Gjest Katee Skrevet 18. januar 2012 #3301 Del Skrevet 18. januar 2012 Ops! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. januar 2012 #3302 Del Skrevet 18. januar 2012 Du møter så mange pussige folk, Kitten Ja, hva ble det til middag? Ja, jeg er som en magnet på dem. I dag så jeg en mann med papirhatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. januar 2012 #3303 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg er også en sånn magnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. januar 2012 #3304 Del Skrevet 18. januar 2012 Beib! Innom og leser innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. januar 2012 #3305 Del Skrevet 19. januar 2012 Ja, jeg er som en magnet på dem. I dag så jeg en mann med papirhatt. Jeg er også en sånn magnet Vi kaller sånne som dere mongomagnet. Ja vet; ikke heeelt politisk korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. januar 2012 #3306 Del Skrevet 19. januar 2012 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. januar 2012 #3307 Del Skrevet 19. januar 2012 God morgen! God morgen Mia Nå har jeg motet meg opp til å komme meg avgårde til fysio, så her er det bare å smi mens jernet er varmt Etterpå treningen må jeg ile hjem i dusjen før jeg skal til hudpleiern og få fiksa på bryna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. januar 2012 #3308 Del Skrevet 19. januar 2012 Å for et styr, nå har jeg trent, dusjet og er klar til å dra til hudpleiern om ca 5 minutter.. Eldstesønnen har tatt MIN treningsbukse med på skolen til gym i dag så jeg må innom og få byttet bukser også. Sånn går det når jeg og begge gutta har like treningsbukser, men det er jo tross alt LITT forskjell på str da. Snakker om å ha vært sløv i morges Jeg tror ikke jeg har fått jobben De sa at de ikke kom til å vente lenge med å gjøre sin innstilling, og jeg ser for meg at de ringer til den som får jobben og sender brev til de 4 andre som var på intervju. sier jeg må vente til uken er ferdig i det minste før jeg mister håpet, men jeg kjenner at jeg er i ferd med å miste detlikevel Æsj altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. januar 2012 #3309 Del Skrevet 19. januar 2012 Ikke mist håpet, det er nok av de som sier de er raske også tar det sin tid med di og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 19. januar 2012 #3310 Del Skrevet 19. januar 2012 av og til tar slikt lenger enn en liker desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. januar 2012 #3311 Del Skrevet 19. januar 2012 Ikke mist motet ennå! Sønnen min har også tatt feil treningsbukse 2 ganger.. tatt med min på skolen.. og de er ikke like engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. januar 2012 #3312 Del Skrevet 19. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. januar 2012 #3313 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg lar håpet henge litt til da Vet dere at det er helg igjen i morgen Var det ikke nettopp helg? Nå skal jeg ut å gå en tur tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. januar 2012 #3314 Del Skrevet 19. januar 2012 Jeg lar håpet henge litt til da Vet dere at det er helg igjen i morgen Var det ikke nettopp helg? Nå skal jeg ut å gå en tur tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. januar 2012 #3315 Del Skrevet 19. januar 2012 Vi kaller sånne som dere mongomagnet. Ja vet; ikke heeelt politisk korrekt Takk! Men helt seriøst, jeg er virkelig en mongomagnet Jeg tror ikke jeg har fått jobben De sa at de ikke kom til å vente lenge med å gjøre sin innstilling, og jeg ser for meg at de ringer til den som får jobben og sender brev til de 4 andre som var på intervju. sier jeg må vente til uken er ferdig i det minste før jeg mister håpet, men jeg kjenner at jeg er i ferd med å miste detlikevel Æsj altså.... Sist gang vi ansatte nye folk så sa sjefen at det skulle gis rask tilbakemelding til alle. Det tok minst 2 uker før NOEN av dem fikk beskjed Så! Gi ikke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. januar 2012 #3316 Del Skrevet 19. januar 2012 Å dere er så snille :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 19. januar 2012 #3317 Del Skrevet 19. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. januar 2012 #3318 Del Skrevet 19. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. januar 2012 #3319 Del Skrevet 20. januar 2012 Fredag og heeeeeeelg Snart i allefall! Først gjenstår litt Fredagsvasken er såååå kjedelig, men det er jo så deilig etterpå når man setter seg ned og huset er nyvasket og fresh Jeg har bare rukket å sette på en vaskemaskin og spise frokost enda, men jeg skal snart slå musikken HØYT på og sette i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 20. januar 2012 #3320 Del Skrevet 20. januar 2012 kommer du hit kan du hente nøklene til min leilighet og sette i gang der også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå