Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Ok, here goes nothing!

Jeg fikk så innmari vondt i magen i går kveld, skjønner ikke helt hvorfor for jeg spiste ikke noe jeg ikke har spist før uten problemer.. Uansett tok jeg tidlig kveld, men våknet grytidlig i dag med like vondt i magen. Fikk ungene avgårde på skolen og la meg bare på sofaen, der jeg lå i 2 timer og delvis sov med like vondt. Heldigvis gikk det over, så nå er det greit. Har startet min nye livsstil a la Lindberg med omelett til frunch. Skal være flink til å drikke masse vann også skal jeg spise smått og OFTE.

Nå skal jeg straks på butikken, så skal jeg se om jeg får kjøpt billetter til Twilight på fredag, og så skal jeg på foreldresamtale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Iiiiiih dere!!!

I morgen skal jeg altså begynne med arbeidsavklaring. Kl 9 skal jeg møte og få info om hva de kan hjelpe meg med. Er ikke sikker på om de kan gjøre all verdens sånn sett i forhold til at jeg har blitt dårligere igjen, men forhåpentligvis har de mulighet for å hjelpe der også. Det blir i allefall utrolig spennende!

Jeg veksler mellom redsel og ... ja egentlig er det mest redsel. På fredag får jeg antagelig svaret fra MRen og jeg er så redd det ikke skal ses noe på den. Jeg antar, siden jeg har blitt såpass mye dårligere, at jeg i såfall kanskje må ta MR av ryggen isteden og akkurat nå virker det helt uoverkommelig for meg :tristbla: Jeg vet jeg ikke skal ta sorgene på forskudd, men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Arbeidsavklaring! Bra! :hoppe: Jeg håper det blir positivt for deg og at du får gode råd, info og mye støtte :klem:

Jeg vet MR er helt forferdelig for deg, men jeg må minne deg på at du har klart det før og du vil klare det om du må gjennom det igjen. Hvorfor? Fordi du er tøff! Modig! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beiben :klem:

Ta en dag om gangen( jeg vet det er klisje, men det fungerer litt å tvinge seg selv til å tenke slik)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var første møte unnagjort. Jeg fikk en del info, vi var syv stk på en gruppe, og vi får tilbud om div arbeidsrettet info og interessetester og kompetansetester osv. Det er både individuelt og gruppevis og alt er frivillig. Jeg har ikke stort annet å drive med så jeg kan vel likegodt være med på det meste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Det er litt godt å ha noe å ta seg til :jepp: Håper arbeidsavklaringsopplegget er positivt for deg, og at du slipper flere MR-er. :klem:

Jeg har stor tro på Fedon-prinsippene når det kommer til lavkarbo. Det er en mild variant, der du skal se mye mer på sammensetning av både måltidet du skal spise der og da, og kostholdet for hele dagen. Det er et livsstilsvalg jeg tror de aller fleste ville ha godt av å velge.

Når det er sagt, så lever jeg nå med et kosthold basert på at jeg har ubeskrivelig lyst på melk, klementiner og poteter, og føler kanskje jeg egentlig burde holde kjeft :ler:

:klem: til beiben :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avklaringsprogrammet begynner for fullt i neste uke, så denne uka er på en måte stille før stormen ;) Fredag er den store D-dagen i forhold til MR-resultatene og i tillegg skal jeg til frisøren og få litt care. I morgen er en helt tom dag som jeg antar jeg kommer til å bruke til husvask, ettersom fredag er mer aktiv. I dag er det foreldresamtale og ellers ikke noe. Jeg skulle gjerne funnet noen flere julegaver. Hadde vært fint å blitt ferdig med de som skal sendes i allefall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke snakk om julegaver!

Skal ta en økt i helga å bestille det som kan bestilles, sånn bare for å komme i gang.

Hva ønsker du deg selv da i julegave da? :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, ikke snakk om julegaver!

Skal ta en økt i helga å bestille det som kan bestilles, sånn bare for å komme i gang.

Hva ønsker du deg selv da i julegave da? :arwen:

Hvis noen er rike så vil jeg gjerne ha en sånn kitchen aid miksmaster :gjeiper: Men siden jeg ikke kjenner noen som har vunnet i Lotto så ønsker jeg meg gavekort på sportsbutikk, Jamie Oliver 30 minuts meals også ønsker jeg meg sånn te-organiseringsbrett-ting... Også er det den PCen da....

Du da? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg Harry Potter bøkene (nei, har ikke enda lest de :sjenert: ) gavekort på skeidar, trenigsutstyr. Kommer ikke på mer :sjenert:

Og hva ønsker man av en onkel og tante som bor laaaangt vekke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandariner :hjerte:

Nå har jeg gjort ferdig gavene til oldemor fra oss alle og gavene til min venninnes tre barn. I tillegg er jeg ferdig med broren (og samboeren) til :hallo: og en gave til Svigerfar fra minsten.

På julekalenderne sliter jeg litt enda. Har funnet 10 gaver til minsten og bare 4 til eldstemann. Har tenkt å kjøpe litt godteri også så noen flere blir det jo der, men mangler jo fortsatt en god del.... :klaske: Tenkte kanskje å vente til vi får kinooversikten for desember og så kjøpe en kinobillett eller to til en ok film da.

Endret av The beib
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...