Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du møter så mange pussige folk, Kitten :fnise:

Ja, hva ble det til middag? :kose:

:fnise: Ja, jeg er som en magnet på dem.

I dag så jeg en mann med papirhatt. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, jeg er som en magnet på dem.

I dag så jeg en mann med papirhatt. :opplyser:

Jeg er også en sånn magnet :fnise:

Vi kaller sånne som dere mongomagnet. Ja vet; ikke heeelt politisk korrekt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

God morgen! :vinke:

God morgen Mia :klem:

Nå har jeg motet meg opp til å komme meg avgårde til fysio, så her er det bare å smi mens jernet er varmt :Hehe: Etterpå treningen må jeg ile hjem i dusjen før jeg skal til hudpleiern og få fiksa på bryna :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Å for et styr, nå har jeg trent, dusjet og er klar til å dra til hudpleiern om ca 5 minutter..

Eldstesønnen har tatt MIN treningsbukse med på skolen til gym i dag så jeg må innom og få byttet bukser også. Sånn går det når jeg og begge gutta har like treningsbukser, men det er jo tross alt LITT forskjell på str da. Snakker om å ha vært sløv i morges :fnise:

Jeg tror ikke jeg har fått jobben :tristbla: De sa at de ikke kom til å vente lenge med å gjøre sin innstilling, og jeg ser for meg at de ringer til den som får jobben og sender brev til de 4 andre som var på intervju. :hallo: sier jeg må vente til uken er ferdig i det minste før jeg mister håpet, men jeg kjenner at jeg er i ferd med å miste detlikevel :sjenert: Æsj altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mist motet ennå! :tommelopp:

Sønnen min har også tatt feil treningsbukse 2 ganger.. tatt med min på skolen.. og de er ikke like engang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg lar håpet henge litt til da :sjenert:

Vet dere at det er helg igjen i morgen :sjokkert: Var det ikke nettopp helg?

Nå skal jeg ut å gå en tur tror jeg :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Jeg lar håpet henge litt til da :sjenert:

Vet dere at det er helg igjen i morgen :sjokkert: Var det ikke nettopp helg?

Nå skal jeg ut å gå en tur tror jeg :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kaller sånne som dere mongomagnet. Ja vet; ikke heeelt politisk korrekt :sjenert:

:ler: Takk! Men helt seriøst, jeg er virkelig en mongomagnet

Jeg tror ikke jeg har fått jobben :tristbla: De sa at de ikke kom til å vente lenge med å gjøre sin innstilling, og jeg ser for meg at de ringer til den som får jobben og sender brev til de 4 andre som var på intervju. :hallo: sier jeg må vente til uken er ferdig i det minste før jeg mister håpet, men jeg kjenner at jeg er i ferd med å miste detlikevel :sjenert: Æsj altså....

Sist gang vi ansatte nye folk så sa sjefen at det skulle gis rask tilbakemelding til alle. Det tok minst 2 uker før NOEN av dem fikk beskjed :roll:

Så! Gi ikke opp! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Fredag og heeeeeeelg :nigo:

Snart i allefall! Først gjenstår litt :husarbeid: Fredagsvasken er såååå kjedelig, men det er jo så deilig etterpå når man setter seg ned og huset er nyvasket og fresh :biggrin: Jeg har bare rukket å sette på en vaskemaskin og spise frokost enda, men jeg skal snart slå musikken HØYT på og sette i gang :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...