Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flinking :)

Håper du har det bra i dag? :hjerte:

Gjest Caitlin
Skrevet

Blææææææ, for et møkkavær :regn::regn::regn:

Det regner sidelengs, blåser og generellt innmari utrivelig vær ute. Så, med god samvittighet, sitter jeg inne og koser meg :jepp: Jeg har kjøpt den nye boken til Lotte & Søren Hammer- Demonen som gråt, og har såvidt åpnet og lest prologen. Ihh som jeg gleder meg til å stupe ned i boka, men først litt lunch :nigo:

Skrevet

Regner her også. :klaske: Men heldigvis har vi mindre vind!

Si ifra om det er en bra bok, forresten! Har vurdert å kjøpe den selv, men jeg er sånn som alltid må ha kritikk fra andre før jeg eventuelt kjøper en bok.

Gjest Caitlin
Skrevet

Ai ai Kadust ;) Jeg har alt lest første boka deres - Udyr, og den var skikkelig spennende så jeg håper denne er det også.

I will keep you updated :opplyser:

Skrevet

:vinke:

Jeg skal sitte nattevakt i båthavnen for pappa i kveld. Vil noen holde meg med selskap?

Gjest Caitlin
Skrevet

:vinke:

Jeg skal sitte nattevakt i båthavnen for pappa i kveld. Vil noen holde meg med selskap?

Det høres muligens vått og trøttsomt ut :sjenert:

Skrevet

Det høres muligens vått og trøttsomt ut :sjenert:

Vi skal sitte inne da. :) Bortsett fra når vi går de to obligatoriske vaktrundene. :jepp:

Gjest Caitlin
Skrevet

Jeg har blitt syyyyyyyk :forkjola:

Så derfor har jeg tenkt å putte meg under teppet og sove litt :sovne:

Skrevet

Supert! Gleder meg til å høre oppdateringer. :lur:

Og uff. :troest: Hvordan syk da? Ja, du får sove godt da :kose:

Gjest Caitlin
Skrevet

Supert! Gleder meg til å høre oppdateringer. :lur:

Og uff. :troest: Hvordan syk da? Ja, du får sove godt da :kose:

Syk, som i hoster, sår i halsen og slapp i kroppen -syk...

Det går greit, er sikkert bare en forkjølelse, men jeg blir alltid tett i brystet ved minste forskjølelse så det er litt irriterende likevel :sjenert:

I morra er det siste fysio på lenge siden det er stengt hele neste uke, så jeg håper jeg ikke blir verre i allefall, så jeg kan få gjennomført en økt til :filer:

Skrevet

Du får drikke te med honning, spise kiwi, ta kan jang og spise godt da. :troest:

Gjest Caitlin
Skrevet

Yeeeey, jeg er bedre i dag :jepp:

Har gjennomført økta mi hos fysio, så nå er det 2 uker til neste gang :sjokkert: Jaja, jeg får dra med meg søstern ut på trimtur i påska isteden, hun kommer nemlig på besøk ;)

Så har jeg handla inn maaaaasse grillmat til helga, for her skal grillsesongen innvies åkkesom :legrine:

Gjest Mahareth
Skrevet

Så koselig å få påskebesøk av søsteren sin :nigo:

Hurra for grillsesongen! :hoppendeglad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...