Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååååe :tristbla:

Jeg har så vondt i magen at jeg tror jeg krever at noen legger meg i narkose eller noe snart... Det begynte egentlig i går kveld. Var så ekkelt og ubehagelig, kjentes ut som om jeg hadde spist aaalt for mye og var helt .. stinn.. lissom. Var så ekkelt at jeg tok tidlig kveld og fikk i allefall sove. I morges var det borte. Så, nå i ettermiddag, begynte det igjen, men mye verre. Det kjennes ut som om noen har puttet en bowlingkule i magen min, som at den er helt oppblåst og så vondt at jeg må krøke meg sammen og ligge og bare konsentrere meg om å puste på en måte. Blir kvalm og det kjennes ut som om jeg må kaste opp, men det kommer ikke. Sånn har det drevet på fra kl var rundt 15 og nå kjennes det som om det begynner å lette litt. Jeg skjønner ikke hva det kan være, det kommer en del lyd fra magen innimellom og eneste jeg kan tro er at det er luft?!? Men hvor i huleste kommer sånne luftsmerter fra da, jeg har jo ikke drukket kullsyre eller spist noe spesielt heller. Ikke har jeg spist det samme i går som i dag og i går kom det jo mye senere, etter middag. I dag rakk jeg aldri middag..

Legen min er sykemeldt i to uker, og jeg orker nesten ikke tanken på å dra til en ny og forsøke å forklare. Jeg håper nesten han legen jeg skal til på sykehuset får noen svar på blodprøvene som kan si noe for dette er helt fortvilet... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å beibien min! :hjerte: Håper at det er gått over nå, men om dette fortsetter så MÅ du ta kontakt med legesenteret. Det kan være som Mia sier, tarmslyng. Og DET er smertefullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for omtanken dere! :klemmer:

Det lettet litt utpå kvelden og i dag har jeg ikke merket stort annet enn at jeg er trøtt etter å ha våknet en del i natt. Jeg er livredd for å putte i meg noe som kan gi noe lignende igjen da, så jeg er ikke sikker på hva jeg skal spise.

Det eneste jeg kan finne ut at jeg har reagert på, hvis det var pga noe jeg har spist, er melk. Jeg drakk en del melk i går og forigårs og var i utgangspunktet veldig fornøyd med at jeg ikke reagerte på det, men kanskje det faktisk var det jeg gjorde... :sjenert:

Han legen på sykehuset som jeg skal til den 7 oktober er jo spesialist på indremedisin og også mage/tarm så jeg skal høre litt med han om dette også. Så håper jeg at det ikke blir noe mer nå før jeg kommer dit.

Jeg skulker fysioen i dag :sjenert: Jeg er så trøtt og har en del smerter i ryggen så jeg doper meg litt isteden og blir hjemme og slapper av i dag :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Beib, håper virkelig de finner ut hva dette er for noe! :kose:

Men hvis ingenting hverken kommer opp eller ned så kan det være tarmslyng. Det KAN rette seg av seg selv altså. Men med så voldsomme smerter synes jeg du burde dratt på legevakta. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jammen... Jeg er bra nå jo :sjenert: Jeg har ikke kjent noe i dag, og jeg har også holdt meg laaaangt unna melk! Kanskje det var så enkelt? Jeg håper det, det virker ikke som om ost er noe problem så kanskje det er bare ren melk.. Det skal jeg i så fall klare å holde meg unna :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan gjøre det!! Jeg :hjerte: å vaske!

:hakeslepp: Tuller du?

Var som fillern, jeg trodde ingen skulle gidde så jeg gjorde det selv :glare:

Mannen skal gå vakt i natt igjen, så vi ser han ikke før i morgen. Jeg og guttene skal ha taco i dag og så skal vi bare kose oss.

Jeg har kjøpt Bastøy filmen, noen som har sett den? Lurer på om jeg skal se den i kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg elsker det! :jepp: Digger når det blir rent, t.o.m hos andre, da føler jeg meg vel :fnise: Av og til drar jeg ikke å trener, bare vasker effektivt så holder det for den dagen ;) Kjekk sammenslåing ;)

Har ikke sett Bastøy.

Jeg vurderer fårikål i helgen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vasking er helt elendig, men så tror jeg egentlig jeg er blitt sånn etter jeg hadde ekstrajobb som rundvasker når jeg gikk videregående :fnise: Jeg jobbet for kommunen og vasket stort sett hus der folk hadde blitt sparket ut og det så virkelig forferdelig ut! :kvalm:

Fårikål er kjempegodt, men jeg orker sjelden lage det selv siden det kun er meg som spiser det :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, da skjønner jeg at du har litt stygga til å vaske.

Det er mamma som har påvirket meg :fnise: Hun har støv på hjernen! :ler:

:mrgreen: er ikke så glad i fårikål, men jeg tror jeg lager det for det. Det er jo så lettvint.

Bare sette det på kok og så sette seg å nyte lukta i noen timer :fnise:

Har du tatt helg du nå da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...