Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Anbefalte innlegg

Jeg sier meg enig med raggsokk! Ta med noe vindtett, for det blåser garantert. Jeg hadde også svarte joggesko. Orka ikke gå i "pene" sko hele dagen. Man går MASSE i London ;)

Men, mangler du noe, så kan du jo kjøpe det der :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trulta_ skrev (På 24.3.2011 den 12.00):

Blir det bra da?

Kan du da bruke nylonvask?

Flaks for meg er at jeg bare har 2 vindu og 1 dør. Så det går fort når jeg skal vaske vindu.

:jepp: Og resultatet er kanonbra! Ingen sånne "våtkanter" eller hva jeg skal kalle det av nalen!

Votten skrev (På 24.3.2011 den 19.49):

Jeg sier meg enig med raggsokk! Ta med noe vindtett, for det blåser garantert. Jeg hadde også svarte joggesko. Orka ikke gå i "pene" sko hele dagen. Man går MASSE i London ;)

Men, mangler du noe, så kan du jo kjøpe det der :)

Jeg er enig med alt Votten sier :ler:

Vi er alle enige :fnise:

The beib skrev (På 25.3.2011 den 13.29):

Jeg kjøpte ny jakke :sjenert:

:fnise:

Ja, det hørtes litt fornuftig ut, men nå er det shoppestopp! Du har ikke lov å shoppe mer før du kommer til London! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

:flau: Det er greit :flau:

Jeg får ikke vite skatten før til høsten, fordi Mannen har vært i utlandet i 2010... Men vi la inn all infoen i den forenkla versjonen og jammen håper jeg det stemmer!!! Jeg skal i så fall ha igjen 18 000 :legrine: Dog ble Mannen skyldig 9000 da :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin
  mia83 skrev (På 26.3.2011 den 0.50):

Allerede? :hakeslepp: Du har jo ikke reist ennå.. og så trenger du større koffert? :klo:

Jammen den jeg har er for liten, ellers blir det sånne megakofferter som vi hadde til NY og det gidder jeg ikke for 4 dager :gjeiper: Mamma skal ta med noen som jeg låner :jepp:

Men NÅ er det husarbeid på plakaten. Huset skal vaskes og shines og jeg har nok klær til fjorten vaskemaskiner tror jeg :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

Seriøst, min megakoffert er virkelig mega, ikke noe man drar med seg på tog og styr :sjenert: Mamma har med noe mer mediumstr :gjeiper:

Nå er jeg ferdig med husarbeidet :hoppendeglad: Bare x antall vaskemaskiner nå så er det bare helt shina hele sulamitten. Jeg har tilogmed hatt ut alt i hylla mi på badet og vasket og lagt på plass. Ble ganske mye som havna i søpla også så nå har jeg plass til nytt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Caitlin

Mamsen ringte nettopp og sa at London-turen var avlyst siden det var gale demonstranter der :sjenert: Jeg forsikret henne om at vi ikke skulle menge oss med dem :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...