Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Søndag :skya: Og jeg har ikke tenkt å stikke så mye som nesetippen utenfor døra i dag, så sant jeg kan unngå det!!! Var ikke så ille egentlig da, bare -15 i dag, men jeg er så lei av å fryse :fryser:

Ferie ja. Jeg vet da pokker hvordan vi skal få dratt noe sted i år. Å få pass av kattene ser ut til å bli verre og verre for hvert år :roll: Mulig jeg kunne få oppdretteren til den ene til å passe henne, men hun har ikke plass til storepus i år siden hun passer en annen katt i vår/sommer. :tristbla: Har ikke orket å bekymre meg helt enda, men jeg håper vi kan finne på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har ingen naboer som kan stikke innom da? Og gi dem mat? Kattene klarer seg jo inne alene i noen dager så lenge de har mat og kasse. Det pleier vi å gjøre.

Men så har vi slekt rett i nærheten da, som vi stoler på :)

Dere kan jo evt satse på en langhelg et sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Dere har ingen naboer som kan stikke innom da? Og gi dem mat? Kattene klarer seg jo inne alene i noen dager så lenge de har mat og kasse. Det pleier vi å gjøre.

Men så har vi slekt rett i nærheten da, som vi stoler på :)

Dere kan jo evt satse på en langhelg et sted. :)

De vi har kontakt med her bor egentlig litt unna, så de må bruke bil for å komme hit, så det er litt blæh.

Tenkte på sommerferien og da vil vi være lenger borte enn en langhelg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...