Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Gjest Caitlin

Altså, siden håret mitt fortsatt er vått etter dusjen så må det jo være virkelig, men ellers kunne du godt fått meg til å tro at jeg bare hadde drømt :gjeiper: Jeg har nemlig kommet meg opp av senga FØR noen unger tenkte på å stå opp, fyrt i ovnen OG ... hold dere fast ... TRENT! Jeg heiv meg på sykkelen før kroppen var våken nok til å protestere og syklet intervalltrening i 30 minutter !! Intervalltrening da gitt - det er jo HAT :eeeh:

Men åsså så god samvittighet man får :biggrin:

Nå kokkelerer jeg frokost. Jeg skal spise kokt egg, avacado, reker og en dært creme fraiche :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Så flink du er! Intervalltrening er noe av det kjipeste jeg vet :fnise: Egentlig er all trening kjedelig :sjenert:

Jeg er egentlig enig, men ikke si det til kroppen min! Jeg later nemlig som om det er gøy :fnise:

Det som ER herlig med trening er følelsen når du er ferdig ;)

Dagen er jammen over! Jeg har bakt knekkebrød med bare sunne ting i, og det skal jeg prøve å bruke til frokost, mellommåltid og kvelds! Så vet jeg at jeg må jobbe med å få ned posjonene mine til middag. I dag spiste jeg så mye til middag kl 16 at jeg fortsatt er mett :sjokkert:

Natta alle sammen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

DET SNØØØØØØØR :sno::kalle:

Kan love dere at selv om det er små fnugg så gjør litt snøunderverker for en litt laber julestemning altså :nisseblunk:

Jeg tror jammen jeg må innom butikken og kjøpe pepperkakedeig og pepperkakehus så vi kan få litt mer juuuuuuuul her :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Kattene syns jeg er verdens kjipeste for tida, og dessverre kan jeg SE (som i synsk) at de kommer til å syns det en stund :lur:

Jeg har nemlig i dag dryppet dem med Stronghold - for tror dere ikke en av de hersens teitingene har hatt det gøy med fuglene igjen og dratt hjem fuglelopper igjen da :sur: Åsså jeg som reagerer så ille på de forbaskede greiene!!! Ingen andre her i huset, men jeg ser jo ikke ut på beina :frown:

Stronghold skal gjentas etter tre uker :sjarmor:

Dessuten kjøpte jeg ormekur mens jeg først var i gang, så det skal de få om et par dager :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satser på hvit jul i Bergen. Her trenger det ikke komme snø og bli glatt, for det kommer til å ødelegge joggerutinen min. Som stort sett går ut på å jogge når jeg gidder, og du er eldig flink, beib. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på hvit jul i Bergen. Her trenger det ikke komme snø og bli glatt, for det kommer til å ødelegge joggerutinen min. Som stort sett går ut på å jogge når jeg gidder, og du er eldig flink, beib. :hug:

Det er foreløpig hvitt her :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Så flink du er! :klappe::pls:

Men snøen kan gjerne forsvinne! :sur:

:sjokkert: Måkke si sånt, tenk om noen hører deg :overrasket:

Send snøen hit du Mia, så er vi begge fornøyd ;)

I dag har jeg søkt på enda en jobb... :sjenert:

Jeg vet ikke helt om jeg vil ha den, eller jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke er mer - ååååå, den vil jeg gjerne ha... -om dere skjønner?!? Det kan være fordi jeg så gjerne heller vil ha den første jeg har søkt på, men denne er jo egentlig mer i min gate. Det er også en FAST stilling i 100%, men med 30 minutters kjøring herfra. Det er helsesekretær på et legekontor.

Sitter her med tekoppen min og prøver å mote meg opp til å dra på kaffedate med en nabo, men jeg har egentlig mest lyst til å ligge på sofaen i hele dag :glare: Meeeeen, siden det ikke er sunt, så skal jeg akkurat nå HOPPE opp av sofaen og vaske håret og fikse litt på fasaden :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ligge å råtne på sofaen :fnise:

Meeeeennnn.. Kan være greit å gjøre noe og. Jeg tror jeg skal vaske litt :)

Kos deg på kaffedate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Kaffedaten ble egentlig både hyggelig og morsom, glad jeg dro selv om jeg egentlig ikke hadde så lyst ;)

I dag har jeg fått årets første julekort :hjerte:

Nesten så jeg vil deikke gløgg og spise pepperkaker og ta den helt ut nå :nisseblunk: Også er det meldt mer snø på fredag :nigo:

Dessuten har jeg funnet ut at det visst blir julegave på puselusene også- de har nemlig klatrestativ til 898 kr på Felleskjøpet resten av uka! :catmilk: og :catmilk: har et helt makan, men det er sørgelig tynnslitt og utbrukt, så da får de få nytt til jul da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...