mia83 Skrevet 28. februar 2011 #621 Del Skrevet 28. februar 2011 Gratulerer med innlegg nr 1000! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 28. februar 2011 #622 Del Skrevet 28. februar 2011 Gratulerer med innlegg 1000 Nå er det natta på meg Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. februar 2011 #623 Del Skrevet 28. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. mars 2011 #624 Del Skrevet 1. mars 2011 Guuuuuddd møøøørning Knekkebrødene var kjempegode til frokost i dag I dag ser jeg for meg at det blir slaffings dag, jeg må handle en tur, men ellers tror jeg det er greit å være inne med fyr i peisen og te i koppen Jeg har fortsatt vondt i tanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 1. mars 2011 #625 Del Skrevet 1. mars 2011 Guuuuuddd møøøørning Knekkebrødene var kjempegode til frokost i dag I dag ser jeg for meg at det blir slaffings dag, jeg må handle en tur, men ellers tror jeg det er greit å være inne med fyr i peisen og te i koppen Jeg har fortsatt vondt i tanna Daaakar, kos deg med tea du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 1. mars 2011 #626 Del Skrevet 1. mars 2011 Ha en fin dag stolen også DEN gode tekoppen Hva er favoritteen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 1. mars 2011 #627 Del Skrevet 1. mars 2011 Kaffe er bedre enn te Stakkar Beiben som har vond tann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. mars 2011 #628 Del Skrevet 1. mars 2011 Ha en fin dag stolen også DEN gode tekoppen Hva er favoritteen? Apple, cinnamon og raisin tror jeg den heter, sinnsykt god :gjeiper: Jeg ble bare så sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 1. mars 2011 #629 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja, den er kjempegod! Jeg er veldig glad i jordbær/kiwi :D i løsvekt.. Mmmmm, da koser jeg meg! Ble trøtt selv jeg, altså. Men må ut med hunden snart. Også er jeg billøs i en uke.. FLOTT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. mars 2011 #630 Del Skrevet 1. mars 2011 Te er jo døsende. Men selv blir jeg ikke trøtt av te, på samme måte som jeg ikke blir våken av kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 1. mars 2011 #631 Del Skrevet 1. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. mars 2011 #632 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg blir heller ikke våken av kaffe. Og ikke heller, sa han i bakgrunnen.. Endret 1. mars 2011 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 2. mars 2011 #633 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke jeg heller... Merker egentlig ikke noe forskjell på kroppen etter jeg har drukket kaffe, jeg Hvis ikke jeg drikker MYE da.. da skjelver jeg i timer etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. mars 2011 #634 Del Skrevet 2. mars 2011 Fortsatt trøtt som en strømpe jeg, vurderer om jeg skal prøve å sove bittelitt før jeg skal til fysio... Pusen sier han kan holde meg med selskap så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 2. mars 2011 #635 Del Skrevet 2. mars 2011 Fortsatt trøtt som en strømpe jeg, vurderer om jeg skal prøve å sove bittelitt før jeg skal til fysio... Pusen sier han kan holde meg med selskap så Kan jeg ikke få låne pusen din? Jeg bare elsker pusekatter og savner han vi mista før jul Det er ikke det at vofsen er go', det hender han setter seg i fanget mitt på morran og legger kinnet sitt mot mitt, smelt smelt, da er han go' med sine 43,5 kilo og tung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. mars 2011 #636 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvilken hund har du, Lalle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 2. mars 2011 #637 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvilken hund har du, Lalle? Jeg har en Golden Retriever, men må bare si at han er ikke tjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. mars 2011 #638 Del Skrevet 2. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 3. mars 2011 #639 Del Skrevet 3. mars 2011 Hallllloooooo Beib :D Har du lagt deg inn på ditt eget sykehus og blitt under dyna? Hvordan var gårsdagen? Jeg trakter kaffe til samboeren, og det lukter nyydelig i hele huset :D Jeg setter igjen en til deg også jeg Jeg elsker når kjæresten ringer og spør om jeg kan sette på kaffen. Det betyr at han kommer innom en tur i arbeidstida, og jeg får et kyss :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalle Skrevet 3. mars 2011 #640 Del Skrevet 3. mars 2011 Ønsker deg en go' dag Drikk kaffen du får servert og nyt dagen. Her skinner sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå