Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Det er ikke bittelitt mildere, det er MYE mildere :hoppendeglad:

Også ser det ut til at det kan løse seg med kattepass i sommer også :nigo: Vi prater om å kjøre nedover i Europa, til Frankrike, Spania, Portugal, Italia... Så om noen av dere har vært nedover her så kom med forslag om hva vi burde se og hva vi kan hoppe elegant over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bittelitt mildere, det er MYE mildere :hoppendeglad:

Også ser det ut til at det kan løse seg med kattepass i sommer også :nigo: Vi prater om å kjøre nedover i Europa, til Frankrike, Spania, Portugal, Italia... Så om noen av dere har vært nedover her så kom med forslag om hva vi burde se og hva vi kan hoppe elegant over ;)

Hvis dere har mulighet til det, bør dere være innom Sveits. Det er et veldig vakkert land. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Her er en del reisetips fra meg hva gjelder Spania og Portugal iallefall.

Takk ;)

Pass på bilen deres hvis dere skal kjøre i Paris iallefall.. :fnise:

Åh, why? Vi tenkte på Hellas først, men da må vi gjennom så mange land som det er litt lugubert i forhold til å stoppe på avkjørsler, så derfor droppet vi det. Jeg har veldig lyst til å innom Italia :gjeiper:

Hvis dere har mulighet til det, bør dere være innom Sveits. Det er et veldig vakkert land. :opplyser:

Skal notere det bak øret TK :klemmer:

Jeg har blitt syk :tristbla:

Da legger vi deg inn og sender chippendales'ene våre til å pleie deg :gjeiper: :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Paris perkererkræsjer de med alle. Enhver bil, og da mener jeg ENHVER, har bulk ;)

Roma er det jo standard, spansketrappa, colloseum osv, men sats heller på å være litt mer landlig til i Italia, fot det er fantastisk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Kan jeg også få besøk av chippendales? :sjenert:

Veeeel, de er egentlig reservert til syke mennesker, men siden det er du såh :klemmer:

Eh, mente PARKEREkræsje alle franskmenn!!

F****** ipad.

Skjønner. Vi må ha det i minne, særlig siden vi låner oss bobil på turen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

I går klarte jeg ikke å motivere meg til å dra til fysio. Jeg prøvde faktisk, men nope! Siden jeg har en deal med meg selv om at det er ok å skulke fysio HVIS jeg trener på en eller annen måte så fant jeg frem wii'en og tok en runde med step, boxing og jogging :hoppe:

Til helga får vi overnattingsbesøk av svoger med familie. Det blir sikkert koselig og hektisk :legrine: Funderer på hva vi skal ha til mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gryterett er vel lettvint om dere er flere, og de fleste barn liker vel det? :)

Forslag bare.

Ja alle bilene i Paris har bulker. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...