Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går ble det hele tre filmer. Først Rio, som var en fin barnefilm og til og med gøy for voksne :gjeiper: Så ble det Unstoppable og den var utrolig spennende, satt helt oppslukt fra start til slutt faktisk. Til slutt så jeg Mørket med Wallander som også var helt ok. Har to Wallander-filmer til, får se om det blir en film i dag eller i morgen også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Rio, er det den papegøyen? Har den kommet på dvd? Skikkelig lyst til å se den!

Jepp :jepp:

Al; ja, jeg syns Unstoppable var spennende. Det var ikke noe blod og dreping og sånn action, bare rett og slett masse spenning!!! ;)

Jeg så Wallander og Afrikaneren istad og den var bare kjedelig syns jeg :filer:

Nå er det "Skal vi danse"-resultater :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har ikke sansen for henne. Men hun danset bedre enn Rune Larsen. :ler:

Spørs om det skal så mye til :fnise:

Jeg må bare si: EUREKA!!!

Altså, Mannen og gutta her i huset er veldig glad i egg og bacon på søndagene. Jeg syns også det er godt innimellom, men det er jo så griiiiiiis :sjenert: Spruter jo fett overalt og krever en masse vasking etterpå... Vi har pleid å kjøpe bacon i Sverige, eller bare vanlig stjernebacon fra Gilde. Her for en ukes tid siden fant jeg ut at jeg skulle prøve en pakke med den Jacobs spesial bacon, dere vet den der svindyre greia de har på Meny-butikker?

OMG!!! Jeg kunne altså steke baconet UTEN sånn ristgreie over :sjokkert: Smaken var også kjempegod. Etter å ha lest og fundert litt, og etter å ha prøvd en ny bacon i dag, fant jeg ut at det må være det at baconet er tørrsaltet som gjør forskjellen?!?

Noen andre som vet sånt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, billig bacon er så fett, er det ikke? Jeg trodde det bare var jeg som stekte det feil siden det spruter som bare det, men kanskje det er baconet? :nigo:

En del billig bacon er tilsatt mye vann og det gjør visst også at det spruter mye. Men jeg har i allefall funnet ut at det er bedre å bruke noen flere kr på ordentlig bacon, og heller nyte det litt sjeldnere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada Mia, helt grei søndag ;)

Vi har grillet for siste gang denne sesongen, og gjort grillen vinterklar. Også har jeg og minsten gjort ferdig puslespillet, men det var litt kjipt for en bit var borte :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...