Gjest Caitlin Skrevet 23. oktober 2011 #2701 Del Skrevet 23. oktober 2011 For et styr... I natt kl 00.30 ringte plutselig mobilen min. Jeg skvetter så innmari når den ringer på natta, det er jo ikke akkurat vanlig at folk ringer på sånne tider! I tillegg er faren til på sykehus og eldstemann lå borte! Hoppet opp og tok den, og det var eldstemann som var dårlig. Han hadde kastet opp stakkar, så måtte avgårde og hente han. Fikk puttet han til sengs med bøtte ved senga og kom oss i seng igjen, men det tok litt tid å sovne etterpå så jeg er ganske trøtt i dag Nuh er det arme riddere til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. oktober 2011 #2702 Del Skrevet 23. oktober 2011 Uffda... Ingen koselig start på søndagen. Håper det går bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. oktober 2011 #2703 Del Skrevet 23. oktober 2011 Håper også det går bra med dere Det er så utrolig ekkelt når man fornemmer at det er noe vondt som har skjedd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 23. oktober 2011 #2704 Del Skrevet 23. oktober 2011 Eldstemann har heldigvis ikke kastet opp siden han kom hjem i natt, og siden de hadde gumlet masse paprikapotetgull og ikke spist noe mat siden han dro herfra i 17 tiden er jeg ikke overrasket over at han ble dårlig... Dagen har vært avslappende og rolig. Jeg har stort sett tilbrakt den på sofaen :gjeiper: I morgen er det full rulle igjen, jeg sitter her og lager ukeplan over middagene vi skal ha! Har planlagt en harrytur om et par uker så vi skal tømme så mye som mulig i fryser og skap før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. oktober 2011 #2705 Del Skrevet 23. oktober 2011 Så bra! Ukeplan er lurt Hva skal dere handle på harrytur da? Skulle ønske jeg hadde hatt en stor fryser som jeg kunne fylle med masse god mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 23. oktober 2011 #2706 Del Skrevet 23. oktober 2011 Vi skal i allefall ha masssssse karbonadedeig, for det bruker vi MYE av :gjeiper: Så blir det vel koteletter, kylling - både hel og filet, kjøttboller og farmerbiff (gutta elsker det i brun saus med potetmos og makaroni til ). Jeg prøver også å finne noe biff eller lignende og denne gangen skal jeg se etter hamburgerrygg i sånt helt stykke. Smakte det hos mamma sist, kokt bare, og det var SÅ godt I tillegg har de billig kjøttpålegg som de skjærer i kjøttdisken, særlig honningskinke liker ungene, men det holder jo ikke så lenge da. Vaskepulver og mel er også billig. Tenkte jeg må sjekke pris på mandler og litt sånn bakevarer nå så jeg kan begynne julebaksten etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. oktober 2011 #2707 Del Skrevet 23. oktober 2011 Å, nå ble jeg sulten igjen Du får med deg mye godt det kan absolutt være lurt å handle inn til jul nå ja Det går jammen meg nok penger i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. oktober 2011 #2708 Del Skrevet 23. oktober 2011 Harrytur er kjekt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. oktober 2011 #2709 Del Skrevet 24. oktober 2011 Harrytur er bra, men det blir ikke på et par uker enda, jeg må prøve å få betalt ned dyrlegeregningen først. Er egentlig litt ille, vi har normalt en helt grei inntekt. Ikke noe sånn wow, men sånn at vi stort sett kan kjøpe det vi trenger og har lyst på uten noe problem. Men etter at jeg gikk over på arbeidsavklaringspenger som er halvparten av det jeg tjente i jobb, og etter at sluttet i den ukependlingsjobben sin og også tjener mindre så har vi hatt mye dårligere råd. De ekstravaktene tar kommer etterutbetalt over en mnd senere enn han tar dem så vi venter fortsatt på en del ekstra penger der. Med uflaks i forhold til bil nr 2 og en del store regninger så er det så og si skrapa for tiden. Altså, vi klarer oss jo og regningene er betalt, men det er ikke mye til overs. Bah, nok pengeprat. Dagen i dag er så langt en møkkadag! Jeg har såååå vondt og jeg begynner å bli alvorlig redd for at det er noe med ryggen igjen Det gjør så innmari vondt fra midt på låret, rett under rompeballen på høyre side også stråler det nedover mot kneet. Det er litt sånn isjias-smerter, og det betyr nervesmerter som ofte kommer fra ryggen. For dere som ikke vet hvordan sånn smerte kjennes ut så kan jeg bare sammenligne det med hvis man er hos tannlegen og han borrer i en tann med hull så du får den ilende smerten når han treffer nerven. Det er i allefall dritvondt og jeg må ta piller for å klare meg gjennom dagen Fastlegen min har vært sykemeldt i snart 2 mnd så i dag måtte jeg krype til korset og få meg time hos en annen lege. I tillegg har selvsagt Lillepus fått rennamage av våtmaten hun får. Hun skal jo ikke ha tørrfòr før onsdag fordi hun er sydd i munnen og stinget kan ryke da. Men i dag måtte jeg rett og slett la henne få noe kattungefòr. De er så små at hun ikke behøver å tygge det, kan bare svelge, så jeg får håpe det ikke skjer noe med stinget. Syns det har vært evig nok nå så jeg vil ha SLUTT på alt tull med katter og penger og rygg og alt jo Jeg måtte bare blåse ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. oktober 2011 #2710 Del Skrevet 24. oktober 2011 Uff, så kjiiipt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 24. oktober 2011 #2711 Del Skrevet 24. oktober 2011 Totalt blåmandag på oss begge, ser jeg. Innom med en god glad i deg, lille venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. oktober 2011 #2712 Del Skrevet 24. oktober 2011 Totalt blåmandag på oss begge, ser jeg. Innom med en god glad i deg, lille venn! Forhåpentligvis er det isjialgi og ikke isjias! Isjias kommer jo som regel av prolaps og trykk på nerven i ryggen så det håper jeg VIRKELIG ikke det er!!! Utstrålende smerter fra ryggen til sete, lår og legg gir en beslektet tilstand som kalles isjialgi eller "falsk isjias”. Isjialgi oppstår når muskulatur og ledd i nedre del av rygg, bekken og hofteparti blir tilstrekkelig skadet, irritert eller betent slik at smerten sprer seg nedover langs benet. Det virker jo logisk i forhold til at jeg sliter med hoften og den senen som sklir over hofteknoken hele tiden. Jeg skal til legen neste tirsdag i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. oktober 2011 #2713 Del Skrevet 24. oktober 2011 Uff Beiben! Det gjør godt med en utblåsning iblant! Alt det du beskriver virker jo inn på humøret også. Håper det ordner seg med både det ene og det andre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. oktober 2011 #2714 Del Skrevet 24. oktober 2011 Er det noen her som har magiske evner eller noe??? Som har ønsket at det skal gå bra her hos meg feks? I dag, når sjekket kontoen for å se nøyaktig hvor skrapet den er så var det mirakuløst kommet inn 15 000 kr der Siden det bare stod reservert transaksjon så vet vi ikke hvem det er fra enda, og tør dermed heller ikke juble før vi vet at det er riktig - men halleluja hvis det er riktig da!!!!! Må bare litt forsiktig mens jeg venter på OM det er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. oktober 2011 #2715 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så bra da!! Håper det er riktig!! Kan ikke noen overføre 15000 til min konto også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. oktober 2011 #2716 Del Skrevet 24. oktober 2011 Så bra da!! Håper det er riktig!! Kan ikke noen overføre 15000 til min konto også? Faren min klarte faktisk å overføre 8 000,- til en fremmed dame, ved en feil. Så kanskje du er heldig. Gratulerer så masse beiben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. oktober 2011 #2717 Del Skrevet 25. oktober 2011 Oi.. fikk han tilbake pengene? Håper du får en fin dag Beib, og at pengene fortsatt er deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. oktober 2011 #2718 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det var riktig :hoppendeglad: Dyrlegeregningen er herved betalt I morgen blir det Harrytur. tar seg fri fra 11 og så henter vi minsten også da. Eldstemann har fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 25. oktober 2011 #2719 Del Skrevet 25. oktober 2011 Å, så fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. oktober 2011 #2720 Del Skrevet 25. oktober 2011 Mia, det gjorde han. Så bra, beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå