The Kitten Skrevet 31. januar 2012 #3401 Del Skrevet 31. januar 2012 Alyah. Jeg gjør så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 31. januar 2012 #3402 Del Skrevet 31. januar 2012 Vaniljekesam er så godt til fruktsalat (også er det så sunt!!). Måtte bare få det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 31. januar 2012 #3403 Del Skrevet 31. januar 2012 Vaniljekesam er så godt til fruktsalat (også er det så sunt!!). Måtte bare få det ut det passer bra sammen med jordbær også. prøvde det ut sammen med en spansk berte jeg ble kjent med mens jeg var i Bergen i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 31. januar 2012 #3404 Del Skrevet 31. januar 2012 Vaniljekesam er så godt til fruktsalat (også er det så sunt!!). Måtte bare få det ut Vaniljekesam er godt. På vafler og i smoothie også Al Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. januar 2012 #3405 Del Skrevet 31. januar 2012 Uff sånne dietter er ikke noe bra nei. Håper alt er bra med deg ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. februar 2012 #3406 Del Skrevet 1. februar 2012 Ååååååååååå I dag har jeg så forbaska vondt i den hofte/piriformis/isjias greia mi. Bøtter innpå smertestillende og prøver å tøye litt når det lindrer litt Siden dagen alt er dårlig så og jeg alt er sur så kastet jeg likegodt middagen i søpla! Hvorfor i huleste er det nå engang sånn at vi skal tvinge oss til å finne fiskeoppskrifter som smaker like elendig som den andre?? Har dere tatt opp sånn gourmet torskefilet som er fryst og tint den? Har dere noengang lukta på den? Skulle tro fisken var alt opp i kloakkvann. Den stinker. Og den lukta kan jeg faktisk SMAKE når fisken er kokt Nei dere, nå streiker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. februar 2012 #3407 Del Skrevet 1. februar 2012 Man må ikke spise ting man ikke liker, selv om det er sunt og man er voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. februar 2012 #3408 Del Skrevet 1. februar 2012 Man må ikke spise ting man ikke liker, selv om det er sunt og man er voksne (Hadde visst et utbrudd der istad ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. februar 2012 #3409 Del Skrevet 1. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. februar 2012 #3410 Del Skrevet 2. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 2. februar 2012 #3411 Del Skrevet 2. februar 2012 waschjera beiben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. februar 2012 #3412 Del Skrevet 3. februar 2012 I dag er det MINUS 26 grader her hos meg Svake mennesket jeg er så lot jeg begge ungene være hjemme fra skolen i dag. Minsten har vært forkjølet og hostet, så han var jo borte i går også, mens størstemann hadde mest vondt i vilja tror jeg Jeg tenkte at det gjør vel ingenting for en gangs skyld vel, snart får jeg meg vel kanskje en jobb og da er det slutt på latskapen Nå er det husvask, etterfulgt av litt herlig egenpleie hos frisøren :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2012 #3413 Del Skrevet 3. februar 2012 Å, fy søren så kaldt! Skjønner godt at du lar dem være hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2012 #3414 Del Skrevet 3. februar 2012 Her var det -27. Svinkaldt! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. februar 2012 #3415 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Fytti så frysent det har vært i dag! Vet dere forresten at jeg fortsatt er øm i bakhodet som jeg slo... Det var nesten vondt når frisøren drev på. Men nå er heldigvis håret farget og godt som nytt Valgte å prøve å spare luggen og se hvordan det blir. møtte meg etterpå på butikken, han hadde sittet på med en kollega for bilen ville ikke starte Så måtte jeg kjøre han opp igjen på jobb med ledninger og motorvarmer, så nå sitter vi her og venter på at han skal komme hjem igjen så det kan bli litt middag på oss. TACO Senere i kveld skal på årsmøte i en klubb han er med i, og i morgen tidlig drar han på vakt og kommer hjem søndag morgen så det blir bare meg og gutta boys... Endret 3. februar 2012 av The beib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2012 #3416 Del Skrevet 3. februar 2012 :blåse på hodet til Beiben: Har du fortsatt vondt altså? Det er ikke bra Jeg syns lugg er veldig fint og ganske praktisk. Man kan jo bare ta den til siden om man trenger litt forandring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. februar 2012 #3417 Del Skrevet 3. februar 2012 noen som vil ha litt basselusker? var hjemme tirsdag, onsdag og i går fra jobben men er ikke helt frisk enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2012 #3418 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg er allerede smittet. Har hanglet siden januar. Trenger ikke flere bakterier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 3. februar 2012 #3419 Del Skrevet 3. februar 2012 sikker. du kan få de veldig billig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 3. februar 2012 #3420 Del Skrevet 3. februar 2012 Ikke om du hadde betalt meg en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå