AnonymBruker Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Denne sangen har jeg lurt på i årevis!! kanskje den kom ut i 2000? Den var veldig populær samtidig med dido's sammen med eminem. Den er rolig, og minner litt om didos sin. muligens litt jazz-aktig :klø: den lå på listene, og ble hyppig spilt på radio..
KaDust Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Og du husker ikke et eneste ord som blir sunget?
Nuith Skrevet 18. januar 2011 #3 Skrevet 18. januar 2011 VG-lista ca. midt i perioden der Eminem & Dido - Stan lå inne på topp 20: http://lista.vg.no/show_list.php?ListsOp=showWeek&week=2&year=2001&listID=1 Eneste som slår meg som passende for beskrivelsen din her er LeAnn Rimes - Can't Fight The Moonlight. Men stemmer ikke det, kan du jo evt. bla forover/bakover i hitlistene og se om noe ser kjent ut?
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #4 Skrevet 18. januar 2011 uff så flaut.... nei det var en dame som sang forressten.... jeg har søkt på internett, men ikke funnet den i listene :klø:
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 det var ikke LeAnn Rimes.... skal se i listen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå