Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får ikke sett gutta mine før jeg kommer hjem fra jobb i kveld, og da sover jo :cool:

Men i morgen.. :jepp:

Søndagsmiddagen synes jeg ofte er verst å finne på.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Søndagsmiddagen blir noe ræl her i dag tenker jeg :sjenert: Noe ala ferdigpizza eller noe... Jeg holder på å skrive handleliste og middagsliste for kommende uke. Det er tross alt mye lettere om man planlegger litt isteden for å begynne å tenke når man er sulten som en ulv :fnise:

Uka blir litt sånn tjaho, for :hallo: skal jobbe en del overtid og jeg skal på besøk på onsdag, derfor trenger jeg å ha ting på plass :gjeiper:

Lager dere middagslister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gjør ikke det til vanlig, men det er lurt har jeg funnet ut. :jepp:

I forrige uke bestemte jeg for 3 og 3 dager, og det fungerte bra.

Vi må uansett jevnlig på butikken etter melk, det går det en del av her i huset. Brød også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Samme her Mia, men hvis vi bare trenger melk og brød så blir det ikke så mye "ekstra" for da stikker bare :hallo: innom på tur fra jobb :gjeiper: Prøver å ta en litt større handling på fredager, men det passer jo dårlig når jeg lager middagsliste på søndag/mandag så det blir en handletur på mandag også :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig greit å slippe å dra på butikken på lørdager synes jeg. Da er det så mye folk.

Har forresten skrevet forslag til bøker i boka mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :) Kom gjerne med forslag du også ;) Hvis du går på side 1 i boka mi har jeg ei liste der over bøker jeg skal lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Da må jeg inn å kikke litt der Mia :gjeiper: Jeg pleier alltid å ønske meg noen bøker i julegave, men i år har jeg bare to kokebøker på lista og kunne trengt litt andre bøker også. Leste om de Øya og Hjemkomsten og i allefall den første så jo spennende ut ;)

Det ble ikke ferdigpizza i dag likevel, vi dro ut å spiste :spise: Jeg spiste kyllingfilet med fløtegratinerte poteter, :hallo: spiste pepperstek, eldstemann spiste baconcheeseburger og minstemann spiste kyllinglår med chips :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hvor mye skal de her kalendergavene koste egentlig?

Jeg handler hver fredag (eller torsdag avhengig av hvilken vakt jeg har) og planlegger middag og lunsj (og til en viss grad frokost) for en uke av gangen. Merker at jeg sparer en del på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Du, hvor mye skal de her kalendergavene koste egentlig?

Minst mulig :fnise:

Nei, altså noen blir dyrere enn andre, men jeg vil helst at de fleste skal være under 50 kr. Hvis det er noe jeg kan finne på som han uansett må ha eller trenger så kan de eventuelt være litt dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg trenger forresten tips til en god rett med hvit fisk.. Jeg er litt lei av å steke torsk hver gang vi spiser hvit fisk, og ungene har begynt å klage litt på det samme hver gang. Gjerne noe bakt eller i allefall noe mer enn bare "kokt i salt vann" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes kokt kveite er veldig godt, med persillesmør og poteter. Men der har du jo kokt fisk igjen da.. men det er bedre enn torsk synes jeg! :jepp:

Og det persillesmøret gjør mye, evt kan du bruke gressløksmør.

Kanskje du kan se etter tips på godfisk.no, som Lotto-Hilde reklamerer for? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på et kalendergavetips. Deodorant! :jepp:

Og kanskje det finnes miniutgaver av f.eks hårvoks hvis han bruker det?

Dusjsåpe som lukter godt?

Hvis han begynner å bli opptatt av jenter så vil han vel lukte godt også? ;)

Sønnen min liker veldig godt en sånn Palmolive dusjsåpe som du kan bruke både på kroppen og i håret. Zen Paradise eller noe sånt. :jepp:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Penner er iallefall kjekt å ha. :jepp: Viskelær også for den del, men det er kanskje mest jenter som blir glad for det? :vetikke:

:cool: er storforbruker av viskelær, så han har alltid bruk for det da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et tegneseriehefte, kort, nøkkelring, sånn liten lommelykt?

Biit.no har mange kjempebillige dvder (mange under 50 kr) og gratis frakt. Billige bøker også

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...