Gå til innhold

Sykehuset....


Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner til det med usunn mat. Sånn er det her også i ferien..

Men nå er det fram med potetene igjen! :jepp: Poteter er vel fy-fy for tiden, men det er bedre enn junkfood hver dag.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er det da om det skal bli noe i retning av lavkarbo eller om vi skal prøve den andre varianten. Det er liksom så kjekt med lavkarbo at man spiser GOD mat og blir mett, men så er det litt styr med at mye må lages hele tiden og det blir litt ork innimellom. Men den andre varianten er "kjedeligere", innebærer litt mer å være sulten, men enklere mat...

Det som er dumt er at om man velger lavkarbo og spiser for mye karbohydrater skal det ikke mye til før man legger på seg isteden for å ta av seg :sjenert:

Hm, det er mye for og i mot på begge alternativene. Personlig ville jeg nok prioritert å spise meg ordentlig mett framfor å gå og være litt småsulten hele tiden. Vil tro faren for å ty til småspising blir større da :vetikke:

Hva med å sette opp en liste over det som skal lages? F.eks en middagsplan for hele uka. Kanskje det blir mindre ork når man har en tydelig oversikt å gå etter? :vetikke:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troen på planlegging. Lister, lister, lister :) Planlegg matinnkjøp og lag oversikt over hva dere skal ha til middag en uke i forveien

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Sant at vi liker lister people :fnise:

Jo, jeg tror jeg skal gjøre et forsøk som dere sier med liste og planlegging! Søstern drar i morgen og da blir det litt lettere med en mindre å ta hensyn til ved middagslaging, selv om dagens grilling var ganske i lavkarbo ånd :gjeiper: Jeg har fått sånn sansen for å grille squash og aubergine for så å legge dem i ildfast form og gratinere med enten vanlig ost eller fetaost :sikle: Snadder til grillkjøttet ;)

Vi har vært på fotballkamp i dag også, og eldstemann har vært på sin aller første skytetrening :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo utrolig mye god lavkarbo mat da! Og mye spennende å lage :)

www.allergimat.no har litt av hvert :)

:hjerte: lister!

Sjekk ut www.lavkarbo.no også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker også lister! :ler:

Skytetrening høres gøy ut! :jepp:

:cool: har vært på sesongens første hockeytrening på is i dag.

:natti::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...