Gjest Caitlin Skrevet 29. desember 2011 #3141 Del Skrevet 29. desember 2011 Pssst : Oreokaka står klar i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 29. desember 2011 #3142 Del Skrevet 29. desember 2011 :spise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. desember 2011 #3143 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg traff en venninne på fredag, og hun fortalte at hun skal til Brasil i to måneder. Nyttårsforsettene hennes er å: Ligge på stranden, lære seg portugisisk og ha masse sex. Kule foresetter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. desember 2011 #3144 Del Skrevet 31. desember 2011 Oreokake! Vi har kjøpt kalkunfilet vi. Det vi ikke bruker, fryser vi ned ferdig skivet. Kjekt å ta fram en søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 31. desember 2011 #3145 Del Skrevet 31. desember 2011 Jaiks!!! Jammen kom sin pappa i går og siden var på jobb i hele går... - var jeg alene med pappaen hele dagen Når man ikke har hatt kontakt med fyren på 5-6 år er det faktisk ganske krevende å skulle være alene med vedkommende over så lang tid! Ikke fikk jeg kommet meg på dataen heller, følte det ble litt i overkant uhøflig å sette meg med den Heldigvis har kommet hjem nå i morges så i dag slipper jeg å være alene om det hele! :filer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 31. desember 2011 #3146 Del Skrevet 31. desember 2011 Oi, ja, det forstår jeg er krevende. Det blir alltid så pinlig stille, syns jeg Håper du får en fin feiring i kveld, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. desember 2011 #3147 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt endelig er hjemme Godt nyttår, beiben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 31. desember 2011 #3148 Del Skrevet 31. desember 2011 GODT NYTTÅR alle mine søte snuppelupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. desember 2011 #3149 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nyttår! Håper dere koser dere masse! Vi skal straks tusle ned til svogeren min en tur. Tulle og fjase litt og brenne av noen hundrelapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. januar 2012 #3150 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. januar 2012 #3151 Del Skrevet 1. januar 2012 Åååååå så deilig å være alene igjen dere !!!! Jeg hadde så vondt i nakken i går, og det henger litt igjen i dag også. Tror det er fordi jeg har gått på ta og vært superanspent de siste dagene Jeg har allerede vært ute og måket snø en gang, og om det fortsetter å snø stort mer nå så må jeg vel ut enda en gang!! All den snøen jeg maste om i desember kom i dag tror jeg Jeg har bursdag den 23 og da har jeg ønsket meg nye ski, så jeg kan ut og gå litt på ski i år. Håper bare snøen blir liggende Kalkunen i går ble rågod, og sausen var bare helt ubeskrivelig! Det ble masse igjen så jeg har fryst en del kalkunkjøtt og så har jeg en posjon i kjøleskapet også, men i dag blir det helt uhøytidlig her. er på jobb så det er bare meg og gutta boys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. januar 2012 #3152 Del Skrevet 1. januar 2012 :masserer den dumme nakken: Kalkunen din var nydelig. Jeg er veldig glad for at jeg ble invitert med på å smake den Det snødde hos oss i går, men det er ikke så mye igjen av den i dag. Puh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2012 #3153 Del Skrevet 1. januar 2012 Vi skal også spise kalkunrester i dag. Med nydelig saus her også. Herlig å være alene ja. Blir en daff dag her også. har besøk av søskenbarnet sitt, men ellers er det filmtitting og sløving her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 2. januar 2012 #3154 Del Skrevet 2. januar 2012 Vi fikk ikke laget kalkun, så må få laget det til helga Håper den blir like god som din hørtes ut å være. Men hvordan laget du sausen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. januar 2012 #3155 Del Skrevet 2. januar 2012 Vi fikk ikke laget kalkun, så må få laget det til helga Håper den blir like god som din hørtes ut å være. Men hvordan laget du sausen? Jeg bruker sånne sjysaus-poser, to stk, også bruker jeg sjyen fra kalkunen og fløte isteden for vann. Jeg smører kalkunen opp til flere ganger med en blanding av sitronsaft, smør og krydder så det gir mye smak til sjyen I dag har jeg startet mitt nye og bedre liv dere :gjeiper: Akkurat som jeg gjorde i fjor og året før det Satser på at motivasjonen gjør at jeg holder litt lenger denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. januar 2012 #3156 Del Skrevet 2. januar 2012 Hurra for et bedre liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. januar 2012 #3157 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Takk takk Al-Snupp I dag har jeg vært hos fysioen og presentert min teori om hva som feiler meg, og han mente at det kunne stemme bra (men at det kunne være andre ting også - obligatorisk for visdomspersoner når de ikke kommer på det selv ) Jeg har lagt opp til minst tre treningsøkter i uka, også blir det bonus om det blir flere. Forhåpentligvis får jeg byttet ut skiene mine snart, så kan jeg bruke dem - jeg liker nemlig å gå på ski To av øktene i uka er obligatorisk styrketrening, mens den tredje (eller flere) blir kondisjonsøkter. For å få resultatene jeg ønsker må jeg også gjøre noe med kostholdet, og i første omgang blir det å kutte bort alt sukker og søtt - mine stikkord er nå: vann - naturlig - protein.. Mye vann, spise mest mulig naturlig, og protein til hvert måltid Endret 2. januar 2012 av The beib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. januar 2012 #3158 Del Skrevet 2. januar 2012 Det høres jo ut som du er godt i gang, på riktig vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 2. januar 2012 #3159 Del Skrevet 2. januar 2012 Å, jeg elsker å bli kalt Snupp Du har jo planene klare! Jeg er imponert! Dette klarer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 3. januar 2012 #3160 Del Skrevet 3. januar 2012 Ååååå så trøtt jeg er i dag!!! Minsten holdt det gående i går kveld, tror kl var nærmere tolv før han sovnet, og da gikk det enda lenge før jeg klarte å sovne Når kl ringte i dag hadde jeg virkelig minimalt lyst til å stå opp, men opp må man vel. Første skoledag etter ferien i dag, og nå skal jeg svippe ungene på skolen før jeg skal kvinne meg opp til å ta en sykkeløkt her hjemme! Bare jeg gjennomfører den så kan jeg dusje og ta en hvil på sofaen har jeg lovt meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå