Gjest MrsL Skrevet 21. oktober 2003 #1 Skrevet 21. oktober 2003 Er det noen som har bestilt noe fra dem her? Tenker kanskje spesielt på kjolene der. Hvordan er egentlig størrelsene deres? Er Large en Large........om dere skjønner? Synes de har mange flotte kjoler og kunne godt tenkt meg noe derfra, men er som sagt usikker på størrelsene. De har jo innmari mye fint undertøy også da, men det er nok vanskelig å bestille for en som ..........eh, ser ut som har fått alle "fordelene" til alle damer nord for Sinsenkrysset :oops: Noen som vet noe om shipping, toll og sånt noe?
jea Skrevet 21. oktober 2003 #2 Skrevet 21. oktober 2003 Jeg har handlet mye fra victoria secret og vært fornøyd alltid..Har handlet mye topper og gensre og har da bestilt i str m som jeg bruker til vanlig noe har passet og andre ganger stort, da gjerne det i strech... Jeg tipper att kjolene er i passe str som man bruker tilvanlig jeg..Spørs om kjolen er i strech eller ikke.. shipping er ikke dyrt der,og jeg har aldri betalt toll... Men det lønner seg ikke kjøpe en ting,da blir det dyr porto/shipping..
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 29. oktober 2003 #3 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg tenkte jeg skulle bestille noe der, bla. undertøy til bryllupsnatten (ikke at jeg kommer til å få brukt det så lenge, men... ) Men hvordan er det om noe ikke skulle passe? Kan man få returnert det eller er det bare en sjanse man må ta? Kikket på noen bukser der, men sånt er jo umulig å vite om passer før man prøver dem.
Arwen Skrevet 29. oktober 2003 #5 Skrevet 29. oktober 2003 Jeg skal bestille undertøy derfra.. Har ikke råd før etter jul, så håper det jeg har sett meg ut ikke går ut eller noe..
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 #6 Skrevet 29. oktober 2003 Kan noen gi meg en link til sidene deres, har så lyst til å se hva det går i ?
Snurre Skrevet 29. oktober 2003 #8 Skrevet 29. oktober 2003 Enjoy Gir deg en blomst for fantastisk help
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå