Gjest Katee Skrevet 8. januar 2012 #3201 Del Skrevet 8. januar 2012 Akkurat det du har lyst å ha på deg vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. januar 2012 #3202 Del Skrevet 8. januar 2012 Jammen, jeg har ikke vært ute på VELDIG, seriøst veldig, lenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. januar 2012 #3203 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvis man er sånn rundt 33/34 år og dra ut på byen... Hva har man på seg da Jeg vet ikke, når jeg har vært så gammel kan jeg gi et bedre svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 8. januar 2012 #3204 Del Skrevet 8. januar 2012 Oi, nå følte jeg meg gammel gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. januar 2012 #3205 Del Skrevet 9. januar 2012 Hva og hvem skal du gjære/være med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. januar 2012 #3206 Del Skrevet 9. januar 2012 Hva og hvem skal du gjære/være med da? En venninne, bare sånn ut uten noen spesiell grunn :gjeiper: Og hva i huleste har man på seg på intervju :sjokkert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. januar 2012 #3207 Del Skrevet 9. januar 2012 Jeg ville hatt på meg ei dongeribukse og en fin topp på byen jeg. Men jeg er litt kjedelig og safer litt da.. Eller ei svart penbukse og en fin topp. På intervju så kommer det vel an på hva slags intervju du skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. januar 2012 #3208 Del Skrevet 9. januar 2012 Gratulerer så mye med intervju forresten! Har ikke fulgt ordentlig med i det siste.. beklager.. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 9. januar 2012 #3209 Del Skrevet 9. januar 2012 Gratulerer så mye med intervju forresten! Har ikke fulgt ordentlig med i det siste.. beklager.. Masse lykke til! Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 9. januar 2012 #3210 Del Skrevet 9. januar 2012 Hva med sort tights, en lang singlett(med blonder nederst kanskje), en tunika og støvletter. Passe pyntet. Og husk å fikse håret. Se salongen.blogg.no for inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. januar 2012 #3211 Del Skrevet 9. januar 2012 Æsj tights.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 10. januar 2012 #3212 Del Skrevet 10. januar 2012 Hva med sort tights, en lang singlett(med blonder nederst kanskje), en tunika og støvletter. Passe pyntet. Og husk å fikse håret. Se salongen.blogg.no for inspirasjon Takk for tips Appi Liker du ikke tights Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. januar 2012 #3213 Del Skrevet 10. januar 2012 Tights med lang singlett er en sikker vinner all the time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. januar 2012 #3214 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg elsker tights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. januar 2012 #3215 Del Skrevet 10. januar 2012 Forøvrig enig i Piff's tips ang. klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. januar 2012 #3216 Del Skrevet 10. januar 2012 Jeg ville iallfall tatt på meg noe annet på intervju enn på byen. Æsj! På joggeturen min i kveld var det ingen som spurte om jeg var gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 10. januar 2012 #3217 Del Skrevet 10. januar 2012 På intervjuet villet jeg hatt på meg et blyantskjørt og skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. januar 2012 #3218 Del Skrevet 10. januar 2012 Nei jeg liker ikke tights nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. januar 2012 #3219 Del Skrevet 11. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 11. januar 2012 #3220 Del Skrevet 11. januar 2012 Ååååe I dag var jeg på sykehuset hos kirurgen som opererte ryggen min sist. Jeg har ventet lenge på timen, det er jo pga hofteområdet som har plaget meg. Legen var faktisk helt enig med min selvdiagnostisering, at det altså er piriformis syndrom. So far so good, han henviser meg videre til nevrolog for å få hjelp til det... MEN så ville han gi meg en sprøyte med vanlig bedøvelse i slimposen i hofta, bare for å se om det gjorde noen forskjell. Så satt han den der sprøyta, og jeg ropte faktisk ut høyt! Det var såååå vondt Han mente slimposen var fortykket så at det muligens var "noe" der også, men sa at smerten skulle gå snart over. Ja, særlig!!! Jeg sitter her med en hofte som er så vond at jeg nesten ikke kan gå på den, jeg må sitte med beinet rett ut på sofaen for at det skal gjøre minst vondt og spiser smertestillende!!! Ååååe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå