Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #1 Skrevet 18. januar 2011 Ja, nok en penistråd, men mer som en reaksjon mot det som skrives i de andri antipenistrådene. Ok, det er helt greit at mange kvinner liker peniser i alle størrelse og fasonger. Bra! Det er noen for de fleste der ute, og alle liker ikke de samme tingene. Og jeg er heller ikke så opptatt av størrelsen at jeg hadde dumpet enn mann for det, eller unngått å bli sammen med han. Men jeg reagerer på holdningen til de som faktisk liker en større penis. Når ble det politisk ukorrekt å ha preferanser? For jeg innrømmer det, i en perfekt verden hadde min samboer hatt større en normalen, gjerne en 19 cm eller litt større og også tykkere enn normalen. Jeg tar meg selv i å fantasere om at den sitter på han når jeg trer meg ned på en større dildo. Ja, jeg liker den stor, men jeg innser at verden ikke er perfekt og jeg nyter min samboers normalstore på 14-15 cm og jeg får orgasme av han, og jeg vil ikke ha noen andre enn han. For så viktig er det ikke, og jeg har selvsagt aldri sagt noe i retning av at han ikke er bra nok, for det er han jo! Men hvorfor er det ikke lov å like større innerst inne og iblant fantasere om det? 5
Gjest brutal_mann Skrevet 18. januar 2011 #2 Skrevet 18. januar 2011 Men hvorfor er det ikke lov å like større innerst inne og iblant fantasere om det? Som alltid er djevelen i detaljene. Og din detalj er "innerst inne". Hva en har i sine fantasier og ikke snakker høyt om er én ting, hva en sier til alle menn, og sågar knuser menn sitt selvbilde (helt bevisst) er en helt annen ting. Det første er lovlig nytelse, det andre er pur ondskap. 6
Stefan Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 Som alltid er djevelen i detaljene. Og din detalj er "innerst inne". Hva en har i sine fantasier og ikke snakker høyt om er én ting, hva en sier til alle menn, og sågar knuser menn sitt selvbilde (helt bevisst) er en helt annen ting. Det første er lovlig nytelse, det andre er pur ondskap. Dette oppsummerte det hele ganske så greit. Jeg veit om ei utrolig søt brunette, med herlige brune øyne og små pupper, som fikk vite av en kompis av kjæresten sin i fuktig lag at kjæresten hennes kun hadde hatt blondiner med store pupper før henne, og at det var dette han hadde likt hele veien. Hun tok det opp med kjæresten, og han var helt klar på at dette hadde forandret seg da han så henne, men hun klarte ikke slippe det. Hun forventet å bli dumpet, og hun klarte ikke leve med det. Derfor dumpet hun ham. Han var knust. Så kan du tenke deg hvor opptatte menn er av penisstørrelse, og gange følelsene hennes med 100. Ikke greit å leve sammen med noen som sier: "Ok, jeg har det jo fint seksuelt med deg, men jeg drømmer alltid om en større en". Jeg vet om mang en mann som har fått problemer av en og annen kvinnes ubetenksomhet/ondskap. 2
Gjest KateW Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 Stefans eksempel er et godt et. Dersom en partner er overstadig fokusert på en kroppsdel, eller en spesiell type utseendemessig, og snakker om dette, så vil dette fort kunne skape usikkerhet hos partner. Jeg har heller aldri forstått at man kan være så opptatt av penis-størrelser at man ikke ønsker en partner som har en annen størrelse enn det man har sett for seg inne i hodet sitt. Jeg har aldri møtt en penis som ikke har tilfredsstilt meg og som jeg ikke har tent på. Peniser jeg har møtt har jo vært vedhengt menn jeg har vært glad i og tent på. 4
Kosemose Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Det er vel ikke snakk om at det er forbudt å like store peniser, eller at det er forbudt å si det høyt, men noen er lei av disse sjåvinistiske trådene som neppe kan duge til annet enn å gi folk dårlig selvtillit. En ting er å skrive: jeg liker best gigantiske peniser, en annen ting er å latterliggjøre menn som har penis under en viss størrelse, og nærmest hevde at slike menn ikke trenger tenke på å få seg kjæreste fordi ingen uansett eeeeegentlig vil ha dem. Det finnes åpenbart kvinner som har "penis under ? cm" som en dealbreaker. Så finnes det også en overvekt av kvinner som liker det som sitter på den mannen de liker. Da er det ganske dumt at andre sier "neeei, du lyver, du er bare pk, ingen kan like en liten penis". Og jada, det kan godt hende at nesten alle kvinner ville krysset av for x antall cm i bestillingsskjemaet hvis menn var bestillingsvare. På lik linje med at de fleste menn sikkert ikke ville valgt "hengepupper", "pms", "oppheng i detaljer", "glad i å shoppe" hvis de skulle laget sin bestilling. Men at noe kan virke optimalt betyr jo ikke at det nødvendigvis er så viktig, eller at det faktisk ville vært optimalt i virkeligheten, eller at alt som ikke er optimalt er "nest best" og egentlig en gigantisk skuffelse. Jeg tror disse penistrådene ikke er godt for noe, annet enn å trykke ned folk. Så kan man si at "tåler man ikke at andre sier meningen sin" og joda, menn som føler de har små peniser tåler sikkert det, men for meg og andre kvinner er det leit at menn med penisstørrelse under "ett eller annet" skal gå rundt og tro at de ikke holder mål. Blant annet derfor syns jeg disse trådene er noe herk, og jeg på min side "må vel få lov til" å mene/uttrykke det. Er forøvrig enig med kloke-Kate over her. 4
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. januar 2011 #6 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Kosemose! WORD! Kvinner hater som kjent at menn driver og lister opp en kroppslig "kravspec", som oppleves og tolkes som et uoppnåelig ideal som er både nedverdigende og undertrykkende for kvinner. Da får man finne seg i at flertallet her (av begge kjønn), svarer med samme mynt når prepubertal overfladiskhet rammer den andre veien også. For ordens skyld: Svaret på trådens overskrift er selvsagt "nei", det er ikke forbudt. Endret 18. januar 2011 av Gorgonzola 1
Norna Skrevet 18. januar 2011 #7 Skrevet 18. januar 2011 ". Hva en har i sine fantasier og ikke snakker høyt om er én ting, hva en sier til alle menn, og sågar knuser menn sitt selvbilde (helt bevisst) er en helt annen ting. De kan vel gå til psykolog i steden for å sutre og terrorisere trådene? Enkelte er fiender av fornufta og sannheten... 1
Stefan Skrevet 18. januar 2011 #8 Skrevet 18. januar 2011 De kan vel gå til psykolog i steden for å sutre og terrorisere trådene? Enkelte er fiender av fornufta og sannheten... Sannheten som forvirrede troll forsøker å skape? Er det den sannheten du mener? Terrorisere trådene, ja... jeg trodde det var et diskusjonsforum. Om du ikke tåler å bli satt på plass grunnet trollinga di, bør du vel finne på noe annet. 1
Norna Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Sannheten som forvirrede troll forsøker å skape? Er det den sannheten du mener? Terrorisere trådene, ja... jeg trodde det var et diskusjonsforum. Om du ikke tåler å bli satt på plass grunnet trollinga di, bør du vel finne på noe annet. Så man tyr til personangrep nå... 1
Gjest Katten. Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 Hvor skal jeg skryte av at jeg har 23cm lang og 21 cm omkrets, om jeg ikke har alle penistrådene!?!?!?!?!?!?!?!? Rent fysisk skal en kvinne kunne få nytelse av alt som er større enn en finger. Vet du hvordan? Det kalles knipeøveler! Selvfølgelig er det en helt annen følelse å faktisk bli fylt opp - men man kan ha et fullstendig sexliv, med utallige orgasmer, med en mindre penis. Dessuten gjør det ikke så vondt når vi treffer feil hull! :D
Gjest Airi Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 Dessuten gjør det ikke så vondt når vi treffer feil hull! :D
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg får bestandig kjeft når jeg skriver at jeg liker de større enn 15 cm. er det ikke lov til å foretrekke strørrelse på lik linje med hårfarge, mannens høyde, kroppsform osv.? Ingen har kjeftet og kalt meg overfladisk hvis jeg har skrevet at jeg liker menn med brede skuldre, men nevner jeg strørrelse PÅ tuten blir det huskestue. LEG LIKER IKKE SMÅ PENISER, SÅ SKYT MEG! Endret 18. januar 2011 av Vinnie 4
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Jeg får bestandig kjeft når jeg skriver at jeg liker de større enn 15 cm. er det ikke lov til å foretrekke strørrelse på lik linje med hårfarge, mannens høyde, kroppsform osv.? Ingen har kjeftet og kalt meg overfladisk hvis jeg har skrevet at jeg liker menn med brede skuldre, men nevner jeg strørrelse PÅ tuten blir det huskestue. LEG LIKER IKKE SMÅ PENISER, SÅ SKYT MEG! Du begynner innlegget med å deklarere at du liker store peniser, men avslutter det med å rakke ned på de små. Hvorfor er det ikke nok å bare si at du liker store peniser, hvorfor må man alltid også rakke ned på de med mindre peniser? Endret 19. januar 2011 av Bond
Gjest Katten. Skrevet 18. januar 2011 #15 Skrevet 18. januar 2011 (endret) Du begynner innlegget med å deklarere at du liker store peniser, men avslutter det med å rakke ned på de små. Hvorfor er det ikke nok å bare si at du liker store peniser, hvorfor må man alltid også rakke ned på de med mindre peniser? Uhm, hun rakker ikke ned på små peniser? Hun sier hun ikke liker dem... Endret 19. januar 2011 av Bond 4
Djungelvrål Skrevet 18. januar 2011 #16 Skrevet 18. januar 2011 Jeg liker ikke små tisser men store, helst over 15 cm. Godt nok? Er det å rakke ned på fordi jeg skriver at jeg ikke liker noe??? Jøss 2
Gjest Katten. Skrevet 18. januar 2011 #18 Skrevet 18. januar 2011 Jeg liker ikke små tisser men store, helst over 15 cm. Godt nok? Er det å rakke ned på fordi jeg skriver at jeg ikke liker noe??? Jøss Jess. Du er et kjempedårlig menneske... Men når jeg tenker meg om; hadde jeg vært homofil, hadde jeg ville hatt en partner med stor penis. Jeg hadde forsåvidt vært mannen i forholdet (sliter nok med å få temperaturmåler inn der bak), men store peniser er mer estetisk vakkert. 3
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #19 Skrevet 18. januar 2011 Uhm, hun rakker ikke ned på små peniser? Hun sier hun ikke liker dem... Det er helt forbanna unødvendig å uttale seg om at man ikke liker noe når dette ikke er noe man kan gjøre noe med. Og selvfølelig er det å rakke ned, hadde hun sagt det samme om svarte, kortvokste, funksjonshemmede eller what not hadde du aldri ment at det ikke var å rakke ned på disse menneskene.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #20 Skrevet 18. januar 2011 Jeg liker ikke små tisser men store, helst over 15 cm. Er den stor hvis den er over 15cm? *plutselig veldig stolt over sin maskulinitet* hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå