Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Hvor nøye tar du den fredagsvasken? :) Det er så kjedelig å vaske! :daane:

Håper du får en fin helg! :klem:

Siden jeg har to katter som produserer ufattelige mengder hår og støv så må jeg ta det ganske nøye. Jeg pusser støv, støvsuger og vasker gulv. Vi har heldigvis ikke så stort hus, utenom kjeller (som ikke er med i fredagsvasken) så er alt på en flate og det er kanskje 100 kvadrat hvis jeg skulle gjette. Det tar meg ca 2-3 timer alt ettersom hvor ryddig det er når jeg begynner ;) Jeg er jo hjemme og på fredag har jeg kun husvasken å konsentrere meg om så det er ikke så ille, blir verre når jeg begynner i jobb...

må jo være litt optimistisk av og til. det er jo tross alt fredag.

Jo, sant det :jepp:

I morra skal jeg kjøpe meg skiiiiii :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:danse: Jeg har fått meg nye skiiii :danse:

Og i dag snør det MASSE :sno: så jeg har store forhåpninger om å få prøvd skia i morgen :gjeiper: I dag er det -16 og :fryser: Det er bare FOR kaldt til å gå på ski!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

I dag har jeg og minsten testa skiene!! Det var kjempegøy, men fyttirakkern så slitsomt det er å gå på ski :sjokkert: Jeg kan altså ikke huske at det var så slitsomt før :klo:

Men så gøy var det at jeg har tenkt å bytte ut morgendagens økt hos fysioen og heller ta meg en skitur isteden :Nikke: En styrkeøkt i uka er tross alt greit nok hvis jeg bytter den andre økta ut mot en annen trening og ikke sofasliting!

Litt motivert er jeg også fordi jeg må prøve ut SportyPal app'en på tlf min. Jeg har brukt den til gåing og sykling, men den funker visst for langrenn også :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker gymnastikklæreren min sa at å gå på ski, var den beste treningen man kunne få. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink som vasker huset nøye hver fredag! :klappe::pls:

Jeg hater å gå på ski, men jeg har også hørt at det er fin trening! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Good morning everyone!!!

Våknet i dag og var så svimmel at jeg måtte holde meg i veggen på tur på badet. Forbasket heller, nå er det lenge siden jeg har hatt det der krystalldriten også måtte det komme i dag :kjefte:

Jaja, jeg har tenkt å prøve meg på ski uansett i dag, før jeg er bedt på lunch hos min fine venninne :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, In Love With Life her på forumet sliter med det samme. Høres jo helt fullstendig merkelig og ekkelt ut. :troest: Hadde aldri hørt om det før, jeg :vetikke: Håper bare det går bra :jepp: og at du kommer deg ut på ski!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Å nei, In Love With Life her på forumet sliter med det samme. Høres jo helt fullstendig merkelig og ekkelt ut. :troest: Hadde aldri hørt om det før, jeg :vetikke: Håper bare det går bra :jepp: og at du kommer deg ut på ski!

Jeg kom meg ut på ski :5: Det ble ingen lang tur, men mye bedre enn ingenting!

Håper dagen din tok seg opp etter hvert! :blomst::gave::klem:

Tusen takk Mah :klem:

Dessverre har svimmelheten vedvart og jeg kjenner at jeg blir veldig sliten av det. Alt krever liksom mer tid og energi når man blir svimmel for det meste og må ta hensyn i all bevegelse man gjør! Det ble en koselig lunch med venninnen, hun hadde lagd vafler og muffins til oss :hjerte:

I ettermiddag har vi alle sammen vært ute og spist middag, så alt i alt en fin dag :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Kl 21 i går ble jeg nødt til å kaste inn håndkleet og hoppe i seng. Jeg var kvalm og mer sliten enn jeg kan huske å ha vært på enormt lenge. Ikke fysisk, men mentalt. Det var til og med vanskelig å få sovne fordi jeg klarte nesten ikke å slappe av. Det var som om alle tankene gikk i surr i hodet og jeg var kjempestresset uten å klare å koble ut! :murvegg:

Heldigvis er jeg bedre i dag. Jeg kjenner at svimmelheten ligger og lurere i bakgrunnen, men det er på langt nær så ille som i går! Tror kanskje at kombinasjonen av svimmelhet, skitur, kjøring og masse skravling ikke var så bra i går, så i dag har jeg tenkt å la kropp og sjel få masse hvile og ro!

:veslejenta::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...