mia83 Skrevet 21. november 2011 #2941 Del Skrevet 21. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2011 #2942 Del Skrevet 22. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 22. november 2011 #2943 Del Skrevet 22. november 2011 I dag har jeg vært på andre møte om arbeidsavklaring. Jeg tok også en interessetest, eller egentlig var det fire tester på interesser, karrierevalg osv. I morgen er den en fellessamtale som jeg hadde håpet å bli med på, men den starter tidlig så jeg må se hvordan jeg organiserer her hjemme I dag skal vi spise pannekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 23. november 2011 #2944 Del Skrevet 23. november 2011 Voksing og napping av bryn er egentlig ganske au... Men så pænt det blir da :gjeiper: Jeg begynner å få litt panic for disse julegavene altså. Jeg har fortsatt så mange igjen... Kalendergavene begynner å ligne litt mer .. har nå 15 til ene og 11 til andre. Har jo planlagt en kino eller to på hver også, men kinoprogrammet kommer ikke før 1 desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 23. november 2011 #2945 Del Skrevet 23. november 2011 Julegaver Blir litt urolig over tickern din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. november 2011 #2946 Del Skrevet 23. november 2011 Oi.. det er jo snart julaften jo! Jeg kommer til å ha igjen 3-4 julegaver å kjøpe når det blir desember tenker jeg. Oi.. det er jo bare ei uke til har bursdag... skal prøve å finne noe til han på fredag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. november 2011 #2947 Del Skrevet 24. november 2011 Oi.. det er jo snart julaften jo! Jeg kommer til å ha igjen 3-4 julegaver å kjøpe når det blir desember tenker jeg. Oi.. det er jo bare ei uke til har bursdag... skal prøve å finne noe til han på fredag da. Ja, i det siste har det gått innmari fort altså. Trodde jo jeg var så godt i gang, men nå har jeg litt noia gitt På lørdag skal jeg nok få fiksa noen flere pakker og kunne nå bare den hersens snøen komme så hadde det jo alt vært i orden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. november 2011 #2948 Del Skrevet 24. november 2011 Nei fysj! Snø vil vi ikke ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. november 2011 #2949 Del Skrevet 24. november 2011 Uff, pakker!! Skal sette meg ned i morgen og bestille litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. november 2011 #2950 Del Skrevet 25. november 2011 Dagen i dag krever en .... ....LISTE: - Ta av sengetøyet på alle sengene - Ta på sengetøy på alle sengene - Støvsuge hele huset - Pusse støv i hele huset - Vaske gulv i hele huset - Riste alle matter - Legge sammen tørt tøy - Vaske tøy - Henge opp tøy - Spraye dusjen - Hente resept på apoteket - Handle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. november 2011 #2951 Del Skrevet 25. november 2011 Og så har me juksa litegranne - Ta av sengetøy på alle sengene OK - Ta på sengetøy på alle sengene - Støvsuge hele huset OK - Pusse støv i hele huset OK - Vaske gulv i hele huset OK - Riste alle matter OK - Legge sammen tørt tøy OK - Vaske tøy OK - Henge opp tøy - Spraye dusjen OK - Hente resept på apoteket - Handle Jeg hadde tjuvstarta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. november 2011 #2952 Del Skrevet 25. november 2011 Fine listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. november 2011 #2953 Del Skrevet 25. november 2011 - Ta av sengetøyet på alle sengene OK - Ta på sengetøy på alle sengene OK - Støvsuge hele huset OK - Pusse støv i hele huset OK - Vaske gulv i hele huset OK - Riste alle matter OK - Legge sammen tørt tøy OK - Vaske tøy OK - Henge opp tøy OK - Spraye dusjen OK - Hente resept på apoteket OK - Handle OK Ferdig Dvs, senga vår er ikke lagt på enda, men det er sin jobb Nå er det helg og snart taco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. november 2011 #2954 Del Skrevet 25. november 2011 Så effektiv du er!!! Det der høres ut som julevasken min i år... Nå skal jeg senke meg ned i boblekaret og gjøre meg klar for julebord. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 25. november 2011 #2955 Del Skrevet 25. november 2011 Så effektiv du er!!! Det der høres ut som julevasken min i år... Nå skal jeg senke meg ned i boblekaret og gjøre meg klar for julebord. God helg! Håper du får en flott kveld på julebord Mia Forresten, jeg har lånt meg en ny bok av Victoria Hislop. Den er på engelsk, ikke oversatt til norsk enda, fra i år og heter The thread Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. november 2011 #2956 Del Skrevet 25. november 2011 Åh, du må si fra om den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. november 2011 #2957 Del Skrevet 25. november 2011 Ja, det vil jeg også vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 26. november 2011 #2958 Del Skrevet 26. november 2011 Hurra for Norge!! Både Bjørgen og Nordthug er helt rå! Fantastisk! Jeg har fått unna noen julegaver i dag også, og nå er det vel kun de nærmeste som mangler. Mamma, pappa, søstern, , eldsten og minsten. Har kjøpt inn en pakke til mamma og har noen ideer til ungene også, men de kan vi vente litt med. Det hastet mest å få unna de som skal sendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. november 2011 #2959 Del Skrevet 26. november 2011 Får skikkelig angst av denne tråden for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. november 2011 #2960 Del Skrevet 26. november 2011 Vil noen ha en kopp te? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå