Gjest Katee Skrevet 3. september 2011 #2321 Del Skrevet 3. september 2011 Skal vi drikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. september 2011 #2322 Del Skrevet 4. september 2011 Ble nesten litt av enkelte scener. I en smurfefilm liksom.. Jeg likte filmen. Den var fin. Og så var den jo fra NY! Hvis en må sjenke seg til mot før en blingser smurfefilm, har ikke verden gått mye fremover siden Pompel&Pilt, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 4. september 2011 #2323 Del Skrevet 4. september 2011 Uuups Al, jeg hadde nok forlengst hoppet i seng når du spurte Vi får ta det igjen Jeg syns helt klart du skulle se filmen Kami, men kanskje uten sånn i første omgang ------ Det Fra i kveld skal det enda mer, og i morgen er det meldt mer regn her ifølge yr.no enn jeg har sett det meldt her noengang tror jeg Jaja, jeg tror vi kan trygt konkludere med at høsten er kommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. september 2011 #2324 Del Skrevet 4. september 2011 Høsten er jo koselig da Fine farger God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. september 2011 #2325 Del Skrevet 4. september 2011 MmmMmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #2326 Del Skrevet 4. september 2011 Høsten er bare trist og forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. september 2011 #2327 Del Skrevet 4. september 2011 Regn er bare koselig da.. Iallefall nesten.. Hilsen hun som ble klissklass da en bil kjørte gjennom en søle ved gangveien, tjohei. :regn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. september 2011 #2328 Del Skrevet 4. september 2011 Du har krav på erstatning, men da må du notere deg reg.nummer eller no og det er jo ikke akkurat det første man tenker på når man står der klissvåt! Jeg liker høsten for da kan man endelig kle på seg masse skjerf og jakker og sko og votter og ja! Masse kule klær! Og stearinlys og mørke kvelder(her i nord er det jo så lyst på sommeren) og i går når vi satt ute så så vi et kraftig nordlys for første gang. Det var helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #2329 Del Skrevet 4. september 2011 Er det bare jeg som hater høsten her tro? Det er en deprimerende tid fordi vinteren er på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. september 2011 #2330 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg ser på det som en utsettelse på av vinteren kommer. Ergo jeg har lært meg selv å synes at det er en fin tid eller så hadde jeg nok blitt mørketidsdeprimert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #2331 Del Skrevet 4. september 2011 Kanskje derfor jeg blir litt mørketidsdeprimert da. Får vel prøve å tenke positivt. Har iallefall mye å se fram til i høst. Det hjelper jo litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. september 2011 #2332 Del Skrevet 4. september 2011 Ja, med en god sommer bak seg(noe jeg hadde i år, men ikke i fjor) og noe å se frem til på høsten hjelper på! Om du sliter litt meg mørketidsproblem så kan du faktisk vurdere å prøve å ta . Det hjelper på meg, og så blir man jo brun og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #2333 Del Skrevet 4. september 2011 Ja NOEN blir brune, men ikke jeg. Jeg blir likblek istedenfor blåhvit. Ja jeg er negativ i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 4. september 2011 #2334 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg liker også høsten litt Liker fargene ute, fargene på klærne i butikken, liker å planlegge jul, og liker å tenke på at det ikke er lenge til våren Hadde jeg bodd i nord hadde jeg vært deprimert halve året Eller bodd i solarium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 4. september 2011 #2335 Del Skrevet 4. september 2011 *bor i solarium* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #2336 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg liker ikke de fargene som har kommet nå egentlig. Lilla osv er greit, men den sennepsgule likte jeg ikke. Og ikke den ekle brune. Tror at enten så liker man brunt, eller så liker man det ikke. Det er koselig å planlegge jul ja, men jeg synes det er litt tidlig. DVS jeg tror jeg skal prøve å få tatt unna julevasken snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. september 2011 #2337 Del Skrevet 4. september 2011 Vi har shorts og t-skjortevær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. september 2011 #2338 Del Skrevet 4. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #2339 Del Skrevet 4. september 2011 Det høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 5. september 2011 #2340 Del Skrevet 5. september 2011 skramle skramle skramle............. På tide å stå opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå