Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje et veldig dumt spørsmål, så jeg logger meg ut. Men vi har prøvd å bli gravid de siste månedene, og jeg pleier å ligge et par minutter med en pute under rumpa etter sex. Aner ikke om det hjelper, men tenker at det heller ikke skader å hjelpe svømmerne litt. Har også hørt at kvinner som blir inseminert ved IVF blir bedt om å ligge stille et par minutter etterpå, så det er jo mulig det er noe i det.

Men så kom jeg til å tenke på en ting. Tidligere, når jeg bare har gått på do umiddelbart etter sex, renner noe ut med en gang og noe renner ut rundt lunsjtider dager etter. Nå som jeg hever beina etter sex, kommer det bare bittelitt ut når jeg så går på do, men det meste synes å bare bli der inne. Plutselig kom jeg til å tenke på hva som skjer med dette, og om det kan være farlig på noe vis?

Jeg bør vel også nevne at jeg hadde en SA for en tid tilbake, så det er kanskje derfor jeg begynte å tenke på dette. Om det å la sæden bli liggende der inne kan være skadelig for meg på noen måte, eller om en slik opphopning på noen måte kan være skadelig for et foster.

Jeg regner med å få høre at dette ikke er farlig, men jeg klarer ikke å la være å spørre heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt kommer ut igjen, vi har jo tyngdekraften.

Det er ikke farlig, men det hjelper ikke på å bli gravid, da de blir skutt inn i det han kommer uansett.

Bare pass på at du kan få uvi og sopp hvis du gjør det ofte, og gjerne ikke tisser etter sex (innen 15 min).

Skrevet

Alt kommer ut igjen, vi har jo tyngdekraften.

Det er ikke farlig, men det hjelper ikke på å bli gravid, da de blir skutt inn i det han kommer uansett.

Bare pass på at du kan få uvi og sopp hvis du gjør det ofte, og gjerne ikke tisser etter sex (innen 15 min).

Jeg har jo ikke merket noen plager, det er derfor jeg spør her. Jeg tisser etter sex og alt det der. Jeg lurer mer på om man kan få noen problemer på lengre sikt.

Det er mulig det kommer ut pga. tyngdekraften, men det føles bare som om veldig mye mindre kommer ut.

Skrevet

Jeg har jo ikke merket noen plager, det er derfor jeg spør her. Jeg tisser etter sex og alt det der. Jeg lurer mer på om man kan få noen problemer på lengre sikt.

Det er mulig det kommer ut pga. tyngdekraften, men det føles bare som om veldig mye mindre kommer ut.

Nei, ingenting farlig skjer. Alt kommer ut igjen til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...