Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Åååå dere altså :hug::hjerte:

Jeg skal prøve, virkelig prøve å tenke på dere og så må dere love å krysse fingrene for meg! Forhåpentligvis er det SISTE gang jeg må i den teite maskina!

I dag har jeg vært på besøk hos henne jeg som kom hit for en stund siden. Dere husker vel jeg var så på tuppa for hvordan det så ut og hva jeg skulle gi henne :fnise: I allefall dro jeg dit i dag og hadde noen kjempekoselige timer. Det var deilig å dra på besøk og la være å tenke på vondter og MR og alt! I går var jeg usikker på om jeg orket å dra, men jeg er glad jeg gjorde det :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg skal også tenke på deg når mr-dagen din kommer :kose:

Så godt med godt vennebesøk! Det gir et godt løft for psyken å ha noen timer som bare er positive med masse gode tanker! :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

:klem:

Jeg har vært hos fysioen i dag, men jeg gjorde ikke like mange repetisjoner som jeg pleier og jeg hoppet over tre øvelser. Jeg kjenner det likevel godt i hofta, så nå er jeg litt spent på om jeg blir verre eller om det går seg til :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg tror au er en god beskrivelse Mia. Det er nå kommet til et punkt hvor jeg ikke kan lukke øynene for at jeg av en eller annen grunn har blitt verre igjen. Forhåpentligvis er det pga treningen i går, men husvasken i dag var veldig tung. Jeg må ta smertestillende nesten hver dag og særlig alt som innebærer bøying er veldig vondt.

Legen tror sitt, fysioterapeuten tror sitt, mamma tror sitt og selv så vet jeg nesten ikke hva jeg skal tro. Jeg tror ikke jeg kommer til å trene hos fysioen før jeg har vært på MR.

Likevel, er det noe jeg har lært i løpet av all sykdom de siste årene, så er det at jeg ikke kan la det ødelegge "alt". Jeg har laget lister (vi digger lister hva? :gjeiper: ) over hva slags julekaker jeg skal bake, hvem som skal ha julekort, hva folk ønsker seg til jul og har til og med funnet frem julemusikken så den er klar. Det skal fortsatt bli en super jul og jeg har tenkt å begynne bakingen snart ;)

Før det så skal jeg også kose meg. Selv om det var vondt å vaske huset er det utrolig deilig nå her jeg ligger på sofaen med pledd, fyr i ovnen, kokkeprogram på tv og pc på fanget. Huset er rent og pent, og vi skal ha taco i dag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

:kyss2: Al

I morgen er det den store kinodagen dere! Halv pris på billetter og greier ;) Både minsten og størsten skal på kino, så jeg har tenkt å chille litt på biblioteket mens minsten er på Biler 2 tenkte jeg :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel, er det noe jeg har lært i løpet av all sykdom de siste årene, så er det at jeg ikke kan la det ødelegge "alt". Jeg har laget lister (vi digger lister hva? :gjeiper: ) over hva slags julekaker jeg skal bake, hvem som skal ha julekort, hva folk ønsker seg til jul og har til og med funnet frem julemusikken så den er klar. Det skal fortsatt bli en super jul og jeg har tenkt å begynne bakingen snart ;)

Oj... Så flink du er!

Det der tenkte og gjøre og.

Snart. Skal bare... skal bare først.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Nemlig!

I dag skal :hallo: lage sin berømte hjemmelagde pizza. Han lager bunn og hele greia fra scratch og bruker ca 2 timer på prosessen så det er ikke ofte jeg får han til å gjøre det :filer:

Minsten har vært på kino og størstemann har fått damebesøk :yvonne::fnise: Han var til og med nede på butikken og kjøpte en rose til henne før hun kom :rodmer: (Godt noen lærer å gjøre sånn romantiske ting sier jeg bare......)

Jeg har lånt meg ørten bøker på biblioteket. Fant en ny bok av Jeffery Deaver, jeg elsker bøkene hans(!!!), og så har jeg lånt den boka Mia anbefalte: Øya ;) Og noen flere! Ser for meg lesekos med tekopper og fyr i peisen og :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...