Gå til innhold

Til dere som ikke liker å se Tyra i Top Model!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har irritert meg lenge over personer som klager på hvor irriterende Tyra er som programleder i Top Model og at de må bytte henne ut, MEN:

Tyra er faktisk programmets produsent og hovedinvestor, altså hun praktisk talt EIER hele programmet og dets rettigheter, og hvis hun skulle blitt bytta ut, så er det faktisk HU som hadde bytta ut seg selv! Dessuten er hun konge og morsom, og jeg elsker henne. Men jeg kan se hvordan andre kan mislike henne. Selv liker jeg diva-lignende karakterer.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit nok at hun eier det men jeg synes hun er irriterende og skulle ønske noen andre kunne ta over men tviler på det skjer. Etter 14 sesonger så må jeg innrømme jeg er dritt lei henne.

• Liker 1
Skrevet

Top Model er Tyras lille baby som hun fødte for 14 sesonger siden, er hun som tar alle avgjørelser, og å bytte programleder er nok det siste hun vil.

Skrevet

Top Model er Tyras lille baby som hun fødte for 14 sesonger siden, er hun som tar alle avgjørelser, og å bytte programleder er nok det siste hun vil.

Ja det vet jeg men jeg kan vel være dritt lei henne selv om det er hennes baby.

• Liker 1
Skrevet

Tja, kan godt skjønne hvorfor noen ei lei. Hun er litt "all over the place" på et vis. Men selv har jeg ikke fulgt med så mye på Top Model, at jeg kan si meg lei selv. Og selv om hun er hovedinvestor og eier programmet og greier, er det lov å bli lei av henne likevel :fnise: Men 14 sesonger?? Er det virkelig så mange? Jøss, jeg har gått glipp av mye Tyra! :ler:

Gjest Galithralia
Skrevet

Hun kan være litt for mye noen ganger - men alt i alt tror jeg ikke Top Model hadde vært det samme uten henne. I noen sesonger savnet jeg det at hun pleide å ha mer kontakt med jentene som i starten, men syntes hun hentet seg inn igjen i de siste - da hun faktisk tok seg tid til å snakke med dem etc.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Tyra er jo ANTM. Sånn er det med den saken. Følger med på serien, for å få min dose med trash TV.

Tyra er en utrolig dyktig modell og jeg liker energien hennes. Jeg liker programmet også.

Har sett ligende programmer med andre juryledere, men gosj så platt det er i forhold til Tyra sin ANTM.

• Liker 1
Skrevet

Jeg digger hun jeg! Og ville nok ikke fortsatt å sett på om hun ble byttet ut nei!

Skrevet

Hun kan være litt for mye noen ganger - men alt i alt tror jeg ikke Top Model hadde vært det samme uten henne. I noen sesonger savnet jeg det at hun pleide å ha mer kontakt med jentene som i starten, men syntes hun hentet seg inn igjen i de siste - da hun faktisk tok seg tid til å snakke med dem etc.

Tyra er jo ANTM. Sånn er det med den saken. Følger med på serien, for å få min dose med trash TV.

Tyra er en utrolig dyktig modell og jeg liker energien hennes. Jeg liker programmet også.

Har sett ligende programmer med andre juryledere, men gosj så platt det er i forhold til Tyra sin ANTM.

:jepp:

Gjest Heloise
Skrevet

Tyra er OK hun, men hun kan innimellom bli en smule -for- intens. Ellers er hun flink og virker som en dame med mye mellom ørene.

Skrevet

Jeg har også sett Top model for andre land, Altså Australia, England, Cananda osv men jeg liker den Amerikanske best. Jeg synes ofte de dommerene fra andre lnd er så "snille". mener ikke at de skal være frekke og slemme men føler de alltid får god kritikk nesen hele tiden. Uansett åssen bildene ser ut :klø: Er så lei av de som nesten er redde for å såre de.

Skrevet

I fare for å dumme meg ut, menneh hva betyr ANTM? :sjenert:

Syns Tyra rocker jeg!

Skrevet

Jeg syns Tyra er fasinerende på sett og vis, og ser på dette hvis jeg dumper borti det. Hun er utrolig kvass, og jeg stusser iblant litt over kritikken modellene får for klærne sine, mens hun selv går i hudfargede dykkerdrakt-aktige hele drakter. Men, hun er stjernen og hun bestemmer... :ler:

• Liker 1
Skrevet

visste ikke at det var så mange som iriterte seg over henne for å være ærlig...

liker henne kjempegodt :-)

Skrevet

I fare for å dumme meg ut, menneh hva betyr ANTM? :sjenert:

Syns Tyra rocker jeg!

americas next top model ;)

Skrevet

americas next top model ;)

Åh, ehehehe.. KAFFE!! :kaffekopp:

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dere kan irritere dere så myyye dere orker. Dere kan sitte forran tven og banne og steike og rope "tyra er såå slitsom herreguuuud!" og dere kan skrive på internett om hvor slitsom dere synes hun er.

Men det er Tyra som eier top model programmet. Og så lenge det er sesonger, er det hun som er programleder.

Jeg sammenligner litt med Oprah og Dr.Phil, dere kunne ikke sett for dere at noen andre satt i programlederstolen? Nettopp. Fordi de eier programet!

Så.. sløs gjerne bort all energi dere har på å irritere dere over henne, og bruk masse energi på å hååpe at hun blir bytta ut, men bare vit at det ikke fører noenstedes hen.

Skrevet

Eller så kan dere jo se på noe annet... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet (endret)

:ler: man kan da undre seg over folk selv om de eier sitt eget program? Det blir jo som med Grand Prix i gamledager, alle hatet det, men alle måtte se det, også satt vi der og kommenterte og okket oss! :ler: Tror det er svært få som lider av å se Tyra på tv som likevel gjør det. Kanskje en og annen tvangsnevrotiker, men de skal da også få tilfredsstilt sine behov!

Og... hvor mye energi er det egentlig mulig å forbruke på å hate Tyra Banks?

Endret av Kosemose
Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Dere kan irritere dere så myyye dere orker. Dere kan sitte forran tven og banne og steike og rope "tyra er såå slitsom herreguuuud!" og dere kan skrive på internett om hvor slitsom dere synes hun er.

Men det er Tyra som eier top model programmet. Og så lenge det er sesonger, er det hun som er programleder.

Jeg sammenligner litt med Oprah og Dr.Phil, dere kunne ikke sett for dere at noen andre satt i programlederstolen? Nettopp. Fordi de eier programet!

Så.. sløs gjerne bort all energi dere har på å irritere dere over henne, og bruk masse energi på å hååpe at hun blir bytta ut, men bare vit at det ikke fører noenstedes hen.

Jeg bryr meg ikke om hun eier programmet. Jeg må da få lov til å synes hun er plagsom selv om eier hele top model. Skjønner ikke hvorfor man skal få kjeft pga man synes en peron på tv er irriterende.

Endret av Linda sofie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...