mia83 Skrevet 20. januar 2012 #3321 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvor nøye tar du den fredagsvasken? Det er så kjedelig å vaske! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. januar 2012 #3322 Del Skrevet 20. januar 2012 kommer du hit kan du hente nøklene til min leilighet og sette i gang der også :gjeiper: Optimist du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 20. januar 2012 #3323 Del Skrevet 20. januar 2012 må jo være litt optimistisk av og til. det er jo tross alt fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. januar 2012 #3324 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvor nøye tar du den fredagsvasken? Det er så kjedelig å vaske! Håper du får en fin helg! Siden jeg har to katter som produserer ufattelige mengder hår og støv så må jeg ta det ganske nøye. Jeg pusser støv, støvsuger og vasker gulv. Vi har heldigvis ikke så stort hus, utenom kjeller (som ikke er med i fredagsvasken) så er alt på en flate og det er kanskje 100 kvadrat hvis jeg skulle gjette. Det tar meg ca 2-3 timer alt ettersom hvor ryddig det er når jeg begynner Jeg er jo hjemme og på fredag har jeg kun husvasken å konsentrere meg om så det er ikke så ille, blir verre når jeg begynner i jobb... må jo være litt optimistisk av og til. det er jo tross alt fredag. Jo, sant det I morra skal jeg kjøpe meg skiiiiii :hoppendeglad: :hoppendeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. januar 2012 #3325 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg har fått meg nye skiiii Og i dag snør det MASSE så jeg har store forhåpninger om å få prøvd skia i morgen :gjeiper: I dag er det -16 og Det er bare FOR kaldt til å gå på ski! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 21. januar 2012 #3326 Del Skrevet 21. januar 2012 grattis med nye ski. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. januar 2012 #3327 Del Skrevet 22. januar 2012 I dag har jeg og minsten testa skiene!! Det var kjempegøy, men fyttirakkern så slitsomt det er å gå på ski Jeg kan altså ikke huske at det var så slitsomt før Men så gøy var det at jeg har tenkt å bytte ut morgendagens økt hos fysioen og heller ta meg en skitur isteden En styrkeøkt i uka er tross alt greit nok hvis jeg bytter den andre økta ut mot en annen trening og ikke sofasliting! Litt motivert er jeg også fordi jeg må prøve ut SportyPal app'en på tlf min. Jeg har brukt den til gåing og sykling, men den funker visst for langrenn også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. januar 2012 #3328 Del Skrevet 22. januar 2012 Jeg husker gymnastikklæreren min sa at å gå på ski, var den beste treningen man kunne få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. januar 2012 #3329 Del Skrevet 22. januar 2012 Du er flink som vasker huset nøye hver fredag! Jeg hater å gå på ski, men jeg har også hørt at det er fin trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. januar 2012 #3330 Del Skrevet 22. januar 2012 Så flink du er! Grattis med nye ski! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 23. januar 2012 #3331 Del Skrevet 23. januar 2012 I går lærte jeg hva Norge blir på Hawaiisk. Det blir Nolewaih og Europa, blir Eulopa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 23. januar 2012 #3332 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg må til legen, å jeg liker ikke leger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. januar 2012 #3333 Del Skrevet 23. januar 2012 God morgen, Beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 23. januar 2012 #3334 Del Skrevet 23. januar 2012 Good morning everyone!!! Våknet i dag og var så svimmel at jeg måtte holde meg i veggen på tur på badet. Forbasket heller, nå er det lenge siden jeg har hatt det der krystalldriten også måtte det komme i dag Jaja, jeg har tenkt å prøve meg på ski uansett i dag, før jeg er bedt på lunch hos min fine venninne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. januar 2012 #3335 Del Skrevet 23. januar 2012 Å nei, In Love With Life her på forumet sliter med det samme. Høres jo helt fullstendig merkelig og ekkelt ut. Hadde aldri hørt om det før, jeg Håper bare det går bra og at du kommer deg ut på ski! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. januar 2012 #3336 Del Skrevet 23. januar 2012 Håper dagen din tok seg opp etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 23. januar 2012 #3337 Del Skrevet 23. januar 2012 Å nei, In Love With Life her på forumet sliter med det samme. Høres jo helt fullstendig merkelig og ekkelt ut. Hadde aldri hørt om det før, jeg Håper bare det går bra og at du kommer deg ut på ski! Jeg kom meg ut på ski Det ble ingen lang tur, men mye bedre enn ingenting! Håper dagen din tok seg opp etter hvert! Tusen takk Mah Dessverre har svimmelheten vedvart og jeg kjenner at jeg blir veldig sliten av det. Alt krever liksom mer tid og energi når man blir svimmel for det meste og må ta hensyn i all bevegelse man gjør! Det ble en koselig lunch med venninnen, hun hadde lagd vafler og muffins til oss I ettermiddag har vi alle sammen vært ute og spist middag, så alt i alt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. januar 2012 #3338 Del Skrevet 23. januar 2012 :klemmer: (Al snakker ofte best med smileys ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. januar 2012 #3339 Del Skrevet 23. januar 2012 Så bra at du har hatt en fin dag likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. januar 2012 #3340 Del Skrevet 24. januar 2012 Kl 21 i går ble jeg nødt til å kaste inn håndkleet og hoppe i seng. Jeg var kvalm og mer sliten enn jeg kan huske å ha vært på enormt lenge. Ikke fysisk, men mentalt. Det var til og med vanskelig å få sovne fordi jeg klarte nesten ikke å slappe av. Det var som om alle tankene gikk i surr i hodet og jeg var kjempestresset uten å klare å koble ut! Heldigvis er jeg bedre i dag. Jeg kjenner at svimmelheten ligger og lurere i bakgrunnen, men det er på langt nær så ille som i går! Tror kanskje at kombinasjonen av svimmelhet, skitur, kjøring og masse skravling ikke var så bra i går, så i dag har jeg tenkt å la kropp og sjel få masse hvile og ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå