Gjest Mahareth Skrevet 20. juni 2011 #1381 Del Skrevet 20. juni 2011 Så flink du er som er i rute med pakkingen! Vi har bare trillekofferter, og jeg kunne ikke tenke meg å bytte de ut med store bager. Finenr aldri noe i dem, og alle sokker og truser havner alltid på mystisk vis i hull inn i sidelommene og sånn Godt dere benytter dere av (det midlertidige) finværet og får grilla litt! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. juni 2011 #1382 Del Skrevet 20. juni 2011 Hvor lenge skal dere være borte? Vel, det aner vi ikke Altså vi skal leie det huset i Lofoten fra 26 juni til 3 juli, men så har vi fått tilbud om å låne et annet hus i Bodø etterpå. Det ville jo være dumt å ikke benytte seg av det tilbudet, så det blir nok noen netter i Bodø også. Der får vi også låne båt gratis, og guttene har kjempelyst til å kaste litt med fiskestanga i Saltstraumen. Vi har bestilt oppbevaring av posten frem til 7 juli så jeg satser på at vi er hjemme deromkring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juni 2011 #1383 Del Skrevet 20. juni 2011 Åh, hørtes herlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 20. juni 2011 #1384 Del Skrevet 20. juni 2011 Vel, det aner vi ikke Altså vi skal leie det huset i Lofoten fra 26 juni til 3 juli, men så har vi fått tilbud om å låne et annet hus i Bodø etterpå. Det ville jo være dumt å ikke benytte seg av det tilbudet, så det blir nok noen netter i Bodø også. Der får vi også låne båt gratis, og guttene har kjempelyst til å kaste litt med fiskestanga i Saltstraumen. Vi har bestilt oppbevaring av posten frem til 7 juli så jeg satser på at vi er hjemme deromkring Blir sikkert kjempefint! Skal dere kjøre hele veien opp? Har vært på ferie i Bodø selv, fint der Eller byen var ikke av de fineste, men naturen var flott. Og å fiske i Saltstraumen er jo supergøy! Hadde ikke båt vi da, og vi hadde små stenger som ikke var ment på havfiske Men det var moro da alle de tyske turistene med DE stengene ikke fikk noenting mens vi dro opp en etter en med de små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 20. juni 2011 #1385 Del Skrevet 20. juni 2011 Visst skal vi kjøre I to biler, også har vi bestilt campingovernatting på tur opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 20. juni 2011 #1386 Del Skrevet 20. juni 2011 Saltstraumen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. juni 2011 #1387 Del Skrevet 20. juni 2011 Høres kjempeherlig ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 21. juni 2011 #1388 Del Skrevet 21. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. juni 2011 #1389 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg hadde egentlig tenkt å få meg en treningstur på sykkel i dag, men Minsten ville absolutt bli med så det ble så som så med treningsbiten Isteden ble det en koselig sykkeltur også endte vi opp hos bestekompisen til Minsten og kidnappet han med oss hjem isteden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. juni 2011 #1390 Del Skrevet 21. juni 2011 Koselig det da, og det er jo likevel aktivitet å sykle - treningsopplagt eller ei! Mosjon er mosjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 21. juni 2011 #1391 Del Skrevet 21. juni 2011 Så koselig Forresten enig med Ka - mosjon er mosjon Jeg burde kanskje mosjonert bort litt sjokolade jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 21. juni 2011 #1392 Del Skrevet 21. juni 2011 Snart nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 21. juni 2011 #1393 Del Skrevet 21. juni 2011 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. juni 2011 #1394 Del Skrevet 21. juni 2011 Ikke lenge igjen nå Beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. juni 2011 #1395 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg vasket bilen i dag, syntes det var trening nok.(tok og 70 situps da ) I morgen skal jeg til legen, så jeg bare melder meg inn her i kveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. juni 2011 #1396 Del Skrevet 22. juni 2011 :sur: Grrrrr! Her er det fullt kaos. Jeg dro til fysioen her kl ti på ni og kom hjem for en halvtime siden. Da hadde kommunen klart å sette igjen en stor lastebil, en gravemaskin og masse annet utstyr og gravd opp fra husveggen til naboen over veien og helt ut på veien utenfor stuevinduene mine. Nå tar vi vannet sa dustene når jeg parkerte utenfor her svett og fæl Eneste jeg rakk var å tisse, vaske meg og fylle to bøtter med vann før vannet ble borte Så nå ser det helt jævlig ut utenfor også, asfalten ser jeg bli fjernet også I tillegg kom jeg altså inn og fant en død skjære på stuegulvet, som en av kattene har dratt inn Ingen god dag så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 22. juni 2011 #1397 Del Skrevet 22. juni 2011 Håper dagen tar seg opp da (Beklager, men jeg må bare litt også. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 22. juni 2011 #1398 Del Skrevet 22. juni 2011 Det var en litt brå start på dagen ja.. De er vel forhåpentligvis ferdige med gravingen til du kommer tilbake fra ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 22. juni 2011 #1399 Del Skrevet 22. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 23. juni 2011 #1400 Del Skrevet 23. juni 2011 Håper det var meningen at de skulle grave der? Det hørtes nemlig ikke sånn ut på deg, Beib.. Men du visste kanskje om det? Håper det - ellers er det hvertfall en overraskelse! Håper dagen din ble bedre - hvordan er den i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå