Gå til innhold

Hvordan holde blikket?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig et teit spørsmål, men når jenter ser på meg, har jeg en tendens til å snu meg unna etter et par sekunder. Har vansker med å møte blikket deres og holde det...

Hvordan oppfatter jenter meg da?

Hva kan jeg gjøre for å holde blikket?

Synes det blir så unaturlig og se den andre i øynene.. Litt skummelt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns selv det er ekkelt å stirre andre lenge inn i øynene, men kan du ikke bare se bort litt og så kikker du litt lurt tilbake?

Fremmede som holder blikket lenge er litt guffent, men om du "smiler med øynene" (jeg nekter å skrive smize... faen) så vil jeg tro at det regnes som sjarmerende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns selv det er ekkelt å stirre andre lenge inn i øynene, men kan du ikke bare se bort litt og så kikker du litt lurt tilbake?

Fremmede som holder blikket lenge er litt guffent, men om du "smiler med øynene" (jeg nekter å skrive smize... faen) så vil jeg tro at det regnes som sjarmerende :)

Er det jeg har gjort til nå, kikket vekk. Og det funker jo dårlig.. ;)

Å smile med øynene ja.. åssen gjør man det? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser vekk for lenge av gangen virker du avvisende. Men du kan eventuelt kikke ned litt, for så å se opp igjen med et litt lurt blikk og et lite smil kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser vekk for lenge av gangen virker du avvisende. Men du kan eventuelt kikke ned litt, for så å se opp igjen med et litt lurt blikk og et lite smil kanskje?

Kan vel prøve det.. :fnise:

Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Er det jeg har gjort til nå, kikket vekk. Og det funker jo dårlig.. ;)

Å smile med øynene ja.. åssen gjør man det? :gjeiper:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...