Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ååååååå såååååå trøøøøøøøtt..... :Gjesp: :Gjesp: :Gjesp:

I dag skal jeg på ny treningsøkt hos fysioen. Problemet er bare at jeg har ikke husket å vaske den lange treningstightsen, så det ser ut til at jeg må forfryse meg og gå i shortsen :klaske:

Etterpå skal jeg hjem og dusje, og hvis jeg er like trøtt blir det snork på sofaen tenk! Hvis ikke så skulle jeg ha bytta gardiner i stua og bakt knekkebrød... Vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Beib!! :hug:

Hva slags jobb?

Jeg så The Thread i bokhandelen her om dagen. Jeg venter til den kommer på norsk jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en stilling som førstekonsulent ;)

Det er ikke bra før jeg har fått den :gjeiper: Og dessuten er det i utgangspunktet bare frem til juli :sjenert: Derfor vet jeg ikke engang om jeg kan ta den og dermed gå ut av den prosessen jeg er i med NAV og arbeidsavklaringen...

Men jeg har såååå lyst på den jobben og den er midt i blinken for meg! God lønn, faktisk bedre enn jeg tjener i turnus som sykepleier, lett arbeid- kontorarbeid stort sett, 7 minutter unna hjemme og kun dagjobb :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo veldig bra ut! Har du de kvalifikasjoner som trengs? :klem:

Ja, det KREVES minimum ett års utdanning fra universitet eller høyskole og minimum to års relevant erfaring. Men det er ØNSKET med utdanning på bachelor-nivå eller tilsvarende fra høgskole eller universitet, fortrinnsvis innen sosialt arbeid.

Vet ikke helt med den relevante erfaringen, men ellers fyller jeg jo alle kravene. I tillegg har jeg jo utdanning som helsesekretær så ... X for meg er dere snille!!!

I dag var jeg på arbeidsavklaringen igjen, fikk heldigvis ordna så jeg slipper å dra ens ærend dit i morgen for bare en time. Da blir alt på torsdag isteden ;)

Jeg har funnet ut at jeg skal bake kransekakestenger og prøve meg på biscotti. Da må man vel snart starte vel :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...