Gjest Caitlin Skrevet 15. desember 2011 #3101 Del Skrevet 15. desember 2011 Puh. Innom en ørliten tur på en travel dag! Jeg er litt stolt faktisk, over at jeg klarte og dra med meg rompa til fysioen og trene, selv om jeg syns jeg hadde evig nok å ellers fylle denne dagen med Trening ble det og hjem i dusjen. Nå har jeg handlet en liten takk for middag- gave til venninnen jeg skal til i kveld, og straks skal jeg hive meg i bilen og dra for å skrive ferdig rapporten på arbeidsavklaringa. Det er på samme sted som venninna bor, så det blir faktisk to bilturer i dag. Det tar 30 minutter hver vei, men sånn er det vel når en bor på "landet". Tror nesten jeg får hive meg rundt her jeg, skulle innom butikken og kjøpe meg brus til i kveld, i tilfelle hun ikke har, og en sort strømpebukse... Det skal være KJOLE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 15. desember 2011 #3102 Del Skrevet 15. desember 2011 Hihi! Troro du kommer til å ha det riktig så hyggelig i kveld. Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 15. desember 2011 #3103 Del Skrevet 15. desember 2011 Enig med Piffpiff! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. desember 2011 #3104 Del Skrevet 15. desember 2011 Håper du koser deg masse Beib! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2011 #3105 Del Skrevet 16. desember 2011 Var det hyggelig i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 16. desember 2011 #3106 Del Skrevet 16. desember 2011 Var det hyggelig i går? Ååååå! Det var kjempekoselig Kjempegod mat, det var tre-retters, ikke julemat og koselige folk. Jeg drakk en alkoholdfri øl og ellers brus siden jeg kjørte, og det var ikke så mange som drakk noe særlig. De fleste hadde jobb i dag Kom hjem ca halv tolv i går- strålende fornøyd med kvelden! I dag er det vaskedag... IGJEN.... Får vel bare sette i gang, jo før er jeg ferdig! I kveld kommer søstern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. desember 2011 #3107 Del Skrevet 16. desember 2011 Det huset ditt må vel snart være prikkfritt Så bra du hadde det koselig Snart stikker jeg på gamlejobben for siste julelunsjen der noen gang ( rart å si) men skal ikke deppe i boka di for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 16. desember 2011 #3108 Del Skrevet 16. desember 2011 Så koselig det hørtes ut! Du er flink til å vaske! Jeg skal snart støvsuge litt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 16. desember 2011 #3109 Del Skrevet 16. desember 2011 Det huset ditt må vel snart være prikkfritt Så koselig det hørtes ut! Du er flink til å vaske! Jeg skal snart støvsuge litt jeg. Koselig å se deg innom Snuppa Endelig ferdig og nå er det heeeelg Jeg har rydda masse også, derfor tok det litt ekstra tid! Nå sitter jeg her og lurer på om jeg har motivasjon igjen til å lage noe mat i dag, eller om det må blir ut å spise Egentlig vet jeg jo at det mest økonomiske hadde vært å lage noe hjemme, men uka har vært litt småhektisk og middagsplanene har gått i dass hele tida. Det har blitt ferdigpizza, hentepizza, hamburger, pannekaker og pølse med mos. Ikke noen større gourmetmåltid om dere skjønner (ja, bortsett fra på meg i går da ). Søstern kommer som sagt oppover sent i kveld, hun har med seg sååå mye godt til meg! Mamma har sendt jordbærsyltetøy, rømmesild, julebrus (Trio), berlinerboller, donuts, muffins og greier. Ungene gleder seg mest til å se pakkene da I morgen blir det dessuten Harry-tur for å kjøpe inn juleribba og masse god mat (og godis til strømpene ) Og dere!!! Det snøøøøøøør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 16. desember 2011 #3110 Del Skrevet 16. desember 2011 Håper du storkoser deg med søsteren, Snøjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 16. desember 2011 #3111 Del Skrevet 16. desember 2011 Det håper jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 17. desember 2011 #3112 Del Skrevet 17. desember 2011 Søstern kom sent i går og hadde med seg alskens godsaker og spennende pakker I dag dro vi på harry tur og nå er i allefall ribba redda. Kalkunen er det verre med, jeg prøver nemlig å finne en som er UNDER 4 kg, hvilket slett ikke er lett! Men resten er stort sett i boks, og gjemt på egen hylle i kjøleskapet - nå er det bare å spare til jul! På mandag tror jeg vi skal kjøpe Jeg vil ha edelgran, den er finest syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 17. desember 2011 #3113 Del Skrevet 17. desember 2011 Jeg vil og ha edelgran Den er definitivt finest Nå har julefreden senket seg litt hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. desember 2011 #3114 Del Skrevet 18. desember 2011 Trio Julebrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. desember 2011 #3115 Del Skrevet 18. desember 2011 Trio Julebrus! 10 flasker faktisk - nå er jula redda Herlighet, jeg tror seriøst jeg stod i 1 time og fordelte karbonadedeig i går..... Mamma skulle ha 4 kg og vi kjøpte vel rundt 15 kg I dag var det 12 kuldegrader her så nå fyrer vi i ovnen og koser oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. desember 2011 #3116 Del Skrevet 18. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 21. desember 2011 #3117 Del Skrevet 21. desember 2011 I morgen drar søstern igjen Det har vært så koselig å ha henne her! I kveld skal vi ut å spise og kose oss litt sammen før hun drar, det blir nemlig lenge til vi ser hverandre igjen. Rett over nyttår skal hun ha siste praksis på skolen og hun skal utenlands, til Mauritius, i 3 mnd! Men først - frisørtime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 21. desember 2011 #3118 Del Skrevet 21. desember 2011 Så trist å ikke se søsteren på 3 mnd men mauritius, hallo?! jeg vil oooog Oh, frisørtime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. desember 2011 #3119 Del Skrevet 22. desember 2011 Oi som vi koste oss i går kveld, søstern og jeg Vi dro ut for å spise, så spiste vi hovedrett og delte en flaske hvitvin før vi gikk en runde i sentrum og kjøpte røyk og nesespray!! Så gikk vi tilbake til restauranten og kjøpte dessert og delte en til flaske hvitvin Til sist tok vi hver vår tequila før vi tuslet hjemover. Vel hjemme klarte vi å ta dukken på en flaske sprudlevin også før vi ga oss og tok kveld. Formen i dag har vært helt fin sett i forhold til gårsdagens drikke, men nå sier kroppen virkelig ifra at jeg burde ta det med ro! Jeg har nemlig vasket og ryddet her til den store gullmedalje i dag, og det har tatt på. Jeg får det ikke spesielt godt når jeg kryper omkring på gulvet og rydder eller når jeg vasker i 4 (!!) timer... Siden jeg var utslitt ble det utespising i dag også, men litt enklere - pizza Nå er det bare å legge på juleduker og sette frem julepynten, og pynte treet så er det jul her hos meg. Jeg skal bake julekake og suksessterte i morgen, men ellers blir det bare avslapping. I morgen kveld er det også obligatorisk med 1 juleøl til grevinnen og hovmesteren, blir ikke jul uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. desember 2011 #3120 Del Skrevet 23. desember 2011 God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå