Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Ja jeg så det.. men da må man være forsiktig så det ikke blir toll også ikke sant?+ Var jo mange billige jule-DVD'er der f.eks! Genialt! :strix:

Takk for tipset! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg under 200,- så får du ikke toll. Gratis frakt hvis du handler over 150 eller 170 (husker ikke nøyaktig). Så om det er mer du vil handle så bestiller du bare mer etter å ha avsluttet første ordre :) Jeg bestiller gjerne flere leveranser når jeg først bestiller. Der så mye bra! Skal shoppe bøker der snart :nigo: Og bøker er jo tollfritt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok bare engelske ja. Men de har The Help der ser jeg. Til 37 kr eller noe sånt. Den har jeg lest på norsk. Barnepiken. :jepp:

Det var et virkelig bra tips! Billig lego også jo! :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det som er fint med å bo i Frankrike, er at jeg slipper å betale toll, om jeg bestiller noe på Internett. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Toll er no drit :sjenert:

Tusen takk for mange kjempebra forslag dere, kommer garantert til å bruke noen av dem :helen:

Har en del vondt i kroppen i dag også, skal blir godt å komme til legen i morgen og få en liten avklaring. Det er verst å gå her og ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Hvordan har det gått hos legen, Beiben? :klemmer:

:sjenert: Ikke noe særlig egentlig :sjenert:

Legen syns det var vanskelig å svare på spørsmålene mine. Han kunne ikke si hvorfor jeg har mye vondt og hva det kommer av, men han syns også det var greit å få en MR av hofta og se om det kunne komme noe ut av det. Så jeg har fått tid for MR neste torsdag. En hel uke å grue vettet av seg faktisk :sjenert: Jeg har seriøs klaustrofobi og hvis noen av dere har tatt MR så vet dere hvor trangt det er i den maskina... Uff, jeg kjenner jeg begynner å hyperventilere bare ved å skrive om det :tristbla:

Så, det er ståa, ikke noenting konkret enda. Vi får ta MR og se da. Hva jeg gjør med fysio og trening i mellomtiden vet jeg egentlig ikke. Jeg har ikke vært der siden forrige mandag, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre på torsdag...

Kjenner at jeg blir litt deppa av hele greiene, jeg har null lyst til å lage middag og null lyst til å dra på besøk i morgen og har bare lyst til å legge meg i senga og ... være .. deppa...

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Beiben.. :hug:

Du har det ikke greit du. :klem: De maskinene er trange ja og når man har klaustrofobi i tillegg så må det være helt forferdelig!

Du må iallefall fortelle dem om hvordan du har det på forhånd. Men du vet vel det ut ifra yrket ditt tenker jeg. :hug:

Håper det går fort og greit iallefall. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Takk Mia!

Ja, jeg har krysset av for klaustrofobi på skjemaet de skal ha. Jeg har jo tatt MR to ganger før så jeg vet hva det er, men det er så fælt likevel. Jeg vet jo at det er totalt irrasjonelt, mener - hva kan skje lissom, men likevel ...

Jeg er bare så lei av at jeg har vondt overalt uten at noen kan fortelle meg hva det er og hvordan det kommer til å påvirke livet mitt i fremtiden. En ting er å få beskjed om at du har feks en reumatisk sykdom og kan ikke jobbe som annet enn sekretær- da har man jo noe å forholde seg til og VET. Sånn som det er nå har jeg liksom følelsen av at mange ikke skjønner hvordan dette påvirker hele livssituasjonen min og tenker at "hun kan da bare skjerpe seg".. Ingen sier det, men likevel..

Åsså føler jeg at jeg bare klager :sjenert: Siden jeg ikke kan klage til alt og alle så blir det dere, mamma og :hallo: som får det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du, kjære deg! Du klager ikke :troest: du har lov til å føle det du føler nå. Det er frustrerende å ikke vite hva som feiler en.

Jeg håper, håper virkelig at du snart får svar på dette og at dere finner en løsning! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Du kunne ikke sagt det bedre Al!

Vondt å gå sånn og ikke vite!! :kose: Jeg synes ikke du klager jeg. Forstår deg veldig godt! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er og lov å legge seg ned å være deppa, så lenge du ikke sluttet å kjempe helt. :troest:

Og jeg har vært i MR fire ganger og VET hvor jævlig det er og hvordan det høres ut, men det er til slutt bra for deg. Tenk på oss når du ligger der, vi skal tenke på deg og du kan huske på teite ting vi sier og flire av det når du ligger der. Og før du vet ordet av det, så er du ferdig :nigo::jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...