Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tøft gjort av deg å la frisøren få frie hender! :jepp: Test det ut og se det an. Du kan jo alltids klippe mer av det, om du vil :klem:

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:fnise: Neida Appy, jeg er ikke det.

Jeg er bedre i dag! Det mest irriterende er egentlig at jeg har dott i ørene :sjenert:

I dag har jeg husket å ta frem koteletter til middag :Nikke:

Og dere vet avhengigheten min til cola zero?

I dag er 3 dag helt uten :hoppendeglad:

Det høres kanskje ikke ut som noe særlig, men jeg kan faktisk ikke huske sist jeg ikke drakk cola zero på en hel dag engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og kuttet ned på Cola Zero(og det er den eneste brusen jeg drikker ca) :jepp: Hadde faktisk litt tendens til hodepine de første dagene, men så var det gjort :nigo: Skjedde i USA da, hvor veldig få hadde cola Zero :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååe. Jeg blir så fortvilet :tristbla:

Har dere noen gang stått midt mellom to mennesker dere er glad i og følt at dere har måttet si og gjøre noe fordi den ene blir behandlet helt feil? Men samtidig så vet dere at den andre har det vanskelig, det er bare det at h*n handler så irrasjonelt at det begynner å bli ganske ille... :sjenert:

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på grensen iallefall.. Det er utrolig vanskelig å si ifra..

Jeg ville tatt det i enerom med den som er "kjip" og vinkle det mot at den det går utover ikke føler seg vel når sånt blir sagt osv.

Hvis det er noen mulighet for det da.

Faren er jo at den "kjipe" blir sur..

Jenter altså.. :daane:

Gutter er bedre sånn sett.

Håper det ordner seg Beib! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Vi har en sånn situasjon i familien nå vi også. Da nekter to av mine søsken nå å snakke sammen. Hvis begge er invitert til noe så går bare den ene.

Begge tar feil, og begge har rett i det de krangler om.

Håper det løser seg snart i din familie, Beiben :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg laget meg en kopp med favoritt-teen min: Apple, cinnamon and raisin! Også har jeg litt pecan-nøtter, og nå bare venter jeg på Hellstrøm :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget meg en kopp med favoritt-teen min: Apple, cinnamon and raisin! Også har jeg litt pecan-nøtter, og nå bare venter jeg på Hellstrøm :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er utrolig modig om du gjør det, Beiben. :kose: jeg er i den situasjonen, men jeg er en av dem noen er i mellom.

Skjønner at det er vondt for deg :troest:

Endret av Alyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...