Gå til innhold

Sykehuset....

Gjest Caitlin

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet

Så bra at du er henvist! Det er lettere å endre kostholdet når du får litt drahjelp. Jeg hadde aldri klart det uten, men mange andre gjør det jo da :jepp:

:klem::klemmer::blomst: Glad i deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brunost og appelsin ?! :fnise:

Det må jeg prøve :jepp:

Gjest Caitlin
Skrevet

:jepp:

Jeg lurer på hvorfor det ALDRI blir tomt for skittentøy :sur:

Gjest Mahareth
Skrevet

Så bra at du får henvisning til ernæringsfysiolog! Håper h*n kan komme med mange gode tips til deg! :jepp:

Det blir aldri tomt for skittentøy fordi skittentøyskurva lager mer av seg selv :glare:

Gjest Katee
Skrevet

Det er som om det formerer seg i skittentøyskurven altså :sur:

Gjest Caitlin
Skrevet

Sååååå, hvis jeg hiver ut skittentøyskurven?? :klo:

Gjest Mahareth
Skrevet

Da har du en sjanse! Eller kanskje kryper skittentøysmonsteret inn under senga og fortsetter å formere seg der i stedet. Det har skjedd på alle hyblene mine ihvertfall :opplyser:

Gjest Caitlin
Skrevet

Da har du en sjanse! Eller kanskje kryper skittentøysmonsteret inn under senga og fortsetter å formere seg der i stedet. Det har skjedd på alle hyblene mine ihvertfall :opplyser:

Det er spent umulig, for jeg har madrass-seng så der kommer det ikkeno under :gjeiper:

Funderer litt på hvordan man gir skittentøyskurver prevensjonsmiddel, og trengs det ikke to skittentøyskurver for å lage mer skittentøy????

Gjest Katee
Skrevet

Nei, du skjønner, skittentøysmonsteret er sånn 2-i-1, både mann og dame :fnise:

Gjest Mahareth
Skrevet

Eller så er kurva kompatibel med ethvert plagg, håndkle eller gardin, og selv en gjenglemt sokk kan gjøre stor skade.

Gjest Caitlin
Skrevet
:sjenert: Jeg tror jeg kaster ut skittentøyskurven, dette ble så komplisert at jeg ikke tar noen sjanser ;)
Skrevet

:fnise:

Her er det også alltid skittentøy i kurven/ved vaskemaskina.. :lol:

Gjest Caitlin
Skrevet

Jeg har altså fått så dilla på det der vitaminvannet... Den med rød grapefrukt er bare såååååå god! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...