Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Jo, jeg har en ganske så ambivalent følelse til å kjøpe julegaver. Og så blir jeg kjempestresset av at folk allerede har kjøpt inn halvparten av gavene og greier :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år har jeg ikke hatt penger til å begynne noe særlig ennå... kommer nok ikke igang før i november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Bortsett fra et par tøfler til oldemoren til gutta har jeg ikke funnet noen gaver jeg heller enda, har heller ikke hatt råd til noen større utskeielser lately :sjenert:

Jeg har spist verdens beste lunch :jepp: Jeg leste det på en blogg og måtte prøve, og det var SÅ godt!!! Dere må bare prøve dere også, lover at det er verd det ;)

Dere kjøper kyllingfilet, jeg kjøpte firstprice fileten på kiwi og fjernet det lille ekle som er på noen av dem akkurat øverst der dere vet. Så krydret jeg dem veldig godt, sånn at det ville blitt alt for mye om dere skulle spise dem til middag feks! Jeg brukte Paprikakrydder og hvitløkskrydder sammen på noen, kyllingtandorikrydder på noen og provencekrydder på noen. Så stekte jeg dem så de fikk en fin skorpe i panna og la dem i en form som jeg putta i ovnen. Lot dem stå på 150 grader i ca 25-30 minutter og så tok jeg dem ut og lot dem få kjøle seg ned på benken. Når de er kalde skjærer man dem i skiver og så har man dem sammen med litt salat og agurk og tomat på en brødskive. Det var såååå godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi det høres godt ut! :sikle:

Jeg har kjøpt ca halvparten av 3 gaver tenker jeg. :jepp:

Jeg har en formening om hva jeg skal kjøpe til alle da. Bortsett fra en. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Oi det høres godt ut! :sikle:

Jeg har kjøpt ca halvparten av 3 gaver tenker jeg. :jepp:

Jeg har en formening om hva jeg skal kjøpe til alle da. Bortsett fra en. :jepp:

Du er heldig! Mamma og pappa er kjempevanskelig å kjøpe noe til syns jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet bare hva min bestemor skal få. Hun skal få fotoalbum med bilder fra oppholdet mitt her. :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg utsatte da vi skulle til USA og da ble det bare rot og tull i syklusen min etterpå.. og mye mer vondt. :sur:

Tante Irma er slem. Kanskje hun driver og synkroniserer seg etter noen Al? Kanskje Gaby? Dere kommer jo så godt overens virker det som! :jepp:

Jeg har vel i og for seg en mer stabil syklus nå enn før. Har tatt mye vitaminer og slikt, så det skal visst hjelpe. Ja, kanskje jeg og Gabs er synket ja :jepp:

:)

:klemmer: på Beiben! Fantastisk oppskrift!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den ene svogeren min er vanskeligst å kjøpe til. :jepp:

Stabil syklus er :strix:

Hadde det før jeg begynte på pilla også jeg. Har vel vært veldig stabil helt fra starten av såvidt jeg husker. Men det er lenge siden så jeg husker ikke helt nøyaktig hvordan det var den første tiden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Ååååå. På en måte er jeg glad dagen endelig er her så jeg kan få vite om det er noe å være redd for eller ikke. Men jeg gruer meg fælt likevel, kjenner jeg er ganske stresset. Prøver å si at det går som det går og bla bla, men :sjenert: Jeg og lillepus drar om ca 30 minutter :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:tristbla: :tristbla: :tristbla:

Vi er hjemme igjen. Lillepus sover fortsatt stakkars.

Det var verre enn jeg noensinne hadde forestilt meg :tristbla: Hun har både noe som heter periodontitt og noe som heter FORL. Periodontitt forårsaker løse tenner, tannrotabscesser, nedbrytning av vevet rundt tannen og infeksjon. FORL er en tannhalsdefekt hvor deler av tannen er brutt ned innenfra. Begge deler er kjempealvorlig, og hos Lillepus var det kommet langt. Vi trakk 3 tenner i dag og skal trekke 3 den 17. Så får vi se om vi klarer å redde så mange som mulig etter det. Heldigvis så er bare to av hjørnetennene påvirket og ikke så alvorlig, slik at vi håper å redde dem. Så lenge hun har hjørnetenner kan hun fortsatt forsvare seg selv ute og kan leve et godt liv. Hun kan antagelig fortsatt spise tørrfor, men vi må se det an og eventuelt dele det litt opp og gi mer våtfor.

Ååe :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men beiben da :grine:

Dakkar lillepus!

Men det her må bare gå bra! Katter overlever det meste, og de er sterke og flotte skapninger som klarer mye mer enn vi aner! Masse kos til lillepus! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Så trist for pus!!! Håper virkelig det ikke blir nødvendig å trekke hjørnetennene hennes også, pus bør ha muligheten til å forsvare seg mot andre :tristbla:

Men det ordner seg nok på et vis. I verste fall får dere ha en innepus som lever av våtfor, men som har det bra :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Fy søren som jeg gruer meg til neste gang Lillepus skal trekke 3 STORE tenner. Denne gangen trakk hun 3 små og hun har virkelig ikke hatt en god dag. Hun blødde en stund, tisset på seg og når hun begynte å våkne til fikk hun det for seg at hun skulle hoppe opp på vasken på badet. Der falt hun ned og begynte å blø igjen :tristbla: Vi som trodde badet var tryggest når hun var så sløv...

Hun går bare her og sjangler og veksler mellom å ville ligge litt på gulvet og aller helst oppå meg. Jeg tror hun føler seg trygg da. At jeg kan passe på nå som hun ikke kan selv. Hun har fått litt våtmat, hun var så sulten stakkars, har ikke spist siden i går, og det gikk fint. Dakar lille pusen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...