Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er godt! :jepp: Men de kunne droppet alle de der teite tingene som man bygger. :ler: Det er så mye dritt. Det var mye bedre da vi fikk Donaldfigurer osv inni der.

Og de der samlefigurene. Skilpaddene, krokodillene og flodhestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokolade :sikle:

Jeg hadde forresten sånn putte-hylle da jeg var liten som jeg samlet kidnderegg-samlefigurene i :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

I dag måtte jeg virkelig tvinge meg selv til å dra ut å sykle :sjenert: Det var helt grått og blåste som fy her, og jeg så regndråper i lufta flere ganger. Snudde i gangen to ganger før jeg endelig fikk meg til å dra når Mannen lovte å hente meg om det begynte å regne skikkelig masse :fnise:

Siden jeg foretrekker langkjøringer som forbrenner kcal og har kjørt kun det i det siste så syns jeg at jeg måtte prøve en intervalltrening igjen og det var akkurat så pyton som jeg husker :snurt: Blodsmak i munnen og sååååå tungt. Men jeg fikk da unnagjort en økt :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke. Husker aldri navn på vin :fnise: Men :strix: for god vin! :hoppendeglad:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Du er flink på å trosse dørstokkmila :nigo:

Melder meg inn på sykehuset igjen ;)

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Caitlin

Jeg sitter her og venter på at det skal bli varmt :sjenert: Det er sol, dog litt vind, men hvis det nå kan bli litt temp så må vi prøve å komme oss på stranda tenkte jeg. Så hvorfor i huleste er det bare 15 grader i skyggen enda :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...