Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest padawan

nå ble jeg sulten også. fikk lyst på sushi. da jeg var på Bali før jul dro jeg og en kompis på en sushi-restaurant to ganger. det var skikkelig japansk med "sushi-tog" i midten av lokalet langs baren. første gang spiste vi 15 tallerkner á 6 bite hver. da var vi gode og mette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ja.. vi hadde vært på en lang biltur.. tror vi kjørte i 14 timer totalt den dagen.. hadde stått opp klokken 03.30 for å rekke soloppgangen fra en vilkan. så når vi først satt der og var sultne var det bare å goffle innpå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

nå ble jeg sulten også. fikk lyst på sushi. da jeg var på Bali før jul dro jeg og en kompis på en sushi-restaurant to ganger. det var skikkelig japansk med "sushi-tog" i midten av lokalet langs baren. første gang spiste vi 15 tallerkner á 6 bite hver. da var vi gode og mette.

Sushi-tog; mener du sånn rullebånd med masse retter på? Jeg så det i London, men turte ikke prøve det :fnise:

Alle sier jo at sushi er så godt så jeg innbiller meg at jeg bare ikke har smakt "ordentlig" sushi. Skal bli spennende å prøve det :gjeiper:

I dag har jeg tenkt å sløve :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Sushi-tog; mener du sånn rullebånd med masse retter på? Jeg så det i London, men turte ikke prøve det :fnise:

ja, det er det jeg tenker på ;) hadde egentlig aldri prøvd det selv før heller men det var egentlig en ganske god løsning. likte du en rett kunne du ta flere tallerkner med det når de kom forbi på båndet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Nice :gjeiper:

Jeg sitter her og funderer på hva vi skal ha til middag. Eller, :hallo: og ungene har egentlig bedt om pølser med potetmos, men det er ikke akkurat noe som frister meg :sjenert: Kanskje jeg skal kjøpe noen kyllingfilet'er og ha sammen med salat isteden... Jeg syns det er såååå dårlig at de sluttet med de fetaostbitene som var i pesto med pinjekjerner altså! De var en stor favoritt her i huset, men nå finner jeg dem ingen steder lenger :tristbla:

Jeg vil fortsatt ha nye ski, men jeg må visst vente på lønning :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :gjeiper:

Jeg sitter her og funderer på hva vi skal ha til middag. Eller, :hallo: og ungene har egentlig bedt om pølser med potetmos, men det er ikke akkurat noe som frister meg :sjenert: Kanskje jeg skal kjøpe noen kyllingfilet'er og ha sammen med salat isteden... Jeg syns det er såååå dårlig at de sluttet med de fetaostbitene som var i pesto med pinjekjerner altså! De var en stor favoritt her i huset, men nå finner jeg dem ingen steder lenger :tristbla:

Jeg vil fortsatt ha nye ski, men jeg må visst vente på lønning :filer:

Kyllingfilet med salat høres veldig godt ut. :spise:

Vil du høre noe morsomt huseieren min har sagt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun ene flyttet inn her hvor jeg bor, sa hun:

"Make sure you're careful and don't start a fire, cause there are chilren living in the apartment above you."

Venninnen min hadde lyst til å svare. "Oh, thanks for telling me about the children. You see, I was actually planning on starting a fire, but now that I know about the children, I've changed my mind."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Hva ble middagen? :klemmer:

Åååå Mah, du lever :hoppendeglad:

Middagen ble pølse og potetmos til resten av gjengen og pølse og gratinerte poteter til meg :sjenert: Ikke akkurat hva jeg hadde i tankene, men de gratinerte potetene går ut på dato i morgen... Det blir kylling og salat med fetaost og pesto i morgen. Håper bare pestoen jeg kjøpte er god :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...