Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei godtfolk!

Jeg har vel lysebrunt hår nå for øyeblikket, noe jeg ikke er helt fornøyd med. Skulle gjerne vært lysere så jeg gikk mer mot min naturlige mellomblonde hårfarge. Men selvfølgelig, den forrige hårfrisøren jeg var hos feilet hardt med å få håret mitt mellomblondt fra litt mørkere brun enn hva jeg er nå.

Uansett, for at det skal se så naturlig som mulig tenkte jeg å stripe det, men lurte på hvor mange ganger jeg må eventuelt stripe det for at det skal bli mellomblondt? Og hvor mye koster striping?

Har skulderlangt hår og ikke så veldig tykt, så er vel ikke så mye farge som trengs for hver omgang.

http://cdn.thegloss.com/files/2011/01/Light_Brown_Long_Curly_Hair_65173.jpg <- sånn ca det er nå.

Endret av KaDust
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hmm, jeg har hår til skuldrene (litt over), betalte 990 sist jeg stripa det. Bare striper i overhåret. full pris altså.

Men jeg kan ikke få roset frisøren min nok! Maria hos Rock frisør i Storgata. Jeg ville ha en kald blondfarge, og det er ikke alle frisører som klarer. Dritfornøyd med klippen også :)

Skrevet

Jeg ville ringt til forskjellige frisører og forhørt meg, så får du et eksakt svar. Jeg har betalt alt mellom 750 til 1300 kroner, alt ettersom hvor mye farge jeg har brukt og hvilken frisørsalong jeg har dratt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...