Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble nesten litt :grine: av enkelte scener. I en smurfefilm liksom..:skratte:

Jeg likte filmen. Den var fin. Og så var den jo fra NY! :strix:

Hvis en må sjenke seg til mot før en blingser smurfefilm, har ikke verden gått mye fremover siden Pompel&Pilt, gitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuups Al, jeg hadde nok forlengst hoppet i seng når du spurte :sjenert: Vi får ta det igjen ;)

Jeg syns helt klart du skulle se filmen Kami, men kanskje uten :vin: sånn i første omgang ;)

------

Det :regn:

Fra i kveld skal det :regn: enda mer, og i morgen er det meldt mer regn her ifølge yr.no enn jeg har sett det meldt her noengang tror jeg :huh: Jaja, jeg tror vi kan trygt konkludere med at høsten er kommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Raggsokk

Regn er bare koselig da..

Iallefall nesten..

Hilsen hun som ble klissklass da en bil kjørte gjennom en søle ved gangveien, tjohei.

:regn: :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Du har krav på erstatning, men da må du notere deg reg.nummer eller no og det er jo ikke akkurat det første man tenker på når man står der klissvåt!

Jeg liker høsten for da kan man endelig kle på seg masse skjerf og jakker og sko og votter og ja! Masse kule klær! Og stearinlys og mørke kvelder(her i nord er det jo så lyst på sommeren) og i går når vi satt ute så så vi et kraftig nordlys for første gang. Det var helt herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det som en utsettelse på av vinteren kommer. Ergo jeg har lært meg selv å synes at det er en fin tid eller så hadde jeg nok blitt mørketidsdeprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje derfor jeg blir litt mørketidsdeprimert da.

Får vel prøve å tenke positivt. Har iallefall mye å se fram til i høst. :jepp:

Det hjelper jo litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med en god sommer bak seg(noe jeg hadde i år, men ikke i fjor) og noe å se frem til på høsten hjelper på!

Om du sliter litt meg mørketidsproblem så kan du faktisk vurdere å prøve å ta :sol: . Det hjelper på meg, og så blir man jo brun og :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Jeg liker også høsten litt :jepp: Liker fargene ute, fargene på klærne i butikken, liker å planlegge jul, og liker å tenke på at det ikke er lenge til våren :fnise:

Hadde jeg bodd i nord hadde jeg vært deprimert halve året :sjenert: Eller bodd i solarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg liker ikke de fargene som har kommet nå egentlig. Lilla osv er greit, men den sennepsgule likte jeg ikke. Og ikke den ekle brune. :opplyser:

Tror at enten så liker man brunt, eller så liker man det ikke.

Det er koselig å planlegge jul ja, men jeg synes det er litt tidlig. :jepp:

DVS jeg tror jeg skal prøve å få tatt unna julevasken snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...