Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest padawan

Vaniljekesam er så godt til fruktsalat (også er det så sunt!!). Måtte bare få det ut :fnise:

det passer bra sammen med jordbær også. prøvde det ut sammen med en spansk berte jeg ble kjent med mens jeg var i Bergen i fjor. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Vaniljekesam er så godt til fruktsalat (også er det så sunt!!). Måtte bare få det ut :fnise:

Vaniljekesam er godt. På vafler og i smoothie også :jepp:

:klem: Al

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ååååååååååå :sur:

I dag har jeg så forbaska vondt i den hofte/piriformis/isjias greia mi. Bøtter innpå smertestillende og prøver å tøye litt når det lindrer litt :tristbla:

Siden dagen alt er dårlig så og jeg alt er sur så kastet jeg likegodt middagen i søpla! Hvorfor i huleste er det nå engang sånn at vi skal tvinge oss til å finne fiskeoppskrifter som smaker like elendig som den andre?? Har dere tatt opp sånn gourmet torskefilet som er fryst og tint den? Har dere noengang lukta på den? Skulle tro fisken var alt opp i kloakkvann. Den stinker. Og den lukta kan jeg faktisk SMAKE når fisken er kokt :kvalm: Nei dere, nå streiker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

I dag er det MINUS 26 grader her hos meg :fryser:

Svake mennesket jeg er så lot jeg begge ungene være hjemme fra skolen i dag. Minsten har vært forkjølet og hostet, så han var jo borte i går også, mens størstemann hadde mest vondt i vilja tror jeg :fnise: Jeg tenkte at det gjør vel ingenting for en gangs skyld vel, snart får jeg meg vel kanskje en jobb og da er det slutt på latskapen :pisk:

Nå er det husvask, etterfulgt av litt herlig egenpleie hos frisøren :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Fytti så frysent det har vært i dag! Vet dere forresten at jeg fortsatt er øm i bakhodet som jeg slo... :sjenert: Det var nesten vondt når frisøren drev på.

Men nå er heldigvis håret farget og godt som nytt ;) Valgte å prøve å spare luggen og se hvordan det blir.

:hallo: møtte meg etterpå på butikken, han hadde sittet på med en kollega for bilen ville ikke starte :sjenert: Så måtte jeg kjøre han opp igjen på jobb med ledninger og motorvarmer, så nå sitter vi her og venter på at han skal komme hjem igjen så det kan bli litt middag på oss. TACO :spise:

Senere i kveld skal :hallo: på årsmøte i en klubb han er med i, og i morgen tidlig drar han på vakt og kommer hjem søndag morgen så det blir bare meg og gutta boys...

Endret av The beib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blåse på hodet til Beiben: Har du fortsatt vondt altså? Det er ikke bra :troest:

Jeg syns lugg er veldig fint og ganske praktisk. Man kan jo bare ta den til siden om man trenger litt forandring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...