Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Caitlin

Drikker du rødvin! :)

:fnise: Nei, jeg syns ikke jeg kan åpne en flaske når jeg bare kan ta et ørlite glass :gjeiper: Jeg er i dårlig nok form når jeg sliter meg gjennom fysio-økta. Hangover ville tatt knekken på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 100 sider, havitvin og rødvin! :hoppe:

Og man har ikke drukke nok/rette vinen om man ikke liker vin :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare smakt rødvin og liker det ikke.. det samme sa jeg om hvitvin også, men nå drikker jeg litt av det etter å ha tvunget meg til å like det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Det er bare sånn det er. Man må rett og slett bare venne seg til det. Akkurat som med kaffe og øl :fnise:

Jeg likte ikke noen av delene først jeg heller, men så fikk jeg smake en hvitvin som faktisk var ganske ålreit, og da fikk jeg plutselig sansen for det. Etter en stund begynte jeg å smake på ulike røde også, og nå synes jeg nesten rød er bedre enn hvit.

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:spise: Maaaaaaaat. Vær så snill å gi meg maaaaat!!!

Å huttihei så sulten jeg er :sjenert: Jeg har bare spist frokost, kl 9, før jeg har hatt en solid styrketreningsøkt hos fysioen. Så var det rett hjem og vaske huset, og gudene skal vite det behøvdes etter at Mannen har vært alene så lenge :glare: Jeg spiste en snickers is i en hardt tiltrengt pause, men så var det jo så langt på dag at jeg fant ut jeg måtte vente til middag. Ehm, dvs den middagen jeg helst også skulle lagd, men som ikke engang er kommet lenger enn "jeg tenkte vi kunne ha laks"... Og siden laksen fortsatt befinner seg i frysen må vi finne på no annet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:vetikke: Blir det så vellykket da? Er det bra liksom?

Kanskje ikke satse på å steke den der inne, men å tine den blir vel som å tine alt annet vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig mulig. Vi pleier å legge fisken i vann. Da tiner den fort. Men den skal vannes ut også da..

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...