mia83 Skrevet 7. november 2011 #2841 Del Skrevet 7. november 2011 Hender seg jeg må ty til raske løsninger jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. november 2011 #2842 Del Skrevet 7. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. november 2011 #2843 Del Skrevet 8. november 2011 Hvordan går det i dag Beib? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. november 2011 #2844 Del Skrevet 8. november 2011 Jaudå. Litt sliten og lei bare. Kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. november 2011 #2845 Del Skrevet 8. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 8. november 2011 #2846 Del Skrevet 8. november 2011 Tenker på deg, min kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. november 2011 #2847 Del Skrevet 9. november 2011 Jo mer det nærmer seg MR'en jo mer stresset blir jeg. Jeg går ut fra det er derfor jeg har fått denne svimmelheten, nerver og sånt kan utløse det. Jeg har problemer med å få gjort ting, jeg går bare her og suller disse dagene. Og så blir jeg så sint på meg selv, fordi jeg vet det er helt idiotisk å være redd for dette... Men jeg klarer ikke la være Jeg skal være så glad på fredag, når alt er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. november 2011 #2848 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, det er irrasjonelt, men det er like fremt reelt for deg. Gled deg bare til det er over på fredag! OG da er det helg og livet er fantastisk *kaste litt mot etter beiben* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. november 2011 #2849 Del Skrevet 9. november 2011 Tusen takk Appi Jeg fikk en Vival hos legen i dag, som jeg skal ta en time før MR'en. Jeg vet ikke om jeg har så stor tro på at den hjelper all verdens, men alle monner drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. november 2011 #2850 Del Skrevet 9. november 2011 skal tenke på deg på fredag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 9. november 2011 #2851 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg skal tenke på deg, min kjære Når på fredag er du ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. november 2011 #2852 Del Skrevet 10. november 2011 Torsdag! I dag altså Kl 20.05 har jeg time. Så, om 12 timer skal det skje. Jeg er helt skjelven, men jeg har hatt så vondt i hofta de siste dagene, og i går var helt j....g, så jeg må bare få dette overstått så man forhåpentligvis finner ut hva det er! Jeg skal bare få disse 12 timene til å gå først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. november 2011 #2853 Del Skrevet 10. november 2011 Lykke til i dag, beiben. Dette kommer til å gå så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. november 2011 #2854 Del Skrevet 10. november 2011 Det er i kveld ja.. Da skal jeg tenke masse på deg! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 10. november 2011 #2855 Del Skrevet 10. november 2011 Det kommer til å gå så bra altså! Jeg skal tenke på deg og krysse fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. november 2011 #2856 Del Skrevet 10. november 2011 Bare 2 timer til vi drar nå, og jeg har sååå vondt i magen... Vurderer om det er en god ide å hyperventilere så jeg bare svimer av under hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. november 2011 #2857 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg skal tenke på deg og sende deg masse positive tanker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. november 2011 #2858 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg er bare såååå glad og lettet for at jeg er ferdig med den MR'en!!! Jeg fikk en Vival hos legen som jeg tok en time før, men jeg merket virkelig ikke noe fra den... Det var nedtur, jeg hadde håpt den skulle gjøre meg litt likeglad og sånn. Men jeg måtte jo ta MR'en uansett så det var jo bare å prøve å konsentrere seg max. Jeg brukte litt tid på å forklare for henne som styrte undersøkelsen om hvordan jeg hadde det og hun lovte å kjøre bordet ut med en gang med en nødknapp hvis jeg trykket på den klikkern jeg hadde i hånda. "Heldigvis" (!?) skulle jeg så langt inn i maskinen at jeg fikk lyset fra andre siden på ansiktet og det hjalp enormt!!! Jeg lukket øynene før de kjørte meg inn og når jeg da fikk lys på ansiktet igjen kunne jeg nesten innbille meg at jeg ikke hadde noe over meg, bare på sidene. Det var ubehagelig når de flyttet på benken mens de tok bilder, de gjorde ikke det sist så jeg var ikke forberedt på det, og det var ekstra ille når jeg måtte lenger tilbake inn i maskinen. Heldigvis var det over på 15 minutter og jeg var helt skjelven når jeg kom ut igjen, men SÅ GLAD for at det var over!!!! Jeg skal til legen neste fredag for å få svar på MR'en. I dag er det fredag og snaaaaart helg. Bare et stk husvask så skal jeg NYTE hele helgen uten å grue meg til noesomhelst får lønn i dag, så vi skal ut på handletur og spise ute i dag siden han jobber i morgen. Takk for alle gode tanker dere :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. november 2011 #2859 Del Skrevet 11. november 2011 Du er fantastisk! Nå skal du være stolt av deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 11. november 2011 #2860 Del Skrevet 11. november 2011 Å så bra, beiben! Nå er det bare kos og helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå