Gjest Katee Skrevet 5. februar 2012 #3461 Del Skrevet 5. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. februar 2012 #3462 Del Skrevet 5. februar 2012 Jippi det er bittelitt mildere ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. februar 2012 #3463 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er ikke bittelitt mildere, det er MYE mildere Også ser det ut til at det kan løse seg med kattepass i sommer også Vi prater om å kjøre nedover i Europa, til Frankrike, Spania, Portugal, Italia... Så om noen av dere har vært nedover her så kom med forslag om hva vi burde se og hva vi kan hoppe elegant over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 6. februar 2012 #3464 Del Skrevet 6. februar 2012 Her er en del reisetips fra meg hva gjelder Spania og Portugal iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. februar 2012 #3465 Del Skrevet 6. februar 2012 Pass på bilen deres hvis dere skal kjøre i Paris iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. februar 2012 #3466 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er ikke bittelitt mildere, det er MYE mildere Også ser det ut til at det kan løse seg med kattepass i sommer også Vi prater om å kjøre nedover i Europa, til Frankrike, Spania, Portugal, Italia... Så om noen av dere har vært nedover her så kom med forslag om hva vi burde se og hva vi kan hoppe elegant over Hvis dere har mulighet til det, bør dere være innom Sveits. Det er et veldig vakkert land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 6. februar 2012 #3467 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg har blitt syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. februar 2012 #3468 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg har blitt syk Da har du kommet til rett plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. februar 2012 #3469 Del Skrevet 6. februar 2012 Her er en del reisetips fra meg hva gjelder Spania og Portugal iallefall. Takk Pass på bilen deres hvis dere skal kjøre i Paris iallefall.. Åh, why? Vi tenkte på Hellas først, men da må vi gjennom så mange land som det er litt lugubert i forhold til å stoppe på avkjørsler, så derfor droppet vi det. Jeg har veldig lyst til å innom Italia :gjeiper: Hvis dere har mulighet til det, bør dere være innom Sveits. Det er et veldig vakkert land. Skal notere det bak øret TK Jeg har blitt syk Da legger vi deg inn og sender chippendales'ene våre til å pleie deg :gjeiper: :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2012 #3470 Del Skrevet 6. februar 2012 I Paris perkererkræsjer de med alle. Enhver bil, og da mener jeg ENHVER, har bulk Roma er det jo standard, spansketrappa, colloseum osv, men sats heller på å være litt mer landlig til i Italia, fot det er fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 6. februar 2012 #3471 Del Skrevet 6. februar 2012 Aww takk dere! :happy: Har funnet meg en skål med is nå, trenger litt egenpleie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. februar 2012 #3472 Del Skrevet 6. februar 2012 Kan jeg også få besøk av chippendales? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. februar 2012 #3473 Del Skrevet 6. februar 2012 Eh, mente PARKEREkræsje alle franskmenn!! F****** ipad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. februar 2012 #3474 Del Skrevet 6. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. februar 2012 #3475 Del Skrevet 7. februar 2012 Kan jeg også få besøk av chippendales? Veeeel, de er egentlig reservert til syke mennesker, men siden det er du såh Eh, mente PARKEREkræsje alle franskmenn!! F****** ipad. Skjønner. Vi må ha det i minne, særlig siden vi låner oss bobil på turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. februar 2012 #3476 Del Skrevet 7. februar 2012 I går klarte jeg ikke å motivere meg til å dra til fysio. Jeg prøvde faktisk, men nope! Siden jeg har en deal med meg selv om at det er ok å skulke fysio HVIS jeg trener på en eller annen måte så fant jeg frem wii'en og tok en runde med step, boxing og jogging Til helga får vi overnattingsbesøk av svoger med familie. Det blir sikkert koselig og hektisk Funderer på hva vi skal ha til mat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. februar 2012 #3477 Del Skrevet 7. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. februar 2012 #3478 Del Skrevet 7. februar 2012 Gryterett er vel lettvint om dere er flere, og de fleste barn liker vel det? Forslag bare. Ja alle bilene i Paris har bulker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. februar 2012 #3479 Del Skrevet 7. februar 2012 Taco, lasagne... Hm, hva mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. februar 2012 #3480 Del Skrevet 7. februar 2012 Stek! Lettvint å lage til mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå