The Kitten Skrevet 15. januar 2012 #3261 Del Skrevet 15. januar 2012 Var det godt Kitten? Håper du får bestilt der dere vil Beib!! Herlig med en tur! Begge deler var veldig godt. Har lenge hatt lyst til å smake kanin, men hver gang jeg har hatt mulighet til det har jeg vært med en venninne som sier "ja, men du jeg har hatt kanin." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2012 #3262 Del Skrevet 16. januar 2012 God morgen! Og god tur bestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 16. januar 2012 #3263 Del Skrevet 16. januar 2012 Har lenge hatt lyst til å smake kanin, men hver gang jeg har hatt mulighet til det har jeg vært med en venninne som sier "ja, men du jeg har hatt kanin." Jeg har hørt at kanin smaker som kylling :gjeiper: God morgen! Og god tur bestilling Tusen takk Appi, jeg krysser fingrene for at vi får bestilt i dag, vi er nemlig avhengig av en tredjeperson for å gjennomføre bestillingen Thousands of vendings kvern around in my head!!! Jeg tenker på intervjuet i morgen konstant nå. Forsøker å finne de gode svarene - JEG VIL HA DEN JOBBEN!!!! Hvis noen av dere kan påvirke ting så vær så snill å fiks det please Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2012 #3264 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg skal i allefall tenke mitt på at du skal få den!! Har nettopp vært igjennom prosessen selv så vet hvor tøft det er. Men dette går veien, denne jobben får du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. januar 2012 #3265 Del Skrevet 16. januar 2012 Masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 16. januar 2012 #3266 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvorfor har du søkt denne jobben? Hvorfor ønsker du ikke å jobbe som sykepleier lenger? Hvorfor skal vi gi deg denne jobben? Hva er dine positive sider? Hva er dine negative sider? Uææææææ, hva mer spør de om??? Og hva slags negative sider kan man nevne som egentlig ikke er så negative likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. januar 2012 #3267 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvorfor har du søkt denne jobben? Hvorfor ønsker du ikke å jobbe som sykepleier lenger? Hvorfor skal vi gi deg denne jobben? Hva er dine positive sider? Hva er dine negative sider? Uææææææ, hva mer spør de om??? Og hva slags negative sider kan man nevne som egentlig ikke er så negative likevel Til unnsetning!!! Hvorfor må du nesten bare tenke selv hvirfor, det er jo det beste svaret. Fortell at sykepleier er interessantm, men at du nå vil teste ut noe annerledes/mer din gate e.l. Om jobben blir din så betyr det at du skal gjøre en utrolig innsats for bedriften. I tillegg er du omgjengelig og snill og dermed og håpe på å bidra positivt til arb. miljø osv. Dine positive sider kan du nok si uten større problemer , men de tingene man kan si er at man er effektiv, utadvendt, lettlært o.l De negative er: du har en tendens til å ta på deg for mye, MEN det har bare gjort deg bedre til å multitaske. Noe negativt bør vris om til noe positivt. Ellers er det lurt å lese seg opp om bedriften, mange vil gjerne at du og stiller spørsmål og da er det lurt å spørre om det er et bra arb. miljø, hva slags systemer de bruker o.l sånn at du virker genuint interessert. Noe jeg vet du er Dette kommer til å gå så bra!!' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 16. januar 2012 #3268 Del Skrevet 16. januar 2012 lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. januar 2012 #3269 Del Skrevet 16. januar 2012 Lykke, lykke til! Jeg skal tenke på deg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 16. januar 2012 #3270 Del Skrevet 16. januar 2012 Tusen takk alle sammen, send meg masse positive tanker kl 9 i morra er dere snille!!! Og seeeeeeeeeeeeee på tickeren miiiiin Det ble spadate, altså, spa-date, på spahotell og grøss og gru som jeg gleder meg!!!!!!!! Noe å se frem til om jobben går i dass og noe å forhandle om hvis jeg får jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. januar 2012 #3271 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg skal krysse fingrene for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. januar 2012 #3272 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg veksler mellom strålende overmot og dype depresjoner her jeg sitter Betyr det at jeg har blitt schizofren tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. januar 2012 #3273 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg veksler mellom strålende overmot og dype depresjoner her jeg sitter Betyr det at jeg har blitt schizofren tro Bipolar er vel heller mer riktig. Vil du ha en ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. januar 2012 #3274 Del Skrevet 17. januar 2012 Bipolar er vel heller mer riktig. Vil du ha en ? Ja takk ÅÅååååååååå så godt å være ferdig!!!! Jeg var så nervøs før intervjuet, men heldigvis slapp nervøsiteten taket litt uti intervjuet :gjeiper: Jeg føler vel egentlig at det gikk greit. Jeg fikk gitt et ok inntrykk og sagt mye om meg selv. Jeg fikk vist at jeg har tanker om jobben og at jeg ikke er redd. I tillegg fikk jeg frem at jeg er fleksibelt og engasjert! Så, nå får det stå sin prøve, jeg gjorde i allefall så godt jeg kunne! Det er 5 som er på intervju, av 30 søkere og alle de 5 var sterke kandidater. Hvis jeg får jobben blir den antagelig fast etterhvert og jeg begynner om en mnds tid I dag vil jeg ut å spise, og feire at jeg har sjans til å få jobben! Jeg må gjøre det i dag i tilfelle jeg ikke får den og får beskjed snart. De skulle nemlig bestemme seg rimelig raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. januar 2012 #3275 Del Skrevet 17. januar 2012 Åååååååh!! Hørtes ut som et herlig intervju! Og så bra at du føler du har gjort ditt beste og det er ikke mer å forlange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. januar 2012 #3276 Del Skrevet 17. januar 2012 Så flott Beib! Og SPA høres helt herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. januar 2012 #3277 Del Skrevet 17. januar 2012 Hipp hurra! DU er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. januar 2012 #3278 Del Skrevet 17. januar 2012 :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 17. januar 2012 #3279 Del Skrevet 17. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. januar 2012 #3280 Del Skrevet 17. januar 2012 Vet dere hva? Jeg har aldri smakt sushi bortsett fra de fæle greiene i plast fra butikken.. Men når jeg skal på spa har de sashimitallerken og jeg har bestemt meg for å prøve det til lunch der :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå