Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katee

Jeg syns du skal gjøre det du syns er riktig, og ikke det alle andre syns er riktig :klem:

Men vi skal ikke la noen ta hverdagen vår ifra oss! Han har truet vår levemåte, men vi skal ikke frykte han eller skremmes til taushet

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Det er ikke feil å ha det gøy! Livet må gå videre også! :klem:

:klem: :klem: :klem: Takk Mia!

Søstern sier det samme, men jeg blir litt sånn... Kan man det i dag lissom?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg syns du skal gjøre det du syns er riktig, og ikke det alle andre syns er riktig :klem:

Men vi skal ikke la noen ta hverdagen vår ifra oss! Han har truet vår levemåte, men vi skal ikke frykte han eller skremmes til taushet

:kose:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Det ble tur ut i går. Det var gøy ;)

I dag har formen vært grei, men slapp. Jeg er så lei av regn og innevær :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

I dag har jeg og mammaen min kjøpt silkestoff til burpynt. Jeg må ha den ferdig til kommende helg, da jeg skal stille Divapusen min :hjerte: Hun fikk selvsagt rosa silke og jeg gleder meg sånn til det er ferdig!

Ellers går dagene fort og sakte på en gang. Dagene føles lange, preget av alle nyhetssendingene og sjokket som fortsatt er stort. Samtidig har jeg vært her fem dager alt, og jeg kjenner at jeg er litt utålmodig. Pga været har vi slett ikke fått gjort alt vi hadde tenkt. Ingen fisking og bare en dags isbading har det blitt hittil. Ifølge værmeldingen er det visst meldt stort sett regn, overskyet og leit ut hele uka også :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...