Gjest Caitlin Skrevet 7. juli 2011 #1461 Del Skrevet 7. juli 2011 Noen som har sett noe finvær noe sted Mitt sommervær har rett og slett forsvunnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juli 2011 #1462 Del Skrevet 7. juli 2011 Er finvær her. Noen som har sett brutalt tordenvær? Det savner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. juli 2011 #1463 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg er Og kan dele med alle som vil har! Det er ganske kaldt her for det om skinner da, men hvem bryr seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juli 2011 #1464 Del Skrevet 7. juli 2011 Her holder det på å klarne opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. juli 2011 #1465 Del Skrevet 7. juli 2011 Varmt, trykkende og grått har dagen vært hittil og nå kom "endelig" regnet Jeg fikk lurt med meg Mannen ut på en langkjøring med sykkel i dag formiddag, men kjenner at jeg egentlig ikke bør ha to langkjøringer på to dager. Hadde ikke så mye å gi på slutten i dag nei... Etterpå så har jeg laget boller Det er fra sånn pose man kjøper så de er bare halvveis hjemmelaget, men de ble gode med syltetøy og ost Om en stund skal vi lage TACO, og det er det skikkelig lenge siden sist vi hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juli 2011 #1466 Del Skrevet 7. juli 2011 Det skyet visst til igjen her også. Og tordenvær ble det også gitt. Aldri en dag uten Ooh. Boller Og taco! Lurer på hva jeg skal ta til middag i dag jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. juli 2011 #1467 Del Skrevet 7. juli 2011 BILDER :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juli 2011 #1468 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Å, så fine bilder! Flott natur! Og søte elgkalven da Men hva har skjedd med den ene fugleungen, har den ikke klart å komme seg ut? Endret 7. juli 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. juli 2011 #1469 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Ja, det var flott der. I Henningsvær hadde vi to rever som gikk rett utenfor huset om natten, og om dagen matet vi to stakkars katter som tydeligvis var hjemløse. Vi ringte dyrebeskyttelsen når vi kom hjem, men det var visst mange av sånne katter der Det bildet med tåka over fjellet syns jeg ble så stilig, det ser nesten ut som en vulkan der røyken kommer ut. Elgen og kalven hennes løp rett ved siden av veien når vi kjørte over Saltfjellet Jeg aner virkelig ikke hva det er fornoe på det siste bildet, eggene var hele så det er ikke noe derfra. Kanskje moren har tatt en annen unge eller noe?!? Jeg så det ikke før jeg forstørret bildet Endret 7. juli 2011 av The beib Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juli 2011 #1470 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, det var flott der. I Henningsvær hadde vi to rever som gikk rett utenfor huset om natten, og om dagen matet vi to stakkars katter som tydeligvis var hjemløse. Vi ringte dyrebeskyttelsen når vi kom hjem, men det var visst mange av sånne katter der Elgen og kalven hennes løp rett ved siden av veien når vi kjørte over Saltfjellet Så en rev på turen jeg også Å, jeg blir så trist (og litt sint) av å vite at det går hjemløse dyr ute, og særlig når man ikke kan få gjort noe med det! Så søt og liten. Den så ikke gammel ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juli 2011 #1471 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg aner virkelig ikke hva det er fornoe på det siste bildet, eggene var hele så det er ikke noe derfra. Kanskje moren har tatt en annen unge eller noe?!? Jeg så det ikke før jeg forstørret bildet Det så nesten ut som en liten en som strakk halsen og hodet ut av egget. Ja, kanskje det Hva slags egg var det? Jeg så en tiurbaby spasere over veien på turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 7. juli 2011 #1472 Del Skrevet 7. juli 2011 Det så nesten ut som en liten en som strakk halsen og hodet ut av egget. Ja, kanskje det Hva slags egg var det? Jeg så en tiurbaby spasere over veien på turen Det er måkeegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 7. juli 2011 #1473 Del Skrevet 7. juli 2011 Aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 7. juli 2011 #1474 Del Skrevet 7. juli 2011 Fine bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. juli 2011 #1475 Del Skrevet 7. juli 2011 Så fine bilder! Moro å se! Er du på FB forresten Beiben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juli 2011 #1476 Del Skrevet 7. juli 2011 Så fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. juli 2011 #1477 Del Skrevet 7. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 7. juli 2011 #1478 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg lurer også på om Beiben er på FB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 7. juli 2011 #1479 Del Skrevet 7. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. juli 2011 #1480 Del Skrevet 8. juli 2011 Fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå