Gjest Caitlin Skrevet 5. juli 2011 #1441 Del Skrevet 5. juli 2011 Hjem kjære hjem Altså, jeg høres vel ut som en sytepave, men 8 stk på familieferie - i bil og hytter/minihus... Vel, det holdt lissom med den uka i grunnen Alle vil forskjellige ting til forskjellige tider, og bare det med middag er et stort prosjekt. Noen vil spise ute, andre mener at det har de ikke råd til (heller kjøpe like dyr mat og lage selv )og noen MÅ ha poteter og brun saus... Det er sinnsykt deilig å være hjemme Vi lurer på å prøve å finne en hytte i nærheten av noe gøy for ungene da, badeland eller noen slags parker med noe gøy. Det er uaktuelt å dra nordover igjen, så det må nesten bli sør-østlandet eller Sverige. Vi har bare denne uka pga kattene, så det blir bare fra i morgen til lørdag el, så laaaang kjøretur er ikke så ønskelig heller. Har kikket på Sommerland i Bø og camping der, fått tips om en fantastisk camping i Mandal (der er det ikke noe park eller noe bortsett fra dyreparken) og så har man Sverige da. Det er bare at det virker ikke som det er meldt så fryktelig fint vær noen spesielle steder kommende dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. juli 2011 #1442 Del Skrevet 5. juli 2011 Ettersom vi hentet posten og Mannen har fått en smell på 20 000 så er det nok dagsturer som gjelder resten av ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 5. juli 2011 #1443 Del Skrevet 5. juli 2011 Bygge jordhule på fottur, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. juli 2011 #1444 Del Skrevet 5. juli 2011 Oisann... ikke gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 5. juli 2011 #1445 Del Skrevet 5. juli 2011 Uff! Ikke så bra! Vel, det finnes alltid løsninger i nærområdet, man må bare være litt kreativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. juli 2011 #1446 Del Skrevet 5. juli 2011 Det er kjempeflott vær i Sverige nå. Mamma og de har 27 grader der nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 5. juli 2011 #1447 Del Skrevet 5. juli 2011 Noen ganger tror jeg at lykken befinner seg rundt svinger jeg nesten kan se der fremme. Men så kommer jeg dit og ser at det fins ingen enkel vei til lykken. Noen ganger tror jeg ikke engang jeg vet hva lykken er, jeg bare leter etter noe jeg ikke kan finne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. juli 2011 #1448 Del Skrevet 5. juli 2011 En gang skal vi finne den. Lykken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. juli 2011 #1449 Del Skrevet 5. juli 2011 Lykken ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. juli 2011 #1450 Del Skrevet 6. juli 2011 Å så deilig. Etter nesten tre uker klarte jeg å planta rompa på sykkelsetet og ta meg en god tur. På 1 time og 10 minutter gjorde jeg unna 18,48 km og på det raskeste var jeg oppe i 39,77 km/t Visst er det gøy med sånne dingser som viser sånt etterpå! Det var sånn passe tungt, merket at pusten gikk fortere enn den gjorde de siste gangene, men det var helt greit Nå er Mannen reist for å hente hjem puselusene :catmilk: Dere må hjelpe meg å krysse fingrene for at ikke storepus har gjort ekle ting i buret på tur hjem denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. juli 2011 #1451 Del Skrevet 6. juli 2011 Au da Men det er mye man kan finne på på en dagstur også! Avhenger litt av hvor i landet du bor kanskje, men. Hunderfossen da? Flink du var og sykla langt! Jeg sykla i går jeg også, men ikke mer enn 2km Jeg tør ikke sykle så fort jeg, så jeg bremser alltid i nedoverbakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. juli 2011 #1452 Del Skrevet 6. juli 2011 Det hjalp ikke med kryssinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 6. juli 2011 #1453 Del Skrevet 6. juli 2011 Hurra for sykkeltur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. juli 2011 #1454 Del Skrevet 6. juli 2011 Guri: Jeg er litt som deg. Beib: Hvorfor gjør han slikt i buret tro? Fordi han er redd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. juli 2011 #1455 Del Skrevet 6. juli 2011 Beib: Hvorfor gjør han slikt i buret tro? Fordi han er redd? Ja, jeg tror det er derfor. Men det er fryktelig frustrerende. Vi har prøvd med beroligende medisiner, angstdempende medisiner og naturmidler. I tillegg har vi jo selvsagt prøvd å kjøre korte turer og sånt, men det har ikke hjulpet noe. Han peser som en hund og er veldig stresset i bil, men det med at han gjør fra seg har kommet mer og mer. Nå har han gjort det hver gang i bil de siste fire, fem gangene. Før det så gjorde han ikke fra seg, men var like redd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. juli 2011 #1456 Del Skrevet 6. juli 2011 Huffda.. hvor gammel er han? Dere har ingen naboer som kan se etter ham mens dere er borte så dere slipper å kjøre rundt med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 6. juli 2011 #1457 Del Skrevet 6. juli 2011 Han er 3 år ca. Nei, det med naboer syns jeg er så ekkelt. Hvis han ikke er her når de kommer for å gi mat og han er ute vil jo andre katter ta maten og hvis de ikke kommer når han har vært her en stund gir han vel opp.. Jeg er litt hønemor også Tenk om det skjer han noe... Og han er en katt som er elsker å være ute, så å ha han inne syns jeg er litt leit. Derfor så kvier vi oss for å dra noe særlig bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. juli 2011 #1458 Del Skrevet 6. juli 2011 Det går veldig greit med våre katter når vi reiser bort. Men det kommer jo litt an på hvordan man er som person ja. Jeg føler meg trygg på å reise fra dem. Da vi var i USA fikk vi en nevø til å bo i huset vårt så han passet både huset og kattene. Det var en fin løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 6. juli 2011 #1459 Del Skrevet 6. juli 2011 Guri: Jeg er litt som deg. Han er 3 år ca. Nei, det med naboer syns jeg er så ekkelt. Hvis han ikke er her når de kommer for å gi mat og han er ute vil jo andre katter ta maten og hvis de ikke kommer når han har vært her en stund gir han vel opp.. Jeg er litt hønemor også Tenk om det skjer han noe... Og han er en katt som er elsker å være ute, så å ha han inne syns jeg er litt leit. Derfor så kvier vi oss for å dra noe særlig bort Jeg er sånn som deg. Kvier meg for å være borte fra katten min lenge av gangen. Hunden min er greit å passe på, men katten må nesten være ute ettersom det ville vært dyreplageri å holde henne inne. Får en klump i magen de gangene jeg må reise fra henne i flere dager. Har heldigvis noen naboer som ser til henne, fyller på mat og vann. Men det er ikke alltid hun har vært der når de har og da blir jeg jo bekymra, som den hønemora jeg også er Men - hun er jo tross alt en katt og jakter på både fugler og mus, så jeg prøver å trøste meg med at hun klarer seg uansett om hun skulle gå glipp av foringa. Og hun dukker alltid opp når jeg kommer hjem. Men jeg vet hvordan du tenker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 6. juli 2011 #1460 Del Skrevet 6. juli 2011 Jeg er og hønemor Så vi kjører i 4 timer for at de skal være hos min mor mens vi er vekke. Og så er det 4 timer tilbake. Så blir det 4 timer når vi skal hente de oooog 4 timer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå