Gjest Caitlin Skrevet 6. desember 2011 #3041 Del Skrevet 6. desember 2011 Klatrestativ høres kult ut. Kan jeg få prøve? Ehm, atte Javel, ok da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2011 #3042 Del Skrevet 6. desember 2011 å! hiv og hoi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. desember 2011 #3043 Del Skrevet 6. desember 2011 *Ser for seg Al hengende i klatrestativet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. desember 2011 #3044 Del Skrevet 6. desember 2011 Med et spann med snø i høyrehånda. Der svinger hun seg du! Å, for et syn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. desember 2011 #3045 Del Skrevet 6. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. desember 2011 #3046 Del Skrevet 7. desember 2011 I dag har jeg bare slaffet off og lest I allefall helt til gutta kom hjem, etter det har vi laget pepperkaker Nå må jeg bare få tak i konditorfarge og nonstop til pyntinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. desember 2011 #3047 Del Skrevet 7. desember 2011 Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. desember 2011 #3048 Del Skrevet 7. desember 2011 Pepperkaker! Har dere laget pepperkakemenn eller er det hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. desember 2011 #3049 Del Skrevet 7. desember 2011 Damer og menn og engler og juletrær og griser :gjeiper: Vi skal lage hus også, men jeg jukser litt for jeg bare kjøper det og setter sammen og pynter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. desember 2011 #3050 Del Skrevet 7. desember 2011 Det morsomste er å pynte, syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. desember 2011 #3051 Del Skrevet 7. desember 2011 Vi skal også lage pepperkakehus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. desember 2011 #3052 Del Skrevet 8. desember 2011 I dag er det altså -13 grader her hos meg Dessverre så stopper ikke verden opp likevel, unger skal på skolen og jeg skal til fysioterroristen. Har mest lyst til å sitte i sofaen med varm te og pledd, og masse fyr i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. desember 2011 #3053 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg kan varme deg med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. desember 2011 #3054 Del Skrevet 8. desember 2011 Takk Al Fy fillern så lei jeg er! Søstern har en hjemmeeksamen og jeg er liksom automatisk utpekt som den som ikke har noe å gjøre og derfor må sitte og hjelpe. Ikke at jeg godt kunne se gjennom oppgaven og gi tips og råd, men her er det liksom snakk om at hun ikke har drøftet i det hele tatt- bortsett fra i konklusjonen(!!!) - og jeg må skrive om hele greia eg er så lei av sånt. Først gikk jeg selv tre år på sykepleien og skrev masse oppgaver, og nå er søstern på 3 året på barnever og jeg har hjulpet henne med alle hjemmeoppgavene hun har hatt så langt!! (Har behov for utblåsning) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 8. desember 2011 #3055 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg hadde ikke orket, hun lærer jo ingenting av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2011 #3056 Del Skrevet 8. desember 2011 Takk Al Fy fillern så lei jeg er! Søstern har en hjemmeeksamen og jeg er liksom automatisk utpekt som den som ikke har noe å gjøre og derfor må sitte og hjelpe. Ikke at jeg godt kunne se gjennom oppgaven og gi tips og råd, men her er det liksom snakk om at hun ikke har drøftet i det hele tatt- bortsett fra i konklusjonen(!!!) - og jeg må skrive om hele greia eg er så lei av sånt. Først gikk jeg selv tre år på sykepleien og skrev masse oppgaver, og nå er søstern på 3 året på barnever og jeg har hjulpet henne med alle hjemmeoppgavene hun har hatt så langt!! (Har behov for utblåsning) Hvorfor gidder du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. desember 2011 #3057 Del Skrevet 8. desember 2011 Det er komplisert Nå står det 25 varme, ferske horn med ost og skinke på benken :gjeiper: - Og ryggen har gitt klar beskjed om at resten av kvelden blir på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. desember 2011 #3058 Del Skrevet 8. desember 2011 Massasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. desember 2011 #3059 Del Skrevet 8. desember 2011 Massasje? Ja takk, når er du her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. desember 2011 #3060 Del Skrevet 8. desember 2011 Nå Men nettet er så treiiiiiiigt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå