Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tihi, i dag skal jeg overraske Minsten :lur:

Han har så lyst til å dra på kino og se Smurfene i 3D, så jeg har lovt vi skal gjøre det. Så tittet vi på kino-oversikten i dag før skolen og så at det er premiere i kveld da, også går den da i morgen og søndag osv. Så spurte han om vi ikke kunne dra i morgen og jeg sa at vi kunne prøve å få det til.

Etter han dro på skolen så dro jeg ned og sjekket om det var ledig til i kveld og det var det, så jeg kjøpte to barnebilletter og en voksen. Så avtalte jeg med mamman til bestekompisen hans at han også skulle bli med, så nå blir nok Minsten glad når han kommer hjem tenker jeg :jepp:

Mannen har tatt en ekstra vakt igjen så han kommer ikke hjem før i morgen tidlig. Jeg har handlet, det blir pizza til middag i dag :gjeiper: Også har jeg handlet en pose nøtteblanding til meg til helgen og en pose smågodt som alle skal dele :popcorn:

Alle har vært flinke til å la være godteri, brus og sånt så jeg syns alle fortjener litt kos i helgen! Men denne gangen skal det IKKE skli ut i uken altså :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Filmen var kjempemorsom Mia, jeg anbefaler den gjerne til dere alle :jepp: Jeg hadde det i allefall storartet selv og guttene lo som bare det :fnise:

Minsten ble kjempeglad for overraskelsen forresten, og det er jo stort sett gøy å se sånne barnefilmer så jeg har bestemt at dette må vi gjøre flere ganger ;)

Nå sitter jeg her med levende lys på bordet (egentlig fordi lyset gikk i lampa mi og jeg ikke har ny pære ), og det er så koselig at! Syns det er helt greit å være alene litt også jeg, jeg er jo ganske vant til det. Sitte på kg uten noen som klager på for lite oppmerksomhet og ;):kghjerte:

Forresten så var ikke popcorn og cola zero halvparten så fantastisk som jeg trodde :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag har vært en helt kjekk, slapp en :fnise:

Jeg og Mannen har handlet litt, og han fikk klippet seg! Så har jeg puslet litt, det er ganske vanskelig det vi har nå :sjenert: Men vi gir oss ikke altså!!!

Nå holder Mannen på med lasagnen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...