Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu!

Jeg elsker å danse, å har så lyst til å begynne å gå på dansing og bli flink. Men jeg vet ikke hvilke muligheter som finnes? Jeg har tidligere gått på HipHop på Danseloftet i lillestrøm, men synes ikke det var så superbra. Var som en aerobictime der jeg ikke hang helt med, og jeg følte jeg ikke lærte så mye som jeg ville.

Noen tips?

Jeg bor i Ullensaker. Kan trene i Ullensaker, Sørum, Skedsmo eller Lørenskog. Er også interessert i muligheter i Oslo iom at jeg jobber der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvilken dans du har lyst til å trene!

Jeg har selv danset i Lørenskog, på Team U&I! Godt miljø, og gode trenere. Anbefales! Ellers så har vi også Studio 1 som ligger i Lørenskog. Utrolig stort utvalg, og nye fine saler. Lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk for tips! Virket bra alle 3 stedene:)

Er usikker på om jeg skal prøve meg på HipHop eller So you think you can dance... Noen som har gått på so you think you can dance-kurs?

Skrevet

Noen som vet om en bra danseskole i oppland/hedmark? I området hvor jeg bor så er det "Kom og Dans" som regjerer og de har bare svingkurs i grunn..(som er dårlige og veldig harry) kunne tenke meg å lære vals, tango, jive osv... men da må jeg helt til lillestrøm ser det ut til? Litt langt å reise midt i uka ... :(

Skrevet

Noen som vet om en bra danseskole i oppland/hedmark? I området hvor jeg bor så er det "Kom og Dans" som regjerer og de har bare svingkurs i grunn..(som er dårlige og veldig harry) kunne tenke meg å lære vals, tango, jive osv... men da må jeg helt til lillestrøm ser det ut til? Litt langt å reise midt i uka ... :(

I Lillehammer ligger Danshuset-Lillehammer, de tilbyr kurs innenfor de dansene du ønsker å lære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...