Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Ja, jeg syns vi begynner altfor tidlig her i Norge :sukk:

Enig! Jeg pleier alltid å få julestemning alt for tidlig så den er oppbrukt nesten før julaften kommer :kjefte:

Jeg har kjøpt en sånn Eva Solo termokanne med tefilter eller noe sånt på Jernia til svoger og kona. Den er på tilbud til 399 og kjempefin. Mamma har sånn og skryter uhemmet av den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Dagene er kalde og sure, men fortsatt ingen snø. Jeg syns den kan komme snart, det blir liksom litt lysere og lunere når den ligger :sno: Dessuten (!!!) så nekter jeg å klippe noen plen flere ganger i år altså :jolie:

Nå skal jeg ut på kaffe-date med en eks-kollega. So long snupper :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det gjorde jeg :jepp: En cafe Latte med irish coffee og litt over tre timer forsvant fort som fy :fnise:

Etterpå gjorde jeg den store tabben at jeg hentet eldstemann og dro på to sportsbutikker for å se etter vinterjakke til han. Dermed gikk det ALT for lang tid mellom måltidene mine, og jeg var så sulten at jeg skalv når jeg kom hjem.. Ikke snakk om at jeg lagde fiskemiddag da nei, det ble rett og slett Big one :snurt:

Dårlig planlegging :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med TK! Du er kjempeflink, Beiben! Ikke innbill deg noe annet :kose: Og husk, ingen! absolutt ingen er perfekte. Noen ganger må man få lov til å spise noe som ikke er ultrasunt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Var hos fysioen i dag også, det er litt kjedelig, men godt etterpå!

Fant ut at Nav slett ikke har sendt videre søknad på det de skulle, blir så innmari lei de folka der. Tenk at man må MASE om hjelp til å komme tilbake til arbeidslivet :kjefte:

Nå skal jeg og størstemann kjøre til nærmeste større sted for å se etter den fordømte vinterjakka hans som jeg aldri finner. Jeg syns det er helt på trynet å betale 2500 for en jakke han passer i en sesong!! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme Nav! Og dumme vinterjakke! :troest:

Du fremstår som en utrolig jente, Beib! Og jeg er kjempeglad for at jeg har blitt kjent med deg! Håper å kunne følge deg i lang, lang tid. Stå på! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nav er idiotisk!! Hvorfor må han ha ei jakke til 2500 kr? :hakeslepp:

Så dyre klær kjøper jeg ikke til meg selv engang.. dyreste jakka sønnen min har fått kostet 699 og det var jammen dyrt nok det også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Dumme Nav! Og dumme vinterjakke! :troest:

Du fremstår som en utrolig jente, Beib! Og jeg er kjempeglad for at jeg har blitt kjent med deg! Håper å kunne følge deg i lang, lang tid. Stå på! :kyss:

Åh Al :hug: Det samme til deg :strix:

Nav er idiotisk!! Hvorfor må han ha ei jakke til 2500 kr? :hakeslepp:

Så dyre klær kjøper jeg ikke til meg selv engang.. dyreste jakka sønnen min har fått kostet 699 og det var jammen dyrt nok det også..

Jammen jammen... Finn en ordentlig vinterjakke som ikke ser forhistorisk ut, som er varm og av ok kvalitet og ikke minst - en jakke en 14 (snart) åring kan gå i uten å være totalt UT da :klo:

Det ble en jakke til 1699 så jeg fikk i det minste tak i noe under 2000 da, men jeg syns likevel det er dyrt :jolie: Gutten var i allefall kjempefornøyd så får jeg håpe han ikke vokser så mye i lengden til neste år så kanskje han kan bruke den da også :pls:

Nå er det husvask :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Scaniajakke! :nigo: Det har :cool:

Og så har han en fin jakke han har fått på hockeyen. :jepp:

Jeg synes de har en del greie jakker i Sverige da.. om dere er der. Sportshopen i Charlottenberg ved Rusta har en del på tilbud.

Ellers synes jeg KappAhl har noen fine jakker i den der Woxo-serien. :jepp:

Det er vel kanskje et problem hvis det er mye merkepress. Men det er det heldigvis ikke på skolen til :cool: Mulig det blir annerledes på ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det er så deilig :hjerte:

Huset er ferdigvasket, det er stille og rolig, fyr i peisen og det er helg :nigo: Vi skal ha taco til middag i dag :spise: og jeg har et helt ferskt Det Nye å lese i! Herlig :danse:

Siden forsikringen altså ikke dekket dyrlegeregningen til Lillepus må vi være forsiktige med pengene. Vi betalte en del når vi hentet henne, og har delt resten i to avdrag. Jeg får jo penger hver 14 dag, men de skal vi jo også leve på så jeg prøver å bruke mest mulig av maten i frysere og skap! Det hadde ikke vært så ille hvis ikke vi denne mnd fikk de kommunale avgiftene også, men med to sånne store regninger blir økonomien vår satt på prøve. Vi brukte nemlig opp sparepengene på Mannens restskatt i sommer og på en del reperasjoner av den ene bilen nå i høst. Jeg tror jeg trenger en Lotto-gevinst :roll:

God helg everyone :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Hello sweeties :klem:

I dag har :hallo: bursdag. De pleier å ha med kake på jobb så jeg skulle lage en han kunne smake litt på og ta med resten på jobb på mandag. Han ville ha sjokoladekake og jeg fant ut at jeg nok en gang skulle lage en firkløverkake... Jeg har laget firkløverkake mange ganger. De første gangene gikk det superfint, men de siste par-tre gangene har det gått rett vest. Jeg tenkte at det måtte være noe jeg gjorde før, som jeg selvsagt ikke skulle gjøre i dag, og gjøv løs på oppgaven.......

:sinna: Jeg HATER firkløverkake og skal aldri lage den drittkaka igjen :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...