Gjest Katee Skrevet 16. september 2011 #2441 Del Skrevet 16. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. september 2011 #2442 Del Skrevet 17. september 2011 I går ble det hele tre filmer. Først Rio, som var en fin barnefilm og til og med gøy for voksne :gjeiper: Så ble det Unstoppable og den var utrolig spennende, satt helt oppslukt fra start til slutt faktisk. Til slutt så jeg Mørket med Wallander som også var helt ok. Har to Wallander-filmer til, får se om det blir en film i dag eller i morgen også :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. september 2011 #2443 Del Skrevet 17. september 2011 Åh, Rio, er det den papegøyen? Har den kommet på dvd? Skikkelig lyst til å se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. september 2011 #2444 Del Skrevet 17. september 2011 Så du anbefaler Unstoppable? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. september 2011 #2445 Del Skrevet 17. september 2011 Åh, Rio, er det den papegøyen? Har den kommet på dvd? Skikkelig lyst til å se den! Jepp Al; ja, jeg syns Unstoppable var spennende. Det var ikke noe blod og dreping og sånn action, bare rett og slett masse spenning!!! Jeg så Wallander og Afrikaneren istad og den var bare kjedelig syns jeg Nå er det "Skal vi danse"-resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. september 2011 #2446 Del Skrevet 17. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. september 2011 #2447 Del Skrevet 17. september 2011 Det var IKKE hun som skulle ut av "Skal vi danse", det var enten Rune Larsen eller hun politikerdama som skulle ut joooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. september 2011 #2448 Del Skrevet 17. september 2011 Hvem gikk ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. september 2011 #2449 Del Skrevet 17. september 2011 Rakel Nordtønne eller hva hun nå heter, eksen til Nordtug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. september 2011 #2450 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg glemmer alltid når det det går på tv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. september 2011 #2451 Del Skrevet 17. september 2011 Det holdt hardt her også i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. september 2011 #2452 Del Skrevet 17. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. september 2011 #2453 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg har ikke sansen for henne. Men hun danset bedre enn Rune Larsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. september 2011 #2454 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg har ikke sansen for henne. Men hun danset bedre enn Rune Larsen. Spørs om det skal så mye til Jeg må bare si: EUREKA!!! Altså, Mannen og gutta her i huset er veldig glad i egg og bacon på søndagene. Jeg syns også det er godt innimellom, men det er jo så griiiiiiis Spruter jo fett overalt og krever en masse vasking etterpå... Vi har pleid å kjøpe bacon i Sverige, eller bare vanlig stjernebacon fra Gilde. Her for en ukes tid siden fant jeg ut at jeg skulle prøve en pakke med den Jacobs spesial bacon, dere vet den der svindyre greia de har på Meny-butikker? OMG!!! Jeg kunne altså steke baconet UTEN sånn ristgreie over Smaken var også kjempegod. Etter å ha lest og fundert litt, og etter å ha prøvd en ny bacon i dag, fant jeg ut at det må være det at baconet er tørrsaltet som gjør forskjellen?!? Noen andre som vet sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. september 2011 #2455 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg vet ikke, men jeg har også oppdaga at baconet blir bedre jo dyrere det er Håper du har en flott søndag, Beiben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. september 2011 #2456 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, billig bacon er så fett, er det ikke? Jeg trodde det bare var jeg som stekte det feil siden det spruter som bare det, men kanskje det er baconet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. september 2011 #2457 Del Skrevet 18. september 2011 Ja, billig bacon er så fett, er det ikke? Jeg trodde det bare var jeg som stekte det feil siden det spruter som bare det, men kanskje det er baconet? En del billig bacon er tilsatt mye vann og det gjør visst også at det spruter mye. Men jeg har i allefall funnet ut at det er bedre å bruke noen flere kr på ordentlig bacon, og heller nyte det litt sjeldnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. september 2011 #2458 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg spiste også egg og bacon til frokost i dag. Hotellfrokost er godt! Har du hatt en fin søndag Beib? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. september 2011 #2459 Del Skrevet 18. september 2011 Jada Mia, helt grei søndag Vi har grillet for siste gang denne sesongen, og gjort grillen vinterklar. Også har jeg og minsten gjort ferdig puslespillet, men det var litt kjipt for en bit var borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. september 2011 #2460 Del Skrevet 18. september 2011 Uffda.. kjipt med en bit som var borte da.. hva gjør dere da? Huff... vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå