Gjest BabyBlue Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 Jeg stripte håret mitt en gang i 8 klasse, og fikk veldig mange kommentarer på hvor fint det ble. Nå har jeg lyst til å stripe det igjen, men denne gangen skulle jeg gjerne ha hatt flere nyanser i det. Går det an når man har sjokoladebrunt hår? Freia kokesjokoladebrunt, skal jeg si dere Slik farge og slik hårtekstur Jeg har ikke den typisk nordiske hårteksturen som ofte består av veldig "fine" hårstrå. Hårstråene mine er tykke og tunge, veldig glatte. Håret mitt tåler også veldig mye. Har det noe å si? Jeg skulle som sagt ha hatt flere nyanser enn bare "blondt", gjerne hatt innspill av svart og blondt/karamell om hverandre. Må jeg stripe det i flere omganger da? Kan jeg gjøre det på en og samme frisørbesøk? Synes dette var fint, og ønsker ikke etslikt resultat. Vil ha noe naturlig. Håret mitt er som sagt sterkt, så jeg er ikke mest redd for slitasje (også har jeg Joico K-Pak liggende...) Det jeg frykter mest er gulskjær! Skumle greier... vet dere om en sjampo som fjerner gule nyanser i nystripet hår? Takk på forhånd til dere erfarne "hårstripere" der ute :gjeiper:
Gjest BabyBlue Skrevet 17. januar 2011 #2 Skrevet 17. januar 2011 Gjør bildet jeg la ut en nyanse mørkere - når jeg kikket på det igjen var det hakket for lyst i forhold til mitt hår
sebra Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 det skal vel gå det. Hettestriper gir ett mer naturlig resultat.
Thorn Skrevet 17. januar 2011 #4 Skrevet 17. januar 2011 Hvis du vil ha flere ulike nyanser går du til en dyktig frisør som lager foliestriper i ulike nyanser samtidig. Foliestriper kan gjøres akkurat like naturlig som hettestriper, og du får alt unnagjort i en engang.
Gjest BabyBlue Skrevet 18. januar 2011 #5 Skrevet 18. januar 2011 Hvis du vil ha flere ulike nyanser går du til en dyktig frisør som lager foliestriper i ulike nyanser samtidig. Foliestriper kan gjøres akkurat like naturlig som hettestriper, og du får alt unnagjort i en engang. Takk for svar =) Da får jeg spørre frisøren min da, og se hva hun sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå