Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

I dag har jeg bare slaffet off og lest :ninja:

I allefall helt til gutta kom hjem, etter det har vi laget pepperkaker ;)

Nå må jeg bare få tak i konditorfarge og nonstop til pyntinga :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Damer og menn og engler og juletrær og griser :gjeiper:

Vi skal lage hus også, men jeg jukser litt for jeg bare kjøper det og setter sammen og pynter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

I dag er det altså -13 grader her hos meg :fryser:

Dessverre så stopper ikke verden opp likevel, unger skal på skolen og jeg skal til fysioterroristen. Har mest lyst til å sitte i sofaen med varm te og pledd, og masse fyr i ovnen. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Takk Al :klemmer:

Fy fillern så lei jeg er! Søstern har en hjemmeeksamen og jeg er liksom automatisk utpekt som den som ikke har noe å gjøre og derfor må sitte og hjelpe. Ikke at jeg godt kunne se gjennom oppgaven og gi tips og råd, men her er det liksom snakk om at hun ikke har drøftet i det hele tatt- bortsett fra i konklusjonen(!!!) - og jeg må skrive om hele greia :kjefte: eg er så lei av sånt. Først gikk jeg selv tre år på sykepleien og skrev masse oppgaver, og nå er søstern på 3 året på barnever og jeg har hjulpet henne med alle hjemmeoppgavene hun har hatt så langt!!

(Har behov for utblåsning) :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Al :klemmer:

Fy fillern så lei jeg er! Søstern har en hjemmeeksamen og jeg er liksom automatisk utpekt som den som ikke har noe å gjøre og derfor må sitte og hjelpe. Ikke at jeg godt kunne se gjennom oppgaven og gi tips og råd, men her er det liksom snakk om at hun ikke har drøftet i det hele tatt- bortsett fra i konklusjonen(!!!) - og jeg må skrive om hele greia :kjefte: eg er så lei av sånt. Først gikk jeg selv tre år på sykepleien og skrev masse oppgaver, og nå er søstern på 3 året på barnever og jeg har hjulpet henne med alle hjemmeoppgavene hun har hatt så langt!!

(Har behov for utblåsning) :kjempesinna:

Hvorfor gidder du? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Det er komplisert :sjenert:

Nå står det 25 varme, ferske horn med ost og skinke på benken :gjeiper:

- Og ryggen har gitt klar beskjed om at resten av kvelden blir på sofaen :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...