Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å nei?! Hvor er biten!?

Håper dere finner den, om ikke så sender dere bare en mail til produsenten e.l og forlanger siste biten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var IKKE hun som skulle ut av "Skal vi danse", det var enten Rune Larsen eller hun politikerdama som skulle ut joooo :kjefte:

Hvem er det som er med i år a? :popcorn:

Og så en :hug: Fordi du fortjener det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biten?

Den tok katten :fnise:

Slett ikke umulig. Det var 3000 biter så det var dritsurt når det manglet en. Kan ikke henge opp et sånt bilde heller :(

Takk for så mange koselige besøk og en stor :klem: til alle sammen!

Jeg skulle jo til legen i går, men jammen var legen ... syk... :legrine: Nåvel, det kan vel skje den beste. Skal ringe i dag og høre når jeg får time igjen. Men så tenkte jeg at jeg kunne vel i allefall få blodprøvesvarene. Joda, det gjorde jeg og ble rimelig paff i grunnen. Dere husker ferritinen som var 741 forrige gang? Vel, den har gått ned til 371. Ikke spør meg hvordan det er mulig eller hvorfor, jeg trodde faktisk ikke den kunne gå ned av seg selv. Ikke har jeg fått snakket med legen og spurt heller så jeg er et stort ? Søkte på nett og ble heller ikke stort klokere :klo:

I dag hadde jeg store "planer" om å bo i senga. Jeg er så trøtt for tiden at det faktisk er slitsomt. Alt blir et stort ork og jeg får i grunnen ikke med meg så mye. Siden man har unger osv så kunne jeg ikke bo i senga likevel, måtte opp og få dem avgårde, men har ikke tenkt å gjøre NOE før jeg må lage middag i allefall :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staakkar beiben :troest:

Jeg støtter enda forslaget mitt om å sende mail til produsenten ;) Men et bilde av puslespillet ditt der du pent spør om du kan få biten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at prøveresultatene dine viste at de går nedover igjen! :hoppe: Håper de fortsetter sånn,og snart er nede på normalt nivå.

Min lege har vært syk flere ganger han :snurt: Og hver gang er det når jeg har time kl 08 og ikke skal noe annet den dagen :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger skal ikke være syke. :ler:

Så bra at prøvene dine er bedre! :hoppe: Jeg har heller ikke peiling på hva som kan være grunnen, men positivt er det iallefall! :jepp:

Kjipt med lite energi da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag fikk jeg innkallingen til sykehuset. Jeg skal dit den 7 oktober så da får jeg mest sannsynlig svar på hva som foregår. Jeg håper i allefall det. I morgen må jeg ta fastende blodprøver; det er tre ark med forskjellige prøver, må vel tappe en liter for å få nok til alt det de skal ta :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...