mia83 Skrevet 30. august 2011 #2281 Del Skrevet 30. august 2011 Håper du blir helt frisk igjen veldig snart Beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. august 2011 #2282 Del Skrevet 30. august 2011 Tøft gjort av deg å la frisøren få frie hender! Test det ut og se det an. Du kan jo alltids klippe mer av det, om du vil God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. august 2011 #2283 Del Skrevet 31. august 2011 Du er vel ikke så syk at du ikke kan være på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. august 2011 #2284 Del Skrevet 31. august 2011 Håper du er bedre i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 31. august 2011 #2285 Del Skrevet 31. august 2011 Neida Appy, jeg er ikke det. Jeg er bedre i dag! Det mest irriterende er egentlig at jeg har dott i ørene I dag har jeg husket å ta frem koteletter til middag Og dere vet avhengigheten min til cola zero? I dag er 3 dag helt uten Det høres kanskje ikke ut som noe særlig, men jeg kan faktisk ikke huske sist jeg ikke drakk cola zero på en hel dag engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 31. august 2011 #2286 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg har og kuttet ned på Cola Zero(og det er den eneste brusen jeg drikker ca) Hadde faktisk litt tendens til hodepine de første dagene, men så var det gjort Skjedde i USA da, hvor veldig få hadde cola Zero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 31. august 2011 #2287 Del Skrevet 31. august 2011 Så bra! 3 dager uten noe man er avhengig av er f**n ikke lett, du skal være stolt av deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. august 2011 #2288 Del Skrevet 31. august 2011 Bare Cola er Cola! Du er flink Beib!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 31. august 2011 #2289 Del Skrevet 31. august 2011 Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. august 2011 #2290 Del Skrevet 31. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. september 2011 #2291 Del Skrevet 1. september 2011 Åååe. Jeg blir så fortvilet Har dere noen gang stått midt mellom to mennesker dere er glad i og følt at dere har måttet si og gjøre noe fordi den ene blir behandlet helt feil? Men samtidig så vet dere at den andre har det vanskelig, det er bare det at h*n handler så irrasjonelt at det begynner å bli ganske ille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2011 #2292 Del Skrevet 1. september 2011 Har vært på grensen iallefall.. Det er utrolig vanskelig å si ifra.. Jeg ville tatt det i enerom med den som er "kjip" og vinkle det mot at den det går utover ikke føler seg vel når sånt blir sagt osv. Hvis det er noen mulighet for det da. Faren er jo at den "kjipe" blir sur.. Jenter altså.. Gutter er bedre sånn sett. Håper det ordner seg Beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. september 2011 #2293 Del Skrevet 1. september 2011 Det er enda vanskeligere fordi det er familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. september 2011 #2294 Del Skrevet 1. september 2011 Vi har en sånn situasjon i familien nå vi også. Da nekter to av mine søsken nå å snakke sammen. Hvis begge er invitert til noe så går bare den ene. Begge tar feil, og begge har rett i det de krangler om. Håper det løser seg snart i din familie, Beiben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2011 #2295 Del Skrevet 1. september 2011 Uff når det er familien er det jo ekstra kjipt da. Trodde det var venninnegjeng jeg. Håper det løser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. september 2011 #2296 Del Skrevet 1. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. september 2011 #2297 Del Skrevet 1. september 2011 Nå har jeg laget meg en kopp med favoritt-teen min: Apple, cinnamon and raisin! Også har jeg litt pecan-nøtter, og nå bare venter jeg på Hellstrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. september 2011 #2298 Del Skrevet 1. september 2011 Nå har jeg laget meg en kopp med favoritt-teen min: Apple, cinnamon and raisin! Også har jeg litt pecan-nøtter, og nå bare venter jeg på Hellstrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. september 2011 #2299 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Du er utrolig modig om du gjør det, Beiben. jeg er i den situasjonen, men jeg er en av dem noen er i mellom. Skjønner at det er vondt for deg Endret 1. september 2011 av Alyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2011 #2300 Del Skrevet 1. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå