Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

God jul!! :klem:

God jul Miasnusk :hug:

Ble heldigvis ferdig med pynting av huset i går, så nå er det bare treet som skal inn og pyntes :tree: Sender :hallo: ut på en siste runde i butikkene mens jeg hiver meg over bakingen av suksessterta her! Da er det bare julekake igjen som ikke er klart, men det er jo heller ingen krise - det er bare meg og størstemann som liker det. Må kjenne litt på kroppen, den er riktig støl og stiv i dag. Svelger nedpå et par tabletter så duger den enda noen timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det selveste julaften dere! Hos meg er bordet pyntet og ribba står i ovnen. Potetene er skrellet og grønnsakene er også klare ;) Vi har prøvd ribbe a la Hellstrøm i år og jeg håper den blir god :spise:

Alt i alt er det fredelig og rolig her hos meg, ingen stress og styr som det som regel alltid har vært når vi feirer sammen med mine eller :hallo: sine foreldre. Deilig :Nikke:

GOD JUL ALLE SAMMEN :nisse::tree::nisselue::tree::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var julaften vel i havn og til og med 1 dags julefrokost er ferdig her i huset :nisseblunk:

Gårdagen gikk helt strålende, bortsett fra at jeg syns ribba smakte fælt. :hallo: sier at jeg bare er sær, at den ikke var så ille, men .... Tilbehøret var godt i allefall :Nikke:

Men men, heldigvis er vi ferdig med det, i dag skal vi ha juleskinke til middag - gleder meg masse :sikle:

Og dere :sjarmor: Jeg sitter her og skriver på en splitter ny PC :hoppendeglad: En Acer aspire 5750 og jeg er så fornøyd med den :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny PC!

Fikk du noe annet fint til jul, da?

Masse fint :jepp: Treningsball, pelspledd med matchende pelsputer, sengetøy, duk, suppeøse, lyslykt, blender, to bøker og toalettveske. Vi fikk også penger fra :hallo: sin pappa ;)

I dag blir det helstekt ørret til middag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny PC! :klem:

Hvilke bøker fikk du? :)

Jeg fikk Treningssuksess med lavkarbo og Jamie Oliver på 30 minutter ;) Hadde ønsket meg begge to.

Jeg har hørt rykter om at :hallo: sin pappa har tenkt seg hjemover igjen i morgen fra :hallo: sin bror der han feiret jul. Ifølge ryktene har han håp om å få være hos oss til nyttårsaften og så dra hjem herfra på 1 januar. Det går sikkert greit, men må tilstå jeg gruer meg litt til lille nyttårsaften når :hallo: er borte hele dagen og natt til nyttårsaften :sjenert: Det er litt kompliserte forhold i familien og vi har bare nettopp kommet på talefot igjen med faren.

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hvis det blir for ille så syns jeg du skal søke tilflukt i boken min. Jeg skal passe på deg, vennen :kose: Men det går helt sikkert finfint :jepp:

Takk Al :klemmer: , kan hende jeg blir nødt til det... Jeg tenkte at i og med at det er en "vanlig" dag så kan jeg også si at jeg mangler noe og må en tur på butikken i verste fall :sjenert:

:hallo:

Har du hatt en fin jul?

Hei TK :klemmer:

Ja, julen har hittil vært fredelig og fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oiiiii!!!

Jeg har jo helt glemt å fortelle dere at jeg har diagnostisert meg selv og funnet ut hva som er galt med kroppen jo!!! Det var egentlig litt tilfeldig, jeg kjøpte nemlig siste Shape up og der var det link til fem forskjellige blogger som jeg tittet innom. Den ene het fysionett og var skrevet av en fysioterapeut. Scrollet litt nedover siden og der var det et innlegg om piriformis syndrom. Jeg ble bare sittende og gape :hakeslepp: ALT stemte på en prikk, det er HELT identisk med sånn jeg har det jo!!!

Litt kort fortalt er piriformis en muskel inni seteregionen som kan bli for stram og når isjiasnerven går rett gjennom muskelen så kan man få like symptomer som ved prolaps. Det kan gjerne ramme folk med ryggproblemer og det beste av alt er at det er mulig å gjøre noe med det :hoppendeglad: :hoppendeglad: Man kan gjøre spesifikke tøyeøvelser mange ganger daglig og få massasje hos fysio eller sette nåler, og i verste fall kan man operere og løsne nerven.

Den 2 januar skal jeg ned og fortelle fysioen hva som er problemet og håpe han kan hjelpe meg og den 11 januar skal jeg inn på sykehuset og fortelle legen :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok akkurat ut kalkunen for å begynne å tine den til nyttårsaften. Og innså at jeg faktisk har vært sinnsyk i gjerningsøyeblikket da jeg altså har klart å kjøpe en kalkun på 4,7 kg :daane: Hva tenkte jeg på? Her blir det kalkun i to uker skjønner jeg :legrine:

I dag kjøpte vi noen nyttårsraketter. Jeg vet det egentlig er toskete å tenne fyr på pengene, men det er jo gøy å ha litt å skyte opp med ungene likevel :sjenert:

:klem: - til alle som er innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...